2011年1月16日星期日

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 5 . . .水の教会

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 5 …  水の教会 


堆雪, 滑雪, 游泳, 玩沙灘波, 其實都可以應付 … .

但系, 一浸完兩次 木林の湯, 都唔知系唔系冷親個頭 …

嗰隻睡魔同周公竟然同時出現, 要拉我去陪佢地打番四圈… .

團友們亦決定先在房間梳洗整理一下, 再開始今晚嘅活動 … .

又6點唔夠便出發去森林餐廳(Nininupuri 點解???

梗系懶啦 … .

一個二個嘆到唔想起身

未訓醒自然唔想諗嘢

更加唔好話要等位 …

當然, 仲加上小朋友要再到森林餐廳玩朱古力噴泉 … .




物和昨晚 … . 
完全一樣 不過, 人唔太多, 又早 … .

咁樣團友又醒神晒, 食完刺身, 又燒牛肉, 搞完熱葷, 又撈冷麵 … .

一 round 又一 round, 都唔知系真唔飽定系貪玩 

真系傻嫁 … . 

hea 到成8點先至離開 …

團友想再去 Ice Village 同浸木林の湯

我當然沒問題 … . 

不過, 我仲有地方未去, 團友又無興趣 … .

咁就梗系各自各精彩啦 

陪團友上shuttle去 Ice Village , 補多兩張相




自己就坐多兩個站去水の教会 … .

9月時看到過夏天的一面, 冬天到來又點可以唔走多一轉 … .

經過”hal"時聽到有廣東話說對食物很滿意 … . 

咁就好啦, 等我知道自己有點錯失 … . 留少少遺憾 … .

冬天下去水の教会的小路加了幾支燈

和掛了聖誕燈飾的樹

在11年1月7日前晚上只開放水の教会

而11年1月8日至2月20日「水の教会」和「氷の教会」會一併開放, 大家可以看到的會比我多點 … .

外圍, 沒有太多的燈光

幽幽的外框被厚厚的雪蓋著

十字架上的雪好像為莊嚴的氣氛更加添迫力 … .


進入教堂, 

參觀的都不停狂影留念 … .
夏天時打開了幕牆, 可以直接看到十字架, 冬天 … .
回頭看小路 …


再見了…給人安慰與祝福的水の教会

有一天 … . 



沒有等shuttle, 直接步行回Tower … 

這夜,

一個人,

飄雪正下,  

新建的步道 … .
也是十字架的主題 … .
在外面浪蕩了好一會 … .
一個香港人在北海道雪山森林的小路上, 寒夜獨行 … .



回到房間, 確認團友都平安, 便準備休息 … .

滑雪場的燈光亦在這刻關掉 …
眼前變得漆黑一片, 一股寒意突然襲來, 腦海閃過想家的感覺 … .

是熱鬧過後的低潮嗎 ?? 



總結 : 今天玩得很盡興, 各團友都很滿意Tomamu 的設施和環境, 天氣也幫了很大忙, 只下著小小的雪片, 不太大, 間中亦有點陽光, 要滑雪的, 要游泳的, 要浸溫泉的, 要拍照的, 要吃的, 要玩的, 要浪漫的, 要熱鬧的, 要靜的 … . 都提供了  只要你不追求全部都100分, Tomamu 還是值得來一次的 … . 



待續

*************************************************



《熱鬧過後》
主唱:Raidas
作曲:黃耀光
填詞:林夕

熱鬧過後  突然獨自感受  冰冷溫度
問候過後  就如繁華席散  終要分手


紅著眼睛  一再努力回望
朋友可知  境況不會再回頭
就算改天可再見  總要藉口  才借故聚頭


大家紛紛找得到戀愛  還換到無數困惱與事業
但唯獨當天的好友  沒再出現


舊日半夜  仍然熱烈吵鬧  不覺荒謬
落力對罵  或曾無聊玩笑  不會追究


無奈有天  需要拼命時候
才會覺得  不再可以這樣
令我放心的摯友  相繼溜走  誰永遠念舊


日子充塞種種感覺  麻木了便覺世界每樣如是
若尋獲當天的好友  沒有苛求


日子充塞種種感覺  麻木了便覺世界每樣如是
回頭望真正的好友  漸次失落  人永遠寂寞


*******************************************

只有老餅的我才記得曾經有過這樣的一首歌吧 . . . .朋友, 你還好嗎 ?

9 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 寫都咁鬼感性~ 
    [小肥回覆01/16/2011 20:34:00]哈哈, jokelib 大人見笑啦. . . .  講去日本嘅 . . . 我真系有太多太多嘅問題要請教你.  難得你又得閒嚟睇吓, 留吓言  我依家寫blog都系想儘量記錄每次愉快嘅經歷 . . . .可能會過份主觀就真 . . . .

