2014年6月14日星期六

熱到跳舞,唔跳會老! @ 紅館 ^。^ #blog



via Instagram http://ift.tt/1sbTPcH

10 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 回覆
    1. 昨晚坐紅色44段!白色3字Tee ^.^

      刪除
    2. 我坐係你對面,65段,睇下見唔見到你自己
      https://www.flickr.com/photos/albertlawkk/sets/72157644751991759/

      刪除
    3. 睇咗啦 ^0^ 你做咩坐到咁高? 因為想影相?? >:)
      我左手前方有4,5隻跳豆, 所以, 你一定影到我個月巴樣 . . . 哈哈哈 我好開心睇到草蜢排嘅舞, 好大膽, 接近modern dance 嘅表演力. 正!!

      刪除
    4. 高係因為平,昨日兩點先買票,有個對正台,綠閘位,已經很好!

      刪除
    5. albert大大,你換哂套架生,定係有好多套?

      刪除
    6. コーさん :十多年前,影過菲林,有套 Contax G 及 Contax C/Y, 半年前 Sony A7 出,買來把我的 Contax C/Y 復活,上過禮拜,買了 Contax G to Nex 環 Mark III, 把我幾支 Contax G 復活。我套 Nikon 依然係到,始終 Mirrorless 還未取代到 DSRL 的反應。

      刪除
    7. コーさん :你有否覺得,Contax D 鏡影出來 Detail 及 Sharp D?

      刪除
    8. 鏡頭sharp唔sharp唔太肯定,albert大大出品通常都好精彩。:))

      刪除