2010年9月2日星期四

北海道秋の絕景遊 1.1. . .

北海道秋の絕景遊 1.1. . . 

哈哈, 又系時候做功課 . . . .

行程一早post過, 自己友就唔重複啦.

如果系新朋友, 麻煩稍移玉步 . . . . . 可能系今年最後一次飛北海道 . . . .

9月14日Day 1





都系零晨機 00:35 出發, 到達羽田先至系 05:45 , 真系輕輕鬆鬆, 玩足24個鐘 . . . . (又誇咗少少, 唔好介意, 嘿嘿 ,不過, 10月份起已經此情不再 . . . .)

既然都系例牌唔post飛機餐, 當然要搵D好嘢給大家補償返 . . . .






鬆郁濛既富士山 . . . .




天色明亮 . . . .

辦好晒入境手續先系6點鬆, 國內線原來有好嘢 . . . .




正料新潟米飯團只系180Yen起, 掃 . . . .







野菜天婦羅都系120Yen起, 仲有簥麥麵, 掃 . 掃 . 掃  . . . .

真系唔食飛機餐系有原因嫁  200, 300Yen 又一餐 

8:30到達千歲機場 . . . .行李一般 . . . .慢







集齊團友, 第一時間去B1, JR綠色窗口櫃臺出三日Pass, Yen15,000.- 當然要用到盡. 

話明要盡用張Pass, 又見到個天咁大力幫忙, 出晒太陽, 仲趕走晒D厚雲, 行程 . . . . 大改動!!!







整支水就出發 . . . . 先同花海打招呼 

千歲 ~ 札幌 ~ 旭川 ~ 美瑛 ~ 美馬牛 . . . . 中途不停站 (其實系不停轉車, 札幌轉特急, 旭川再轉普通列車)








好彩沿途風光好, 陽光燦爛, 田野翠綠, 藍天白雲 . . . .呀,  . .  .無晒形容詞 

嘿, 真系天氣好到呢 . . . .












12:15美馬牛駅到著 , 車費 6,280Yen  

坐咗 5小時40分飛機, 再加3小時JR . . . . 一到達美馬牛, 大家都唔介意 "落地" 伸展一吓筋骨 . . . .







從車站到四季彩の丘有3千米, 可要行上30分鐘 




唔想背負沉重既行李, 當然先要搵個 locker, 不過 . . . .你地都見啦, 個車站在閒日連搵個人影都難 . . . .

locker 自然唔會有, 所以, 又系我做領隊既表演時間 







就在美馬牛駅的正前方, 你會很容易發現這家 Biba Store, 歡迎存放行李, 不設時限, 每件只收100Yen, 當然要在人家收舖前取回 . . . . ok ? 




出發啦 . . . .

沿小路上, 一班小朋友正和老師在玩 . . . .

嗰老師仲鬼咁大力搖 . . . . 





係香港唔知會唔會比家長投訴呢 ?




行遠D再補番張美馬牛小學既全景 . . . .

有D樹襯托, 和雪地的白濛濛, 又是另一種味道 





秋天啦 . . . 咁靚既自然唔系太陽花 . . . . 

嘿, 其實系一大片枯黃了的菜田!!! 唔知道到底是因為被荒廢了, 還是其他原因, 足有7層的菜田沒有人打理 . . . .

登, 登, 登, 櫈 . . . .  四季彩の丘








數吓手指 . . . .已經系第四次到這裡

老土D講, 真系睇住佢成長 . . . .

當然, 亦有Blog友覺得, 這裡也開始變得商業化 . . . .

從最初到今天,  四季彩の丘都只是低姿態的希望到遊的各位捐助200Yen 的花圃維護費, 當然, 你不捐也不會有人趕你走. 