    回覆刪除
  2. 小肥, 你呢編好似"若有所思"咁, 好感性喎  水之教會留下伏筆...是否意味將來你會幫襯啊...  我都祝你願望成真! 如果由Hal行去水之教會, 係咪有室內連絡道唔駛行出去架  我諗住去試新野, 食完行去參觀, 諗就好理想, 但到時可能多人到咩mood都無晒
    [小肥回覆01/16/2011 20:51:00]咳咳 . . . .若有所思 . . . 系呀, 其實每次完成旅程, 我都會有即刻再去嘅衝動 . . . .我諗鍾意自由行嘅都可能同我一樣, 順利完成行程嗰種滿足, 真系. . . .真系好正  幫襯水之教會 . . . 哈哈, 諗吓都開心 . . . .不過要先搵到個肯比我繼續瘋狂出遊嘅女士至得  由Hal行去水之教會, 是在hal入口嘅左手邊, 坐升降機落兩層, 再行出小路, 小路好短約30呎, 不過, 始終是室外, 要著夠衫  你地應該可以同時參觀埋冰之教會 1月8日至2月20日開放   多人就無辦法避免, 因為無咗森林餐廳, d團一定會集中系hal, 話晒都系自助餐, 多d選擇 . . . .唔怕無mood嘅, 比兩位公主四團參觀吓, 玩吓, 時間好快過  btw sent email book ski course 未呀 ?

    回覆刪除
  3. 小肥兄 , 到底你係咪"Tomamu"酒店嘅代言人呢 , 成日見你去呢樹 , 係咪有special vip 優惠呀
    [小肥回覆01/16/2011 20:29:00]哈哈, 難得你都過嚟留言. . . . 多謝晒  你都知我鍾意帶團, 睇見團友開心, 再同人分享系我最大嘅樂趣.  而Tomamu 相對比較多元化, 適合各式各樣的團友, 所以, 我梗系儘量推介比大家啦 . . . .  如果有special vip 優惠, 我一定唔客氣,  不過, 今次好似比佢賺咗我多d  

    回覆刪除
  4. 十字架背負成尺厚的雪....好富意景!
    [小肥回覆01/16/2011 20:21:00]哈哈, 有思意嘅就記得喺hal 食飽飯就去行番轉, 親身感受一下. . . .

    回覆刪除
  5. 呢度滿足晒你的團友所有願望! 水之教會夏天同冬天感覺都唔同, 但一樣咁靚!
    [小肥回覆01/16/2011 22:00:00] 多謝.   滿足晒團友所有願望! 當然重要, 更重要嘅系我比佢地覺得原來自己出遊其實都唔系真系咁難, 又會得到好多朋友支持 . . . 好似你地咁   又可以開開心心做自己想做嘅, 睇自己想睇嘅 . . . 好快, 好快, 我地又會返嚟再一齊寫遊記. . . .  正  水之教會 . . . 幾時都要睇吓, 等你啦

    回覆刪除
  6. 小肥, 原來你都有浪漫的一面!  你話俾人知你的dream church, 女仔實感動到不得了! 同個女仔一起出遊, 甘就唔覺你瘋狂出遊! 祝你早日達成心願.
    [小肥回覆01/17/2011 14:14:00]哈哈 . . . 你地個個都知啦. .  . .感唔感動到你地呀 . . . .  咪笑我啦,  我已經系入咗王老五排名榜嘅啦, 只系睇吓會排幾高, 我唔會比自己出榜嘅 . . . .  同團友去玩, 我就鍾意人多d, 越多越好玩;  無住家飯食, 我就睇多d 小肥羊嘅post, 無人陪, 我就睇吓你地點同老闆去遊玩, 睇吓回億吓, 我當自己又走多轉嫁啦. .  ..多謝晒  

    回覆刪除
  7. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年1月17日 下午12:26

    原來係咁..... 若係祝你美夢達成
    so sweet
     
    [小肥回覆01/17/2011 14:24:00]哈哈, 你又有份. . . . 笑我  美夢, 我一定有, 不過已經唔記得昨晚嗰個嘅內容 . . . .  我會努力嫁, 不過, 仲未輪到搵個女伴呢一"瓣" . . . . 等我完成咗其他嘢先啦 . . . .如果, 邊個咁好彩撞倒我, 我唔會逃避 . . . . 不過, 唔會比機會佢開始啫  sorry

    回覆刪除
  8. 一個人在黑暗的林中步道走回酒店, 很落寞呢......
    [小肥回覆01/17/2011 14:07:00]嘿, 自己一個人, 流連在北海道, 大雪山下的森林小路, 加上沒有月光的黑夜 . . . 真系要幾淒涼都有 . . .  不過, 放心, 我好積極樂觀嘅, 我已經準備好2月出發嘅嘢啦 . . . 系等d yen落d就入多d, 唔落就去到洗少d  . . . .都幾難

    回覆刪除
  9. WOW...我都想跟團長去旅行, 咩都有人PLAN好晒, 好食好玩又可以做正宗"菠蘿雞"
    [小肥回覆01/20/2011 21:38:00]哈哈, 多謝多謝  團長就唔敢當, 好食亦一定唔算, 好玩就我自己都投一票 ,  系我有時縱容D團友搞吓事就真, 咁樣大家就更多驚喜 . . . .  (同空間 ) "菠蘿雞" 有版權嫁, 唔做得亂用  

    回覆刪除