2014年3月3日星期一

2014雪の北海道 ~ Day 3 part 2

2014雪の北海道 ~ Day 3 part 2


Day 3 ~ 札幌 ~ 鄂霍次克之風 ~ 網走 ~ 破冰船 ~ 迎送車 ~ 北天の丘 あばしり湖鶴雅リゾート
(宿) 北天の丘 あばしり湖鶴雅リゾート 


北天の丘 あばしり湖鶴雅リゾート 迎送車遲咗少少先到碼頭, 小肥認到車身個logo就上前去報名 . . .
話要搭呢班車上酒店 . . . 
司機哥哥當然話無問題

咁樣, 又比原定早成個鐘到酒店 . . .

check in 唔系呢度

前台主要幫你安排迎送車同辦理check out
另外就系收$$


小肥一落車就見到過去兩年招呼小肥嘅姐姐
呢位姐姐好搞笑咁話 : I remember your face . . .
小肥話 : me 2
(其實系想話, 你記我個身形咋啩 )
好輕鬆咁辦好手續就同團友上房


喺鶴雅北天の丘成日都見到呢個Logo
當然包括車身

小肥今年住733 , 去年系 732
有興趣可以睇吓11同13年嘅房 ~ 
13年  http://littlefatjapan.blogspot.hk/2013/03/13-day-3_15.html
11年 http://littlefatjapan.blogspot.hk/2011/02/20117-3.html

入房玄關位
右手邊系茶水間
茶水間, 都系自己磨 coffee
標準大床兩張
個廳ok啦, 電視就. . .
咁睇就更加闊落D
玄關經過茶水間就系洗面間
再入系浴室
三件頭. . .

不過, 記憶中應該無用過個浴缸 . . .

大家嚟得呢度, 唔駛客氣啦
換底D裝備去大浴場. . . 浸



大浴場嘅換鞋位

可能系有日歸客, 呢度空間十足

浸浴後嘅休息間
望住個小園景
冬天喺呢度浸完睇吓雪最正
有需要嘅可以換個枕頭
唔睇雪嘅又可以去玩電玩. . .
只要你唔嫌舊咗DD
入浴啦  . . . 男右, 女左
梳洗間
換衫, 左手邊出浴場
最遠嘅門就系岩盤浴
記得入去岩盤浴前換件帔, 帶條大毛巾
「岩盤浴」的方法很簡單,在入浴前先喝點水補充等一下可能會因流汗所帶來的水份不足情況,然後進入「岩盤浴」室時,先在浴床上(也就是岩盤上)舖上大毛巾,然後先趴著入浴5分鐘(溫熱腹部),然後再換成躺著10分鐘(從背部溫熱),接著先到休息室休息5分鐘,補充水份,之後再重複這樣的循環2~3次,達到充分流汗就可以了,入浴後最好是避免沖澡要更具效果,原因是做「岩盤浴」所排出的汗水是清爽到接近水的汗,這種清爽的汗不會讓體內的礦物質流失,是以所必要的最低限的量來讓體溫下降,因此是「小顆」的汗,這種汗能維持皮膚的保溼性,而且排出的新皮脂可以做成健康的皮脂膜,更能保持皮膚的滋潤,再加上做「岩盤浴」所流的汗是不會有汗臭味的,所以建議只要用毛巾輕輕擦去身上的大量汗水即可,小量的汗水則以自然風乾的方式最理想。 

大家浸到夠晒皮. . .

今年選擇咗「カニ会席」, 所以會經 COTA  上去一樓宴会場
幾個人都比間個室你
好處系. . . 話知你鬼玩. 按鐘先入嚟服侍你 . . .

當然, 唔打擾你地傾計, 亦可以唔駛嘈到其他客人

 睇見你都知小肥會點邊支
夕食/レストランまたは宴会場にて「カニ会席」北海道の代表的な味覚、タラバ蟹、ズワイ蟹、毛蟹を生かし、匠の腕で仕上げた和食会席。3種類それぞれの蟹をご堪能ください。
咩得D menu 成日都咁長 . . .
餐前酒 好味
前菜五款
前菜  看圖識字啦 


造 里 五 款 
鍋 物
台 物
膏 !!!
蒸 物
揚 物 ~ 呢個幾乎比豚友搶走 . . . 
御 飯, 椀 物
水菓子

唔需要問小肥好唔好食 . . .
應該問小肥點樣可以食得晒 .  . .

hea 到爆, 足足邊講邊食咗兩個鐘
 北の新大陸発見!あったか網走 嘅煙火都無去睇

經過火爐
見有人玩緊燒綿花糖
豚友自然唔會嘥 . . .

