2010年9月14日星期二

北海道秋の絕景遊 4.4. . .


北海道秋の絕景遊 4.4. . . 




巴士終於回到小樽駅, 團友們先行解散. . . . (去掃Yen100店, 就在小樽駅旁, 往三角市場的方向, 真搞鬼 . . . ) 

由早到晚, 玩足8個鐘 . . . . 都仲有力氣shopping  

天氣又好, 景色又靚 . . . .總算高比率完成行程 

團友去shopping, 我就安排人手到天然温泉灯の湯ドーミーインPREMIUM小樽酒店取回行李. 

今晚入住 ホテルノイシュロス小樽 shuttle bus 一早已經在小樽駅前等我地. 

嘿, 人多, 行李多, 應該分兩次先得. . . .不過, 香港人呀, 大家又唔介意, 一於來一次挑戰鬥塞得人多遊戲 . . . .  (不過唔成功 )









到啦. . . . 

但是團友都沒有急於 checkin, 反而是一下車便退到酒店前的斜坡下 . . . .

爭取日落前的陽光 . . . . 拍照啦   真系影咗成日都未夠 . . . .












外面影過, 先來走廊 . . . .














入房啦. . . . 44000YEN一晚,包早,晚餐的房- 最上級オーシャンフロント和洋室52平米 






玄關
兩張大床
和式茶座

偏廳(堆積了臭汗衫 )









照爆鏡既梳妝台 



補回官網的照片吧






我間房向正日本海, 反而風呂個景影唔到咁開揚 , 天色好時應該是這樣的



廁所就一般啦 . . . .無影


襯未食飯, 先浸第一次 . . . .







才落餐廳食 "法國菜" 其實 fusion 菜才對 . . . .













餐廳叫 "Blau Kuste"在德文是藍色海岸的意思。

餐廳有一大片可望海的落地窗,白天時應該可看著美麗的海景用餐。晚上的話則是昏黃的燈光搭配雅緻的裝潢,看起來很典雅。


服務員帶我們到位子上,看了一下附近,雖然沒有獨立隔間,但每桌都保持一定的距離,不會互相干擾。
可惜我們一就座服務員便發現這晚的工作不會太輕鬆 . . . . 

因為,餐廳正在做香檳推廣,我們竟一口氣要了3. . . .Moe¨t  Chandon Impe´rial Rose´每支由Yen13,650 減至Yenxxx ?  (唔好講$$$ )

餐桌上已擺好咗今日菜單(其實9-10月都系呢份)。 
總共有五道料理,除了肉類主菜可更換外,其他都是固定的 : 一口のお楽しみ 





3種野菜のお楽しみ (3種蔬菜的樂趣)








後志産帆立貝 柚子香るグラティエ、冷製仕立て (後志產扇貝柚子散髮香味的るグラティエ,冷凍)








秋の香り マッシュルームのポタージュとロワイヤルのエスプーマ (秋天的香味兒 松露蘑孤濃湯)





~メイン料理は2種類お選び頂けます~ (~主要部分菜可以選2種類的~)






Misoとアンキモ風味 ブリの炙り焼き、野菜のイカ墨パスタ風添え (Misoankimo風味的ブリの炙り焼烤,添加墨魚墨麵食風味的蔬菜)



又は (或)

蝦夷アワビの炙り焼き、海藻風味 (蝦夷鮑魚的炙燒烤,海藻風味)

又は (或)






和牛フィレ肉のステーキ、クルミ風味 (日本和牛牛排,胡桃風味)



又は (或)

フランス産マグレカナール 骨付きコトレットとフォワ・グラのポワレ 

お口直しのソルベ 

フロマージュ






ノイシュロス風モンブランとフルーツのグラス (栗子風勃朗峰和水果的玻璃酒杯) 焼きたてパン (烤麵包) 

又は (或)


仁木町 寒河江さんの減農薬米 (仁木町寒河江先生的無農藥米飯)

コーヒー 又は 紅茶 (咖啡或 紅茶)  



一餐晚飯, 邊吃, 邊喝, 邊看今天的收穫 (照片) . . . . 3小時  真系坐到"打烊"至走. . . . .













說真的, 這裡的風景一流, 環境優美, 酒店硬件軟件滿意, 房內溫泉正, 食物就 . . .一般D啦, 好在今次團友多, 又啱玩 . . .  仲想點 . . .  



待續

4 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 我都覺得酒店的野食認真麻麻。
    [小肥回覆11/20/2010 13:38:00]酒店的野食 . . .  .都有好多好嘢, 不過, 我習慣用package, 就一定要將就吓  自己 出去補番盲ok 啦

    回覆刪除
  2. 間酒店幾好咁哦!!
    [小肥回覆11/06/2010 12:41:00]哈哈, 酒店嘅景. .  . .真系無得頂  我看過網頁同實景比較, 不論春, 夏, 秋, 冬, 這裡都可以拍唔少沙龍 (啱晒你) 不過要配合其他景點同價錢, 呢到. . . . 都真系要再踱一踱, 我都未必會再住  

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2010年11月6日 下午10:29

    房內有溫泉 多謝分享

    回覆刪除
  4. 22000一個人...好豪呀 , 不過D野食唔吸引, 個溫泉似浴缸(唔好嬲我, 我實話實說 ), 希望我下一次可以去北海道, 睇得多酒店才發覺三余奄原來沒想像中貴, 本州的酒店像三余庵的級數都過4萬以上, 3條友住一晚十幾萬YEN, 我住就傻左LU. 到時幫我CALL車好了
    [小肥回覆11/20/2010 13:32:00]三余奄真系沒想像中貴, 絕對可以接受啦 . . . . 不過, 想再 book都. . . .  你地浸咁多風呂, 我呢d就梗系 似浴缸  如果你都要call 車, 先幫我call 多架 . . . .  因為, 上面嗰間系我一口個人獨佔  

    回覆刪除