2011年1月14日星期五

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 4 . . .這個聖誕宜滑雪

菠蘿雞 - 2010年聖誕節北海道6天滑雪之旅 4 …這個聖誕宜滑雪

12月29日

早上, 雪沒有下得很大 … . 


一片一片的在飄, 很美 … .但影唔到  


比較晚才出發去”hal"吃個早餐, 補番昨晚人多坐唔到… .



早上的感覺是”hal"的景觀一流, 通過20呎高的落地窗戶, 看著外面一大片白雪蓋著的樹林, 天上下著飄飄盪盪的雪片 … .



應該說是浪漫吧 


食物選擇不是太多, 有專人負責幫忙烘焙麵包, 時令水果, 牛奶, 幾款和式熱葷 … .


可能是為了切合餐廳的主提, 「最當季最好吃」的食材 … .


看上去好像有點單薄 … . 


而且, 靠窗的位置也太熱門, 我們一團人坐下了, 其他人便沒有甚麼選擇的空間 


10時左右才去Resort Centre 開始今天的滑雪活動 …

第一件事系買飛, 全日卷, 往復卷 … .
大家可以按自己嘅需要, 或者滑雪嘅能力決定  
其實, 有D package系已經包咗全日卷的, 不過團友唔系咁叻滑雪, 所以就以VIZ spa house 代替  

呢隻松鼠仔成日走出嚟攬住團友影相, 但系就專搵女團友 
比我趕走咗 … .  (我講笑咋, 唔好認真 … )

團友坐雪兜上山坡滑雪, 我就帶隊去Kids Park … .
佢地玩到我無晒氣力就轉纜車上山嵿 … .


玩board 嘅記得幫塊board 套番個套以防划花車廂 … .


其他Ski裝備就插喺纜車外面,

上山嘅風景都好靚 …  


從山上望落嚟, 又系另一番景象 … .(老土 )


在山上風大雪大, 但小朋友一樣碌得高興 … .

真系, 系咁碌 …系咁碌 … 
中午下山回到 Resort Centre嘅 Cow Bell 食soba同豚丼 … .

呢個都話系秘製豚丼 … .都幾好味 
仲有小朋友嘅薯條 … .

可能是天氣寒冷, 加上活動量大, 所有嘢都覺得好好食
食過Lunch就去VIZ spa house游泳 … 


不過, 之前都要喺 Ice Village 補多幾張日照 … .

晚上5點先開放嫁, 系見無幾多人在工作, 便拍幾張…

同滑多兩次 … .

真系精力無限 … .


VIZ spa house 其實真系唔錯 … 



雖然唔系暖水泳池, 但室內有暖氣, 有按摩池, 有小朋友訓練池, 嬉水池 … .
仲定時有人工波浪, 湧呀 … . 



不過租用水泡, 沙灘波等要額外比錢 $$$ 
VIZ spa house 可直接通去 木林の湯 浸溫泉 … .



男女湯分別在不同嘅入口, 


哈哈, 我都有露背相 … .



最正系可以露天咁浸住溫泉享受雪片飄落到面上, 然後慢慢融化 … .


日間並唔系太多人, 而我地又可以 VIZ spa house  木林の湯 兩邊走來走去, 真系好過去上海浴室浸三溫暖 …   

 玩到夠, 天色亦轉黑了…
大家收拾一下回房間 



待續

10 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 你浸時冇人呀? Tomamu 個resort 其實唔差, 我個大仔成日都掛住個波波水池.......
    [小肥回覆01/14/2011 11:01:00]哈哈, 我們浸時其實不斷都有三幾個日本男士一起浸的, 不過, 他們大都浸幾分鐘便去休息室. . . .我們便襯這空檔影兩張 . . . 嗰個波波水池很受歡迎, 它的籃球架, 差點比我D團友弄壊呢. . . .  不過, 我地唔敢太張揚, 所以照片只的偷偷的拍. . . .

    回覆刪除
  2. 我哋通常X'mas 之前去Tomamu, 所以比較少人, 而大仔就包咗整個波波池任玩個籃球架, 如果變咗係香港一定成個池都係小朋友.......第二次同大仔去都係為咗呢個波波池..........
    哈哈, 原來係咁....不過張相可以留念, 唔係好多機會可以咁影  
    [小肥回覆01/14/2011 22:23:00]哈哈, 其實我諗唔只系X'mas 之前, 之後都唔多香港人會去 VIZ spa house , 可能跟團嘅怕浪費時間 - 唔會去, 自由行嘅又太多選擇 - 懶得去  無幾多個香港人會好似我同你咁, 睇住小朋友玩都一樣開心   日本人d小朋友都有試過同我d團友玩, 不過, 香港團友好活躍, 日本小朋友跟唔上 . . . .自動投降

