2010年9月4日星期六

北海道秋の絕景遊 2.1. . .

北海道秋の絕景遊 2.1 . . . 






四點半morning call 當然惡哽 . . . . 對比香港只系3點半, 你已經上床了嗎?




未清醒都無辦法, 5點10分第一班shuttle bus 開出到纜車站 . . . . 

原來是5點30分才啟航的纜車早已經提前開出 






跟大隊, 一人1500Yen, 換回一張post card, 比你到了山上填好, 投入特設的郵筒, 由酒店代為寄出(包郵費)





纜車其實相當細, 一部只坐四人 . . . .

我地咁難得來到, 自然又有團友唔守規矩, 搞 2人一車 . . . .

好在, 負責推車的工作人員都唔介意, 咁就比佢地得咗手, 仲在我面前示威, 

幸好排後面既日本人同團友都唔介意, 亦無有樣學樣  唔系排隊尾既真系唔知又要等多幾轉先上到纜車 . . . .



上到山頂, 天色唔錯, 人都幾多, 但是 . . . .好靜 . . . .
我諗系大家都比眼前的景致吸引住 . . . .


















在山上, 除了展望台, 沿山邊小路都可以欣賞到雲海, 而且, 仲有唔同既感覺 . . . . 讚



呢位太太亦擺住個靚pose嚟睇



大家唔需要擔心在山上會太冷而準備厚衣物, 因為, 就在山頂駅已經預備了不同size的夾綿大風衣免費取用





仲覺得冷, 可以試吓呢間Tenbou Cafe, 有多款熱湯, 咖啡 可以選擇 . . . .
等你可以一面喝著濃郁熱湯, 一面欣賞雲海飄渺聚散 . . . .

連烏鴉亦忍不住嚟分杯羹

仲一滴都唔放過 






特設的郵筒, 比你下山前投寄post card. . . .




回到山下已經8點 . . . . 團友又要分開自由活動 . . . .



待續

7 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 肥兄
    呢樹個雲海好正呀
    係咪酒店有免費shuttle bus 去纜車站呀 洗唔洗預先book ka
    [小肥回覆10/07/2010 08:47:00]系呀, 有免費shuttle bus 去纜車站 . . . .好方便, 唔駛預約,  一班車都可以載成4,50人, 而且, 早上會按客人的數量自動加密班次, OK嫁  我地人多, 第一班上唔到, 第2班都系6分鐘後便開出了, 讚  
    你地鍾意個雲海就好啦  因為我總系覺得睇相無當時咁正  

    回覆刪除
  2. 好靚好靚好靚呀!!! 我又要去睇雲海呀!!
    [小肥回覆10/09/2010 17:34:00]哈哈, 多謝.  我自己就真系覺得睇相無當時咁正.   要睇雲海明天上飛機仲可能睇到 . . . . 不如明年啦  希望港幣快D和美金脫勾轉去掛人民幣, 咁就人仔點升我地都咁高興啦. . . .

    回覆刪除
  3. 好想好想去睇雲海呀 ~~~~
    [小肥回覆10/09/2010 17:21:00]哈哈, 去啦, 去啦. . .  .再唔快D去, D Yen 要1兌1啦 . . . . .  不過, 雲海展望台開放到10月11日 . . . 明天上飛機仲可能睇到  

    回覆刪除
  4. 雲海好靚呀!你D相咁似TOMAMU宣傳單張嘅,你咪你影架?
    [小肥回覆10/09/2010 17:18:00]哈哈, 咁都比你發現到. . . .  我諗如果我肯帶番部單眼仔, 咁就可以賣D相比TOMAMU, 賺番旅費  

    回覆刪除
  5. 好羨慕, 我地9月尾honeymoon想去睇, 不過失敗而回~~~!! D雲係我地頭頂~~~!! 可惜~~~~!! 你D相好似post card咁~~~!! 讚!!
    [小肥回覆10/10/2010 14:37:00]哈哈, 多謝.  坦白說, 看雲海的計劃, 我們起初只是充滿期望, 沒有一點信心呢, 所以book 咗兩晚都在Tomamu. . . .  到達時剛好是大晴天, 晚上又看到星星, 團友都很滿意 . . . .  真的是十分感恩.   我們也有到帶廣, 幸福駅和愛國駅, 希望很快可以看到你們的蜜月旅行

    回覆刪除
  6. 個雲海好有氣氛啊 , 我都好想去 ~~

    回覆刪除