2014年3月7日星期五

2014雪の北海道 ~ Day 5

2014雪の北海道 ~ Day 5

(宿) 第一ホテル 豊洲亭・豆陽亭 ご夕食 十勝19市町村から旬の美味食材を集めた『十勝ビュッフェ』。柔らかな十勝産牛、味わい深いモール豚、新鮮魚介、地場野菜、新鮮な牛乳から作られるチーズやスイーツなど、随所に十勝を感じていただける料理をご用意いたします。
シェフが目の前で調理するできたてをお渡しするオープンキッチン、スイーツコーナーも充実。

結果 : Day 5 ~ 晨咁早 流氷ウォーク ~ 國道封閉  ~ 浸浸浸



真系好好訓
雖然鬧鐘5點就響, 竟然一D都唔覺攰


第一時間又跳入風呂
欣賞吓日出前嘅藍調
同寧靜
仲系落緊雪 . . .

近岸已經結晒冰
離岸都一樣咁厚冰
 小肥同豚友預先並無在網上訂位玩流氷ウォーク
都系琴日check in 時先喺前台安排
而價錢 ~ 系同網上預約一樣架! 5000Yen/人

6:30 喺Lobby 等待
一個個領隊揸住名單出現
叫到你個名就跟佢走啦 . . . 

領隊會車你去接近知床國家公園前嘅岸邊
再喺車旁示範保護衣嘅穿著方法
呢件叫做「ドライスーツ﹝Dry Suit﹞乾式防寒衣」嘅保護衣一D都唔難著
入面仲可以著返自己唔太厚嘅衫

只系雪一直不停咁落, 亦有D風
真系嗱手唔成勢

大家有興趣睇吓好天有幾正嘅, 可以參考 紅色星星的天空

換好保護衣大家第一時間就系互拍


接岸嘅流冰 
又唔系好密啫 . . .  小肥諗
好天就好 lu . . .
喂, 留返一陣先影啦
大隊豚友出沒
 大家咪以為好好玩

系真系超好玩 , 超搞笑

由岸邊行出去充滿流冰嘅海上面要小心翼翼

小肥一個唔小心

其實系無得小心, 因為落過雪
流冰塊之間嘅空隙唔明顯

小肥一腳踏空

呀, 另一個豚友又踏空

放心, 只管讓身體放鬆, 
踏空跌咗唔好缩腳, 就唔會撞到流冰

慢慢身體前傾, 用手堆一下就可以爬番上冰面

一仆一碌
你跌我又跌
有豚友索性在流冰上爬住行

真系笑C , 可惜唔可以 post 出嚟同大家分享

行到攰大家系流冰上擺吓post
作吓狀 . . .
領隊沿途會講解流冰嘅來源
知床國家公園嘅特別之處
四周可能看到嘅野生動物 . . . 

又同豚友一齊訓喺流冰上面感受吓浮游嘅感覺
睇吓天上飛過嘅海鳥 . . .

今天我  寒夜裡看雪飄過  
懷著冷卻了心窩飄遠方 
風雪裡追趕 大雪分不清影蹤 . . . 哈哈哈

原本 7:30 回程嘅玩到8:00 先碌返上岸邊完成

豚友各自返房換衫食早餐 . . .

原來開心真系有價 . . . 

看圖識字
小肥都唔想再提起. . . 唉

昨晚小肥浸住溫泉睇嘅大風雪
原來已經超越警界線

大家見到嘅紅色 X 就系封閉咗嘅路線
睇返新聞, 有850名觀光旅客被困在知床
無晒公共交通工具
如果你自駕嘅, 命仔系你嘅
你當然可以出去搏吓 . . .

坦白講, 小肥好想繼續行程
但豚友命仔小肥賠唔起
亦無交通工具可以用

立即走去前台問清楚

有個好似小肥當年咁有型嘅四眼仔
英語能力相當唔錯
詳細咁解釋喺封路期間酒店方面都幫唔到D咩
亦答唔到國道有無可能晏D開通番 . . .

小肥聽完都唔再同豚友商量
即時請呢個有型四眼仔幫手 hold 住所有房間唔 check out
說明因為雪害, 小肥一團人唔能夠入住, 同時請豁免罸金 . . .