    回覆刪除
  3. 隻松鼠仔抽水? 會比人打架喎
    [小肥回覆01/14/2011 22:11:00]哈哈, 佢夠膽抽水 . . . .我實摏佢

    回覆刪除
  4. 多謝你新鮮熱辣第一手資料!
    請問kids park有咩玩架? 大人都玩得?
    Hal的景觀靚D定 Nininupuri靚D呢?
    我打算4點左右去玩viz spa house, 食埋晚餐就去ice village, 想食Hal buffet dinner, 但走來走去好麻煩咁, 你有無建議俾我呀? thank you.
    [小肥回覆01/14/2011 22:08:00]咳咳, 多謝比面  有咁多朋友幫緊你, 我一定唔敢怠慢 . . . .  kids park有咩玩 ? Please click  Hal的景觀靚D定 Nininupuri靚D ? 我自己就森林餐廳, 上一編寫咗啦. . .  不過, 森林餐廳系期間限定:2010年12月23日~2011年1月9日, 無咗lu   你個plan ok 呀, 主要睇你在 viz spa house 要玩幾耐, 我地玩咗兩個幾鐘, ice village 5點鐘開, 如果整埋冰杯又可以玩個幾鐘, 再去hal 食飯, 順路呀, 無問題, 而且shuttle 是15分鐘一班, 往來 Tower 和 Resort Centre 會用大車, 唔駛怕迫

    回覆刪除
  5. viz ---ice village---Hal---water chapel咁就最順路, 但7點幾食晚餐, 我怕最多人, 要等, 又無得預先book...
    [小肥回覆01/15/2011 13:34:00]唔, 這樣的確是最順路  不過, 7點幾食晚餐應該要等一下.  water chapel 見學時間系 : 21 : 00 〜 21 :3 0 , 你早食飽都一樣要等  

    回覆刪除
  6. 你好呀小肥, 雖然第一次留言, 但睇咗你個blog都有一段時間啦, 多多指教  想問吓小朋友個Ski Course係咪check in時可以預約埋呢? 因我到達時都3-4點, 諗住玩咗pool同ice village 先, 第二天主攻Kids Park同Polar Village。同埋個pool唔係暖水池, 夏天都可以, 但咁凍其實係咪都唔游得耐呢? 我諗我的問題, Acacia都想知
    [小肥回覆01/15/2011 14:34:00]哈哈, 唔好客氣, 我都有睇你個blog, 電占推介  不過, 我地無報Ski Course , 大家都系跟我一邊玩一邊學, 所以要我再帶多幾次團  我睇網頁話系可以網上預約的, 特別系 ETL板 Please click  (即系短板, 易掌握一D), 不過, 一齊上課最少3人  所以, 如果你兩個女都學, 我覺得 book私人教授會好d. 兩個人一齊學, 一個鐘11,000円, 兩個鐘22,000円, 咁樣效果好d, 又唔會怕比其他人騷擾, 上網book啦, 唔好等去到再約, 會約唔到好時間!! 另外 , 你地第二日下午要回札幌 , 咁樣早餐後又上課 , 又去 Polar Village 會好趕吓 , 如果仲想玩雪上電單車 , 你要諗清楚時間夠唔夠用 . 我地喺 VIZ spa house   玩咗兩個鐘以上 , 主要系喺波波池同按摩池(上面第一張相)當然仲要浸露天溫泉 .  Tomamu真系有好多嘢可以玩, 要好好安排時間  

    回覆刪除
  7. HAHAA....住Tomamu 既兩日一夜..係我最開心既回憶!
    夜晚去 木林の湯 ....係超超超級靚!
    D 雪雪慢慢既飄落.....超難忘!
     
    [小肥回覆01/15/2011 23:43:00]哈哈, 如果你有機會寫吓遊記就一定羨慕死人. . .  我無浸夜晚, 兩次去都剩浸日頭 . . . 又有藉口走多轉. . . .   D 雪雪慢慢既飄落塊面, 以前剩系可以睇蔡san講, 而家我地都感受得到 . . . .正  你下一個目標可以諗吓同傻佬一齊浸露天風呂呀, 兩個人一邊浸, 一邊傾, 一定更正 . . .

    回覆刪除
  8. 小肥 :          D雪都幾勁喎 . 
    Bye Bye !
    [小肥回覆01/16/2011 20:13:00]哈哈, D雪在2月會再勁D, Tomamu 早幾日系-21度  真系比佢嚇親 . . . .  你仲有10日出發啦, 嗰電話同mp3 記得要帶呀, 在北海道其實都有唔少地方系電話收唔到嫁, 除咗預早D入油, 仲要儘量預早D到酒店, 千萬唔好趕夜車, 仲要唔好掛住餵海鷗, 唔知時間 . . . .等你返嚟出post 嫁  好似又長氣咗d  總之開心, 平安, 新年快樂 . . . . 恭喜發財!!!

    回覆刪除
  9. 唔通你趕走隻松鼠, 你自己去攬女團友??   嘩, 係山再望返轉頭咁高...好驚呀!!! ICE VILLAGE 入唔入得去架? 我終於見到你真面"肉"
    [小肥回覆01/20/2011 21:51:00]哈哈, D咁嘅秘密都比你發現 . . . .  山系高, 不過有纜車坐, 無問題  如果你識滑雪, 我可以帶你滑番落山, 唔會太斜好爽嫁  Ice Village 日頭其實唔開放嘅, 我見D團友咁高興, 咪帶佢地日頭行吓, 認吓路, 咁夜晚就知道應該點樣可以好玩D  真面"肉"唔經常有嫁, 不過唔好留太多 copies  . . . .

    回覆刪除
  10. 乜你咁架..張露背杷咁細嘅
    [小肥回覆01/25/2011 14:05:00]乜你咁架 . . . 人地放張相要好大勇氣嫁 , 我都未可以野浸. . . .有機會野浸先至post 過啦  

    回覆刪除