2010年9月3日星期五

北海道秋の絕景遊 1.2. . .

北海道秋の絕景遊 1.2. . . 


18:38 Tomamu到著, shutle bus就泊系月台邊, 唔同冬天咁, 要拖住行李行天橋入去另一邊 . . . .

上到Tower順利辦好手續, 都系7點 . . . .

梗系啦, 邊道有人好似我地咁, 住resort都咁晏先checkin, 嘿 . . . .

快快手打點一下, 諗住洗個臉 . . . .就列隊操上森林餐廳 ~Nininupuri食自助晚餐 . . . . 不過, 有團友要求由洗個臉變成沖個涼

結果, 嘿, 搞到成8點先集齊人




食物質素, 講真 . . . . OK啦
放心, 北海道美食, 總會比你驚喜 . . . .




睇到我D戰績, 就知道今餐食得幾愉快 . . . .

梗系啦, 跟我團咁鬼操勞, 零晨機訓唔夠, 仲不停坐車10幾個鐘 . . . .唔趁機補充番, 下一轉都幾難捱 

嘿, 又唔系所有行程都咁硬既 . . . .

食飽飽, 大家便走到室外舒活筋骨 . . . .

9 月份, 北海道已有點涼, 但真的很舒服, 特別是在山旁, 四周是森林的圍抱, 幾枝的街燈後 . . . .





是一遍無盡的星空 . . . .

唔好介意DC仔效果唔夠好, 因為, 我只是把相機調節到星空模式後, 便放到草地上, 隨機的拍下了這些 . . . .


是我們在香港多年來一直無法享受的夜空 . . . .
有團友更因為看到流星飛過而怪叫起來  



食飽睇飽, 便來到今日最後一個環節 .  .  .  . 水の教会建築の見學 - 【6月~9月のご見学時間について】剛好9月份是晚上9時至10時開放, 仲講明系晚飯後的散步推介,歡迎順便訪問一下,參觀無需預約,誰都能自由看。



從Tower 要去水の教会, 真系唔駛行幾分鐘, 不過, 先要到 Hotel Alpha Tomamu, 穿過呢個 lobby, 坐盡頭的升降機到 B1, 是啊, 是B1, 出了電梯, 走過一片草地 . . . .







最先看到這組十字架組成的外框





裡面 . . . .水の教会初遇



















影到夠就要走啦, 因為明早4點半morning call啊 !!!



待續

3 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 我都覺得tomamu自助餐唔錯,9月份人唔多,應該食得好舒服
    [小肥回覆10/04/2010 18:25:00]呀, 食得好舒服 . . . . 我地10幾人簡直好似"蝗虫"兵團咁, 我地就舒服, 其他人就. . . .     你提起 tomamu自助餐唔錯,我先記得要報料. ANA 10月份起既 package BR1 tomamu自已網頁出嗰D住宿計畫, 已經唔再包晚餐 . . . .  如果, 食自助餐要 成4000Yen一個大人, 都好惡哽呀

    回覆刪除
  2. 睇你張相都唔系食好多o者, 北海道睇星...正, 傅小孩睇到驚, 佢話太多好恐怖, 走都走唔切. ANA package 唔包晚餐米少D人去食囉, 可能仲舒服
    [小肥回覆10/05/2010 23:12:00]唔系食好多o者 . . . . 系因為呢張系最後一輪完成後拍的  北海道睇星都算系一個唔錯既選擇, 但系唔系最正, 要我有機會睇埋澳洲大石和 撒哈拉沙漠 既星空再比答案你   Tomamu 唔包晚餐既package 我想book 嗰兩日樂天都要40,000Yen一個人 . . . 真系唔知點同D團友交代. . . . 再舒服都可能無我份. . . . 我唔制啊. . . .

    回覆刪除
  3. 咁 TOMAMU 係JALAN BOOK 係有分食唔食晚餐,4000 YEN 佢今年冇加價,只係YEN 貴咗
    ANA 係咪其他酒店都係唔包晚餐?等我上網睇吓先
    [小肥回覆10/09/2010 17:23:00]唔系啊-  -我在樂天check過, TOMAMU包晚餐既plan 只去到10月底, 之後所有plan都唔包晚餐. 而ANA 系多咗唔包晚餐既酒店 . . . .不過放心, 溫泉酒店仲包晚餐, 可以浸到夠再食. . . .  

    回覆刪除