當然, 喺第二度或者結果唔一樣
但喺日本, 第一ホテル 豊洲亭・豆陽亭自然諒解小肥嘅情況
不單回覆唔會收取罸金, 仲叫小肥小心風雪, 下次有機會記得再幫襯咁話 . . .

而呢位有型四眼哥哥可能見我咁順攤, 一時無預我會續住, 
竟然報個 6875Yen/ 人嘅成本價比小肥
天啊, 小肥住嘅系原價 63000Yen/晚 嘅露天風呂附個室
小肥仲唔舌累飯應咩
再問夕食有咩選擇 ~ 可惜, 只可以食自助餐

小肥揞住半邊咀去餐廳向食緊早餐嘅豚友宣佈封路壞消息
再自吹自擂一番. . . 
為豚友爭取到平住一晚 !!

食過早餐大家自由活動

小肥就浸住浴上FB 向大家報平安兼訓返夠本

鈴鈴 . . .電話響

咩事咩事 . . .

原來酒店為被困住客提供咗輕便午餐
都排長龍
蒿麥麵加有味飯
都幾多客噃
食過飯散吓財 . . .
酒店門口已經有便利店
香港賣HK$42.-
唔駛食呢D . . .
行完返上房
再浸住睇落雪
歌斯拉出沒
又睇吓新聞點講 . . .
真系邊度都去唔到 . . .
無咩細藝六點又去食
6875Yen 包埋自助餐

食, 浸, 訓 , 
咁就一日


待續 . . .

39 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 六千日元,無話可說。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔系嘅, 系平咗咁話囉. . . 呵呵呵 ::mm1571

      刪除
  2. 我既留言係:
    你同酒店講:下雪天,留客天,留我不留?
    酒店同你講:下雪天留客,天留我不留!
    哈哈 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 . . . 留我不 ? 留 . . .流冰個流呢 ::mm1673

      刪除
  3. 流氷ウォーク ~ 有機會一定要玩 ! ::_1626
    ¥ 63XX,一折咁抵,有失必有得呀 ! ::_344

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呀, 睇吓我POST 條LINK 啦, 好天氣玩流冰一D都唔凍, 仲要除手套添呀 . . .我都想. ::mm1581 有失必有得 . . . 我只系有得有失就真. . . 2015要行多次先補得番 ::mm2184

      刪除
  4. 回覆
    1. 酒店系收返成本價, 不過, 真系計錯咗比我. . .下一日會講到 . . . 請繼續收睇 ::mm1544

      刪除
    2. 佢係咪所有人劃一收費?

      刪除
    3. 系呀 6875Yen 系所有普通房嘅價錢, 當日續住嘅都收呢個價, 不過, 風呂附房間系應該比多D嘅 . . . ::mm1581 比幾多, 下一編會宣佈 ::mm1542

      刪除
  5. 回覆
    1. 一半一半啦, 順利繼續行程就最好. 依家算系執番身彩. . . ::mm2065 我都真系有偷笑 . . . 哈哈哈

      刪除
  6. 冬天去北海道最怕就係遇上大風雪, 我D 日文咁屎, 叫我打去下一站酒店講咁多野, 一定講唔掂啦::_379
    流氷ウォーク是否唔識游水都玩得架? 早一日叫自己酒店幫手BOOK位就得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否住知床附近既酒店就有送迎?

      刪除
    2. 嘿,系噃,你15年2月底。^.^ 打電話我系請洒店前台幫手,比預先打印嘅訂房記錄就得啦!我系完全唔講日文㗎 :D 流冰漫步要著保護衣,唔識游水都唔怕,跟住領隊漫漫行啦 :P 你click上面[紅色星星的天空]可以睇吓人地點玩,開心到呢! ^0^

      刪除
    3. 應該係~是否住知床附近既酒店就有送迎玩流氷ウォーク

      刪除
    4. 在知床冬天2月開始,流冰漫步系最熱門活動,酒店多數會有包括流冰漫步嘅住宿plan,我就特登chickin先至請洒店幫我Book第二朝一早玩。如果你都想好似我咁,注意唔好太晏到酒店。玩流冰一樣可以自己上網訂,我有寫過一編,你望吓啦^.^

