2011年1月23日星期日

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 . . .這個新年斷咗片

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 …這個新年斷咗片

小肥近年都唔多飲酒精類飲品, 一來系唔想個肝負擔太重, 二來系發覺年紀大咗剩番嘅 Quota 唔多 … .
想我飲, 當然都有辦法 …
就系有氣酒或者白酒  白酒當然唔系講國內同胞當水飲嗰d 40幾度嘅, 而系可以配合海鮮, 魚生一齊飲用嘅白餐酒或者系香檳 … .
上一次飲又系在北海道 … .


不過今次, 魔鬼多, 仲要加上系大除夕 Party … .
結果, 我剩系記得嗰頭有d赤, 間房亂到 … .
好在, 應該無嘢發生 … .哈哈


都系Moet Chandon Imperial, 不過今次無飲 rose, 只系 Moet Imperial… 兩大支  
喺日本買, 始終都無香港咁平 $$$
不過, 魔鬼除咗提供香檳, 仲有兩大盒 “士多啤梨” (即系4包) 大丸札幌店價錢每盒Yen1260 抵, 甜, 正 …
唔知大家幾時發現, 原來食士多啤梨唔一定用練奶, 用香檳都得
我就系睇Pretty Woman《風月俏佳人》時知道的 … .  1990年的電影 … . 哈哈
講番遊記 … .
下午回到札幌, 完全無團友記得仲有一個行程 … .要去小樽 … . 
一出地鐵就各自各精彩 … .
因為, 今日各大公司都收6點正 … .

大丸札幌店 Bic Camera札幌店, ESTA, PASEO, STELLAR PLACE … 四處都系購物嘅人潮  


咁我又去咗邊呢 … .

嘿, 上咗T38 嘆足佢兩個鐘, 一邊睇景 , 一邊飲嘢 … . 一路hea … .
梗系啦, package 包嘅, 我又點會浪費
晚餐時間 … .無得食
因為要系大丸札幌店6點關門前衝入去basement 掃貨 … 
魚生, 壽司, 小食, cake, 甜品, 生果, 香檳 … 今晚睇嚟都系走唔甩 … .
未到七點, 團友就全部集中到我間房  … 因為我得一個人, 多d位咁話 … .

開 party 啦  


最後, 紅白大賽也沒有看完便斷片了 … .


一扎醒就嗱嗱淋踢走d團友, 收拾行李 … .

反正, 團友都無打算去搶福袋, 搞掂晒就直接出千歲  …

唔知系唔系新年一到, 電腦都要同我地玩吓 …

所有團友d passport 都過唔到機, 好似話系日期嘅排列出咗問題 …
唉, 唔知大家明唔明, 總之就系 年,月,日同 年,日,月 …
睇住個姐姐一路做, 一路滴汗 … 系真嫁, 佢真系d汗由額頭流到落鼻 …
一本passport 搞足三分鐘, 仲要系多咗個senior一齊搞, 都要成30分鐘先出晒boarding pass 比團友 … .

終於囉到boarding pass , 寄好倉 … .

又去掃貨 … . 我就多咗一件手提行李

落到成田, 當然唔會去轉機大樓, 大家揹住d手提行李, 去咗 Temenial 1 繼續hea …
過咗境先見到呢個


同呢個東京美食吧  …




三樣日本美食(純蕎麥麵 大江戶蕎麥麵、炸豬排 銀座梅林、拉麵 與六)和咖啡店 BECK’S‧酒吧 Airside … .都無試, 因為感覺唔系咁好 … 好細, 留番2月返嚟再睇吓有無興趣 …
還是到另外一家和洋餐廳, 食日式咖哩飯, 同發現呢件好嘢 …

好得!!!
準時上機回港, 6天愉快, hea爆之旅完結!!!
多謝大家嘅耐性同包容 … .
哈哈, 如果唔啱睇 …
唔緊要, 11年新春雪祭之旅好快上傳.

Bye Bye

沒有留言:

發佈留言

留言需待驗證後才會公開