2010年9月6日星期一

北海道秋の絕景遊 2.3. . .

北海道秋の絕景遊 2.3. . . 

嘿, 真系咩都影一餐. . . .

















午餐可以選擇的並不多. . . . 因為淡季.

不過, 其實唔系淡季, 我地都一定首選日本菜啦. . . . "伸太"


也是明早的早餐場地, 不過, 早餐是自助任食, 午餐要自費, 團友就自由發揮啦. . . .


講咩都系假, 我諗都唔會有團友話比我聽D嘢唔啱食 . . . .不過, 無理由呀, 我地在香港已經食到無晒感覺既嘢, 點解系呢道又唔會有問題既呢 . . . .呢個謎, 搵謎女郎幫唔幫到我呢 . . . .

午餐後先處理贈品. . . . 

是啊, 每人包一張ZIV SPA 既day pass, 有團友就話求之不得, 一定要用到盡 . . . .







又包場 . . . .真系"水盡鵝飛"


團友話, 由主池, 副池, 兒童池, 到溫泉, 竟然都系佢地幾個玩晒 . . . .

真系蔡翁失馬, 賺啊










引到我幾乎即刻比錢買條泳褲跳落水玩埋一份 

不過唔遊水既團友未有著落, 未開心得住

場地咁靚, 天氣咁好, 我帶住團友梗系去打 Golf . . . .球道既主意啦

反正係香港都無幾個團友落過18洞既球道, 踏過個咁綠油油既果嶺 








球道就梗系唔可以比我地隨便踏 . . . . 

行唔到幾遠, 管理員就用Golf車送我地離開 . . . .


我地就順路一直散步去 JR駅






再坐Shuttle bus 回酒店 

經過前台, 先替團友預訂明天既節目. . . . 至於, 是甚麼. . . . 先賣個關子 .

回到房間剛好, 開始看日落 . . . .

不過, 雲比昨天厚多了. . . .







晚上 . . . . 也一直沒有看到星空 

所以, 有的時候, 大家一定要珍惜呀 . . . . 

待續


沒有留言:

發佈留言

留言需待驗證後才會公開