      刪除
    5. ::oo2031 唔該晒::_368
      要就雪祭都唔會2月底, 要2月頭至中先得

      刪除
    6. 你成日去日本都唔學少少日文::cc9003

      刪除
    7. KITTY小姐不如join月巴冬天去北海道。:))

      刪除
    8. コーさん, 邊位叫月巴呀::cc9106

      刪除
    9. [月巴] 呀 . . . 睇唔腸到?? ::mm1544

      刪除
    10. 咁你2015PLAN左未呀::_1558
      我都想享受一下只顧出席, 咩都唔理::_1554

      刪除
    11. 無咁早::mm2065 小肥嘅菠蘿雞團一般會7月左右先開波. 而且, 2015 我都可能參加人地PLAN嘅團去三重. . . 食食食.::mm2217

      刪除
  7. HI, 又係我呀!::cc4127
    我想問下係一早係酒店集合, 我駛唔駛帶埋財物, 証件係身? 定係只帶相機就得? 佢有無地方俾我放野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 手套是否有供應? THX!!

      刪除
    2. 嘿, 你邊日到? 我記得第一輪系早上6:30分, 所有財物LOCK喺房間就可以. 至於漫步嘅費用可以CHECKOUT 時一併比酒店. 除非你系自己BOOK, 咁網上有講比$$方法. 嗰件落流冰玩嘅衫系套裝連頭到腳, 包手套. 如果你怕上落酒店之間會凍, 可以自己帶手套, 換衫時KEEP在車上. 注意: 相機系人少時先可能幫你帶, 自己保管會方便D, 但要小心跌落海!! >:)

      刪除
    3. 下星期四0630呀::cc9014 , 我上網自己BOOK既, 到時自己俾錢, 安全起見我會帶防水相機, 手機就可能帶個防水套先拎, 考慮中...因怕相機傻左都有手機補影相...好緊張呀::cc7258

      刪除
    4. 正常傻瓜機都OK, 將相機收入防水套應該可以了. 玩得開心D. ::mm2217

      刪除
    5. 仲有, 平時係戶外, 你地著幾多衫先夠暖, 我又怕凍又怕熱, 長T加一件抓毛, 外面羽絨, 夠嗎? 我想著多一件超薄羽絨, 唔知得唔得

      刪除
    6. 行市區你咁著已經OK, 不過, 喺小樽掃街, 網走破冰船吹風就一定要加外面嘅防風衫. 我自己喺 ~ 打底, 長T, FLEECE, 再加3合1一 (即系防風衫套住件羽絨), 上咗車先除. [打底, 長T, FLEECE] 唔少得. 另外, 最需要系一雙好鞋, 雪BOOT 最好. 唔系都要水鞋, 防水就唔會凍親腳趾. 腳唔凍, 人就暖. 注意!!::mm2184 最後, 雪褲買花園街貨已經OK, 即系 防水加綿裡, 可以喺 uniqlo 買又得. 手套唔玩雪可以買香港用到嘅, 要平我會去 AEON 10蚊店搵, OK 架!

      刪除
    7. 打底我係著唔到, 我一入室內就即全身發熱, 頂唔順, 一定要著可以除既, 我有件3合1, 另有一件厚羽絨, 其實LIKE件厚羽絨, 因輕便, 要吹風就要3合1, 都唔知帶邊件好, 頭都痛! 想帶晒兩件添~X(
      鞋我一早忍唔住買左COLUMBIA既雪BOOT, 雪褲影相唔靚, 唔多想帶, 想著毛毛底LEGGING加絨褲:P

      刪除
    8. 著唔到打底都有選擇, 我自己雞仔嘜綿料. 再唔系 uniqlo HEAT 都得. 唔會太焗身. 怕頭痛記得帶頸巾同耳罩! 著毛毛底LEGGING加絨褲 ~ 咁唔好喺戶外玩太耐都OK. 放心啦. 札幌大把你買. 記得雪BOOT 加釘 - 保你唔冼 ::mm1544 https://www.facebook.com/hokkaidotrip/photos/a.107482235946108.12356.105760532784945/1006132676081055/?type=1

      刪除
    9. 有雪鞋都仲要釘::mm1613

      刪除
    10. 香港人唔慣行冰路,市區系重災區!入到札幌便利店買1000円。

      刪除
    11. 我之前去立山已經係淘寶淘左喇~ 就帶果對

      刪除