2010年9月5日星期日

北海道秋の絕景遊 2.2. . .

北海道秋の絕景遊 2.2. . . 

才8點鐘 . . . . 團友又要分開自由活動 . . . .

梗系啦  剛剛完成咗睇雲海的大目標, 部份團友未落山已經開始打呼嚕 . . . .

唯有回 Tower 就解散 . . . . 

食早餐既去食早餐, 未訓夠既回房訓到夠; 反正今日全日都在 Tomamu 可以想幾自由便幾自由 . . . .

嘿, 唔駛我做 . . . . 





襯空檔, 報導一下酒店情況 . . . . 咳咳




我地一行人共佔用了6間房, Tomamu 居然將我地全部安排在 Tower 2 既34樓, 仲要系相連的6間房  . . . . 嘿, 都反映咗其實現在是Tomamu 的大淡季 

至於, 我的房間, 由於是大單邊 (抽嫁, 我是讓團友先抽, 留下的給我啊) 不過, 個景. . . . 正

由大半邊 Golf球場, 水の教会, Viz Spa 和雲海展望台. . . .好遼闊的景致

仲可以睇到日落 . . . . 即系西斜囉 .











Hea咗一陣, D團友食飽早餐, 我地又出發. . . .

水の教会 part 2 

由 The Tower 出發, 沿正門步行出車道, 





左手面是Golf球場的入口, 



 

時間尚早, 未有人打Golf,








行了約30米, 在這個位置右轉 . . . . 

(喂, 有路牌啊 . . . . 當人傻既咩 !!!)當時團友說的  



其實系因為當時天氣實在太好, 大家都是抬頭向天上望, 到了路牌的位置大家也沒有察覺 


前面就是 Hotel Alpha Tomamu, 主要是留給參加婚禮的新人和朋友入住的.

又一次穿過呢個 lobby, 坐盡頭的升降機到 B1, 

出了電梯走過的一片草地 . . . .





日和夜的分別 . . . .






一般網上都沒有看到的這個 "獨家"角度 




再來一次外框十字架群. . . .







啊, 日間只做特約參觀, 唔入得添 . . . .衰咗  



十字架後的大窗在進行婚禮時是會打開的. . . . 



補番張官網既, 頂住 

沒辦法, 入唔到場, 只好在外團影多幾張 . . . .










前前後後的 . . . .好在有藍天, 大家先至唔會喙住我唔放 . . . . 嘿  











待續

沒有留言:

發佈留言

留言需待驗證後才會公開