因為, 四季彩の丘並不以經營花田為生, 老闆熊谷留夫原本就是北海道當地農夫,從1999年5月在美瑛地區種起薰衣草、馬鈴薯、南瓜、玉米、哈密瓜與多種花花草草後,因為整個農場一條又一條的美麗花田色彩,加上可以遠望十勝岳的美景,因此打響了「四季彩の丘」知名度,也讓美瑛地區成為夏季騎腳踏車看「織布之路」的首選,更讓四季彩の丘成為台灣旅行團必到景點 。(唉, 最近連香港團都會到 . . . .)現年58歲的熊谷留夫除了當農夫種田,最大的興趣就是攝影和騎雪地摩托車。從年輕小夥子時開始參加日本「All Japan」雪上摩托車競賽以來,一直到20年前在即將步入中年的39歲時拿到最後一次冠軍,總計期間一共拿了4次全日本雪上摩托車冠軍。

這個廣達七公頃的花世界, 每年10月以前都是繁花似錦, 由薰衣草、向日葵、油菜花及其他各種繽紛花卉滿園盛開, 成為愛花人閒逛及取景的好地方。為照顧那些時間不多及不欲花力氣的遊人, 還設有觀光列車載客漫遊, 遊人還可自駕高爾夫球車慢慢穿越, 同樣樂趣無窮。今年更增設兩名駐場攝影師為大家拍照, 而且使用了無線打印技術, 唔駛等即刻有相攞, 都系每張1000Yen, 抵讚 

到12月後的冬季期間,花圃會被積雪覆蓋, 取而代之的是一片雪原。在雪原裏, 有雪地泛舟


ファイル 4-1.jpg
或雪地摩托車
ファイル 4-2.jpg

等, 即使是新手也能夠盡情享受雪和自然。同時, 亦讓熊谷留夫先生與大家一起重溫他昔日的光輝。








說了一大堆歷史, 無非是希望團友明白到, 北海道的薰衣草與彩色花田,是大家最嚮往的美景,不過,這樣的美景是用艱辛換來的。

薰衣草是那種種在地下,可以活個好幾年,每年只要在積雪之前將枝葉剪掉只留根部,隔年它就會自己再長出來,而只要積雪愈深,溼度足夠,加上開花前好好照顧,隔年的薰衣草品質就會愈美。

但這個照顧並不容易。北海道每年會在3月中旬開始融雪,如果讓它自己融,大約3月底可以融完,然而,如果要讓薰衣草較美,則要在3月中旬開始融雪後就趕緊灑上由植物提煉出的黑沙環保物,藉由這些黑色物質吸收陽光加速融雪,爭取提前10天融冰,並加緊施肥與照顧,這樣的薰衣草才會較美。 儘管只是10天,就會對薰衣草生長有重大幫助,甚至是只要能夠提前一天加速融雪,都對薰衣草有助益,這樣的耗時費力與成本支出,為的就是希望給遊客最好品質花田的堅持。

可惜的是,遊客往往看不到這樣的艱辛。遊客來到四季彩の丘,或許是因為花太美,因此常常忍不住要踩進花田中拍照,卻也常常在這樣的過程中踩死了許多以艱辛換來的美麗花朵。熊谷老闆非常客氣,但卻也非常希望遊客如果在夏季前往,請記得他們的艱辛,不要踩進花田裡。

要大家忍得住不踩進花田中拍照, 就要先分散一下注意力 . . . .

我們先到2樓的餐館,一邊觀賞十勝岳的美景和顏色各式各樣的花叢織成的彩色花田,一邊享用午餐。選擇不算很多, 但至少還有 ロースとんかつ定食(炸豬扒定食)和海老丼 / 海老烏東 












先欣賞一下踞高臨下的景色 . . . .

10年
08年



zoom 近一點. . . . 




換個角度 . . . .





未飽 ? 來點小賣部的新鮮即食 . . . 





炸男爵薯仔餅 Yen150





牛油玉米Yen200



更加唔少得既赤肉蜜瓜Yen250






蕃茄Yen120最平 . . . . 




仲有赤肉蜜瓜軟雪糕Yen500



真係要幾滿足, 便有幾滿足 . . . .