前台旁邊正準備熱茶
見佢咁可愛, 小肥執咗兩件
最重呢件 . . .
團友上房又留下小肥四維八 . . .
地毯 Logo
打個卡
成間酒店都無晒人咁 . . .
 

待續 

49 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 燒綿花糖?::_2262 原來火爐可以咁用的,又學到野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 經常重播嘅jp time tv,都燒咗好多次。

      刪除
    2. 哈哈,呢D火爐主要系裝飾用,客人好少留下齋坐。有咗綿花糖,感覺warm得嚟有fun 。。。 讚!

      刪除
    3. CK鼠你BBQ無燒過綿花糖咩..... >:)

      刪除
    4. 我諗CK鼠可能試過燒 . . . 蜻蜓 . . . (閃")

      刪除
    5. CK鼠先無你咁冷血啊, CK鼠咁瘦, 應該最叻燒...............脂 >:)

      刪除
    6. BBQ 係有燒綿花糖,但未試過o係日本的火爐度燒嘛,之前住過一次有火爐的,但都冇綿花糖我燒o既 ! :-w
      燒脂 …… 咪即係燒「肥」膏囉 ? >:)

      刪除
  2. 定山溪森の謌都有燒棉花糖,宜家鶴雅新開嗰幾間酒店,裝修設計、擺設、顏色個模式都差唔多,未住過一入去就有種熟口熟面感覺,開始無乜新鮮感

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,你講呢樣都幾兩難。好多品牌搞大龍鳳都只系想客人認得出,就算東横lnn都系洒店內外格局完全一致 。。。對我地咁多心嘅就難免會滿足唔到想睇多D,見多D,試多D新事物嘅希望。btw,間中走轉歐洲試吓啦,或者番嚟就好架啦!不過,我都好似講過暫時唔試鹤雅其他店,真系唔想又遇到強國人 >:)

      刪除
    2. 歐洲我喜歡架...不過下下坐十幾個鐘飛機好辛苦,唔可以成日去囉....
      商務酒店同溫泉酒店要求會有唔同,商務酒店但求乾乾淨淨、交通方便及價錢相宜就算,反且內格局完全一致仲放心
      相反住溫泉酒店就會有分別,俾得唔平嘅價錢自然對酒店內的設施及食用要求都會相對高D
      有強國人存在會影響响氣氛,我都會暫時停一停鶴雅嘅酒店

      刪除
    3. 哈哈, 我都好怕坐十幾個鐘飛機, 所以連澳洲都唔願去 ::mm2169 算啦, 我地等 J少 推介D 平民化少少嘅再出發 ::mm2373

      刪除
    4. 唔好以為我睇唔到喎!
      各人喜好不同啦, 我在香港慳慳埋埋就去日本洗晒在酒店餐廳o者. 我都係平民充闊佬.

      刪除
    5. 嘻嘻,睇到就預咗啦。^.^ 我見岩手嘅山人有2萬円/人嘅都可以諗吓 :D 4萬嗰D真系上唔到車 >:) 生活價值觀無咩啱唔啱,至緊要自己開心。我喺香港洗得最多系買日本生果,日本餐廳其實唔多幫襯 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 咁都算嘅. ::mm2442 又真系未至於完全 K.O.唔到. 可能系個室入面邊傾邊食 . . . 食咗都唔多覺囉::mm2174

      刪除
    2. 我話你個頭+手望落唔係好肥o者

      刪除
    3. 月巴以前有幅火 車頭相,見佢都唔月巴。

      刪除
    4. 哈,原來講呢D ^0^ 小肥系啤梨身形,頭部見得吓人架 :D

      刪除
  4. 其實幾喜歡鹤雅的設計, 可惜依加太多強國人入住咋.....
    呢間咁遠, 應該唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依間先多團, 遠到サロマ湖一樣有...
      因為越遠越平, 佢地 sell 比客人又可以話咩咩 "住北海道頂級旅館集團鹤雅"..............

