2011年1月19日星期三

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 6 . . . Polar Village, 札幌

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 6 … Polar Village, 札幌

12月30日 
今天下午要回札幌, 大家都忙於收拾, 早餐時間便讓團友自由選擇 … . 
10點前完成了簡單的check out, 把行李都先存到寄存處 … .  
出發去 Polar Village … 



 嘿, 可能是大家都check out 了吧, 這個時間, 竟然又包場 
經過Polar Village 的門廊, 前面打開門的便是收銀處, 右手邊是一家坦踏(rap)餐廳, 提供簡單的輕食和午餐, 夏天和冬天都會提供服務 …




在收銀處先點選自己喜歡的活動和付款後, 會有工作人員帶你去球道和安排教練, 當然亦會提供頭盔 (如果, 你的活動有需要) … .

第一個節目當然是雪上電單車 … .

自己只選了最短的路線, 因為 pat pat 其實都要捱得吓先至好玩比較長的路線  

而最長的路線會教練帶領你離開Polar Village 的固定路線(其實即系夏天的高爾夫球道範圍),馳騁在廣大雪原上 … .哈哈, 會有幾爽快呢 

另外, 未滿16歲的可以免費與大人共乘一台電單車



玩完雪上電單車, 我看部份團友還沒有回來, 便轉玩橡皮筏…
這個基本上是所有團友都可以參與 … .

就是一起坐到橡皮筏上 


途中教練會停下來幫大家拍照, 呢D咁粗重嘅, 梗系我做啦… 


不過, 前面的雪上電單車噴出的廢氣會直接吹到大家的面上, 上橡皮筏前, 大家要做好準備呀 … 

玩到差不多12點便回酒店提取行李, 坐 12:24的JR回札幌, 結束在 Tomamu 兩天愉快嘅行程 

又一次經過這條橋 … .

有一點點灰暗, 下著細雪 … .
14:00 準時回到札幌, 一口氣到 ホテルクレスト札幌 又checkin 和取回先前寄存的行李 … .

各團友都很有默契, 第一時間便拋下行李, 出發去食 Lunch …

要快當然是去札幌出名的 味の時計台 … 

單在札幌市內, 便有15家分店, 7家聯營店… 

好厲害呀 … .

餐牌的選擇看來也不少 好在團友多, 又用上了大包圍方法 … 
按人頭數每款都點一碗, 試到啱味的再加… 

當然, 也只是因為價錢不高, 大家才會這樣 “豪” 



食飽了便又是自由發揮時間 … . 

團友去shopping 我便去補充熱能… .
Fruitscakes Factory 食cake啦 … .

識得小肥的朋友一定知道, 小肥在北海道除了會把 回転壽司 根室花まる 當做飯堂, 另一個指定動作就系去Fruitscakes Factory 食cake, 今次有幾個團友一齊去, 又多D人中毒 …

北海道七天の旅 - Day 6, 14 Jul 09 - Part 36 札幌, Fruitscake Factory )

回程時經過大通, 補幾張30週年紀念限定版”水晶河” 




四周仍然是充滿節日的氣氛 …




晚上又到回転壽司 根室花まる 食壽司… .

不用笑我, 在札幌市為了方便shopping, 我都會讓團友自己活動, 告訴他們我會在甚麼時候, 在甚麼地方出現, 他們要join 我的, 打個電話便可以 … .

是啊, 我們都會打電話, 仲系要香港號碼 … .

不貴嗎? 其實, 大家一般都只是問我在那裡, 說明要不要一起吃飯, 談不到一分鐘 … .幾塊錢倒方便了大家, 不用你等我, 我等你呢 … . 你知啦, 一說到shopping … .

晚上9時多回酒店 …



大堂的鏡餅 … 
祝願大家2011年身體健康 !!

總結 : 今天, 除了早上仍然按照計劃行動, 其他的都做了大更改 … 原因? Shopping 啦. 原來在計劃行程時沒有留意到在大除夕, 札幌的各大商店都會提早關門 … . 大丸仲要收6點 …  亦包括我食開間飯堂  唯有, 先划半天時間, 讓大家四出搜購一番 
待續 

6 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 小肥, 我要話俾你呢個Tomamu大使知我訂的plan轉咗啦, 內容一樣但就由32000 變咗 18400, 係咪好抵呢  同埋決定唔報Kids Ski Course啦, 小姐話唔太想學, 咁去到先算啦, 隨緣吧, 想又可以咪即報名囉  不過Polar Village就一定玩喎 !
    [小肥回覆01/20/2011 08:57:00]嘩!嘩!嘩! .  .  .  18400, 兩大兩小, 一泊二食, 住 Villa Sport ??? 真系平成咁 . . . . 唔好引我  Ski Course隨緣啦, 反正玩玩吓有興趣就最好. Polar Village 真系要比多少少時間, 玩得開心d

    回覆刪除
  2. 一片白矇矇雪景, 好靚呀, 橡皮筏 ? 好好玩咁呀 !!
    [小肥回覆01/20/2011 21:23:00]呵,呵,呵 . . . 嚟啦, 一齊去北海道睇雪祭啦  好靚嫁  . . . .魔鬼又出場 . . .

    回覆刪除
  3. 小肥, 唔係呀, 只有早餐咋! 我就係等極都未等到Villa Sport有包埋晚餐嘅plan囉
    [小肥回覆01/20/2011 21:15:00]嘿, 啱啱再confirm過, 一泊二食只系Tower 有 等多一個星期睇吓添啦, 再唔得就比cash啦  啊, 小朋友食hal 系計半價的, 6-7歲唔駛錢添

    回覆刪除
  4. E~~~點降30號仲有水晶河? 唔係25號,水晶河&大通會場燈飾收工咩? 度緊行程, 想抵達去滑雪先, 之後先返札幌, 咁樣順D, 但就會錯過平安夜的札幌, 其實咁安排好唔好呢? 定係先嚮札幌過聖誕呢? 
    [Acacia回覆06/16/2012 13:27:07]特別寧靜...唔好掛....舊年去沙田睇左水晶河, 都知咩樣...有人話札幌聖誕燈飾唔夠香港靚, 你覺得呢?
    [小肥回覆06/16/2012 09:16:33]咦, 又聖誕 . . 正.

    回覆刪除
  5. sorry, 依加先同你拜年,祝你身體健康,長做長有,年年去幾次旅行

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 有心唔怕遲. 我都祝你. . .身體健康, 長飛長有. 哈哈哈

      刪除