入場啦 . . . .



 09年夏天 




























就是簡單的影, 影, 影 . . . .

大家除了不要踏進花田, 也要留心一下, 在四季彩の丘花種的分佈是每年不同的, 即是說, 去年你拍照的位置, 在今年背景的花種會換了另外一種, 所以, 盛開的時間也自然改變啊  





6點關門 . . . . 嘿, 唔會玩到咁盡 . . . . 
我地要趕16點09的JR 從美馬牛 ~ 富良野 ~ 新得 ~ トマム, 再轉酒店專車 

18:38 Tomamu到著  , 車費 3,840Yen  又坐咗 2個半鐘   

前後坐了11個鐘, 終於有團友投訴 pat pat 痛 . . . . 

待續

6 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 花田好靚啊!我仲未去過美瑛同富良野,要安排下先!
    [小肥回覆10/02/2010 11:07:00]嘿, 未去過就真系應該去吓, 我自己就真系對北海道情有獨鍾

    回覆刪除
  2. 你聖誕唔系plan左去北海道咩, 而加唔去了? 睇人地夏天去北海道d相睇得多了, 唔知幾時我先可以去, 有工做就無假去, 到有假時又無錢去lu(即系無野做囉)...唉
    [小肥回覆10/02/2010 11:18:00]嘩, 傅小孩夜遊, 你都搞到咁夜. . . .  我聖誕系plan左去北海道, 不過有團友想打退堂鼓 (同你諗嗰D差唔多), 又要多得個agent 夠膽死同我講book錯咗class, 而家出唔到packgae 不止, 咁要我重新排過隊 . . . .   如果唔系見佢一路都幫我唔少, 真系想反轉佢間公司 . . . .   講笑嗜. 總之而家系有位去, 無位返. . . .  得個等字 . . . . 不過蔡翁失馬, 又比我一個藉口, 農曆年出發去睇晒兩個雪祭. . . .  又排年初一去, 初六返 . . . .

    回覆刪除
  3. 小肥兄 :          剛剛先完返黎冇耐 , 咁快就即 Plan 農曆年 ? 
    咁堅 ~ 佩服 ! 
    Bye Bye !
    [小肥回覆10/02/2010 21:25:00]嘿, 咁快就即 Plan 農曆年 ? 其實已經太遲啦   ana 農曆年機位由2月6號打後所有package回程即使加錢都已經要等, 等, 等. . . .  我正常情況都唔會離港避年, 今次系因為聖誕節出唔到, 所以成機試吓睇雪祭. . .  . 

    回覆刪除
  4. 哩個北海道真係百去不厭呀!  雪祭去北海道好貴喎!!  重會好多人添呀! 不過如果有機會我都想去睇一睇呀!
    [小肥回覆10/03/2010 10:44:00]北海道真係百去不厭 . . . . 心照啦   雪祭去北海道要比農曆年附加費HK$1700 , 最大問題系酒店緊張, 我而家都未confirm晒. . . . .等, 等, 等 ,

    回覆刪除
  5. 轉機食完8:30到新千歲,你都好快手喎!點解我唔覺有咁平嘅嘢食
    我去四季彩之丘得2個遊人...我同老公,太靜,有多幾個人感覺好d
    好想食蜜瓜,我去三次北海道都係冬天,冇得食
     
    [小肥回覆10/04/2010 18:30:00]有呀 - 就系入咗候機室既位置, 好近登機口嗰D細舖.  冬天去四季彩之丘就一定少人. 有都是玩雪啊.   想食蜜瓜 . . . . 香港有HK$250左右啦.  有得食可要預我一份  

    回覆刪除
  6. 北海道真係百去不厭架 ! 一年四季輪住咁去就仲好 !!
    [小肥回覆10/09/2010 17:40:00]一年四季輪住咁去 . . . . 我都好想 .  秋天剛剛撞正AUDIT, 一定走唔到 . . . .唉, 努力砌完D數再諗聖誕好了  

    回覆刪除