      刪除
    2. 呢間北天の丘有日本團, 台灣團, 有香港人, 強國人就唔多覺. ::mm1581 我諗強國人主攻[非誠勿擾] 場景, 阿寒湖就系重災區. ::mm2218 サロマ湖 個日落咁吸引, 我都想走一轉, 不過又怕D 度縮團友會投票試[船隻の家] , 所以, 一直都唔出嗰邊行程 ::mm1544

      刪除
    3. 講真我個人認為船長の家幾值得去試,咁嘅價錢仲可以打包走,不過試一次就夠,唔想浪費

      刪除
    4. 嘻,唔好誤會。:P 我系話如果plan去サロマ湖 ,好大機會系住船長,咁就多數無得試鶴雅 (/TT\)“ 船長大家都話抵到要打包走,但我試過蝦蟹合戰後有DD陰影,唔敢狂食,更加怕D蟹唔系咁得就嘥嘢 :D

      刪除
    5. 講到船長咁好,我又想去添。係咪要email訂?

      刪除
    6. 小肥,蝦蟹合戰係食放題,又有時間限制,會食得有壓力,仲要係食蟹,好花時間架嘛,船長已經set好一人一份,可以慢慢食,不過個份量就一個人未必可以KO哂,我見好多日本人都打包第二日攞走,宜家唔知仲係唔係咁呢...

      コーさん,好耐之前聽D人話要打電話去book,我09年去時見有網頁有email,後來經email book,宜家都會係

      刪除
    7. 船長の家 ~ http://www.sentyounoie.jp/ 直接 BOOK 啦 ::mm2415 有兩個PLAN 8千同1萬, 貴嗰個好似多隻蟹 ::mm2217

      刪除
    8. 呵呵, 咁唔爭在走一轉夕張同富良野::mm2373 . 不過, 返嚟可能會踩爆磅 ::mm1544

      刪除
    9. 暫定釧路〜網走〜旭川〜美瑛富良野〜北竜町~札幌

      本來唔去網走,行下面十勝/トマム,不過星野夏季加價加得好勁,留返淡季先。

      刪除
    10. 你可以睇吓先. . 我自閤一定食唔晒 ::mm2414 ~ http://leddy4life.blogspot.com/2012/02/day3_19.html & http://panicjue123.pixnet.net/blog/post/262515998-%E5%8C%97%E6%B5%B7%E9%81%93%E4%BD%8F%E5%AE%BF~%E4%BD%90%E5%91%82%E9%96%93%E6%B9%96-%E8%88%B9%E9%95%B7%E7%9A%84%E5%AE%B6(day13-%E4%B8%8B)

      刪除
    11. 美瑛住呢間噎~ http://www.biei-jacatra.jp/ 夠晒多香港人識, 一系 http://www.spoonvalley.com/f_reservation.htm 不過只限3個月前先可以預約 ::mm1581

      刪除
    12. 唔好睇價錢
      Auberge erba stella

      刪除
    13. 嘩, 想引C人咩 ~ https://www.facebook.com/erbastella ::mm2217

      刪除
    14. 評分 ~ 部屋5, 風呂4, 料理(朝食)5, 料理(夕食)5, 接客・サービス5, 清潔感5 , 8月份2500/ 大人可以接受 ::mm2373

      刪除
    15. leddy4life有看過,已在我個evernote內。

      食唔食得哂,就去到先知。:@)

      刪除
    16. 嘿, 夏日增磅遊. . . 讚!!

      刪除
    17. 月巴你打少個零。::_2432

      刪除
    18. 我系預 HK$ . . . 7月, 8月價會比6月貴呢. . . .::mm2065

      刪除
    19. 依家有得 book.

      無責任散毒人上

      刪除
    20. 嘩! J少又有好Auberge介紹,依間仲貴過一凜

      刪除
    21. 講係無敵, 我都未住過.

      不負責讀者上

      刪除
    22. 哈哈, 8月4萬5YEN/2大人 , 只要有好嘢食 . . 可以諗 . . . ::mm2376 _

      刪除
    23. 星野トマム普通TWIN八月賣4萬3包朝食だけ。::_379

      刪除
    24. 嘿,我睇完都刪除咗就系唔想hurt 你啦 >:) 人都癫 !

      刪除
    25. 哈,一到三月我就入去揾,見到個價心情即跌入谷底。=))

      諗住等埋十勝第一個價,都係算喇,去網走好過(無加價)。

      刪除
    26. 夏天係北海道旺季, 就連普通的 business hotel 都超貴.
      稅又加, 旅館又加, 完全 book 唔落手.

      刪除
    27. 上年七月頭有諗過トマム,記得好似萬幾円,估唔到今年八月推到四萬。

      刪除
    28. 算啦. 雲海同你無緣, 轉軑吧 ::mm2387 Tomamu 夏日 plan 要25000/人, 仲未包夕食, 無得諗 ::mm2414

      刪除