2012年10月9日星期二

2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 4 . . . 弥陀ヶ原離別編


2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 4 . . . 弥陀ヶ原離別編



癲 : 啊, 天光啦 . . .

肥 : 你就天光 . . .我成晚眼光光. . .

癲 : 訓唔到 ?!

肥 : 哈哈, 唔系 . . . 系琴晚個天又系好清, 無雲 . . .

咪成晚迫自己撑大眼睇星星睇到飽囉 . . .



癲 : 咦 . . . 好似有雲噃 . . .
 

肥 : 啊, 都唔錯呀. . . . 無咁曬仲舒服D


早餐前又去木道走一轉. . . .影


晨光下嘅富山市. . .



兩旁嘅景色 . . . 同琴日嗰種爆法又真系完全唔同 . . .


唔同嘅味道 . . .


一樣有同路人 . . .



一樣有 . . .

清新嘅空氣 . . .

舒服 . . .


有自由嘅舒服 . . .

癲 : ?? 你買緊衛生用品廣告 ??

(下刪數十字 . . . )

NG . ..



享受過後. . .

就要補充吓啦. . .


癲噹又執到個靚景位 . . .

都系"大日"


一樣對住窗外嘅美景. . .


湯, 粥, 飯 . . .

配菜 . . .

溫泉又得, 烹熟又得 . . .

熱盤. . .

沙拉. . .


悉心整理嘅飽飽 . . .

當然, 仲要飲杯 . . .


Coffee or Tea ??

行多幾步有三色果汁同小肥嘅飛佛 . . .



hea 到飽又上房. . . 執嘢  . . .


不過, 上房前有發現 . .  .


有一個向住富山市嘅大窗 . . .


有晒一切靚景. . .


下一次 . . .

小肥同自己講 . . .

一定有下一次 . . .


癲 : 唔該 . . . 放番我落嚟吖


哈哈 . . . 影低你先 . . .


執好行李check out 又順手寄過去宇奈月. . .

啊, 原來仲未整番. . .

美女平至立山駅嘅纜車無咗 . . .

hea 吓 . . .

好唔捨得 . . .

不過, 都系要走啦 . . .


又出去国民宿舎天望立山荘等巴士 . . .


滿山嘅紅葉 . . .




2011年10月13日官網. . .



下次嘅紅葉 . . .


9 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. Wow ~ 晨早空氣 , 清新開朗 . 早餐更正 !!
    [man wai回覆11/18/2011 08:12:43]第一 !! 實在太好彩 ~
    [小肥回覆11/18/2011 01:46:34]哈哈, 比你霸到第1啦. . . *\(^_^)/*

    回覆刪除
  2. 我第2~ ^^ YEAH!@
    [小肥回覆11/18/2011 09:18:22]哈哈. 睇咗你嗰D V上V落. . . 太勁. . . 我投降 . . .哈哈哈 ^O^

    回覆刪除
  3. 下次預埋我
    [lan lan回覆11/18/2011 19:23:22]10月要返北海道⋯
    [小肥回覆11/18/2011 18:37:00]哈哈. . .10月呀 .. .你有興趣就plan 吓啦. . .

    回覆刪除
  4. 今期咁快手又出一篇(拍手),估唔到你對女性用品廣告都咁熟識....哈哈! 啲红葉相好靚呀,希望下次有機會影到啦....我比較黑仔!! ><
    [小肥回覆11/19/2011 11:35:06]哈哈, 我仲以為你去咗工幹添. *.< 我呢幾日會儘快寫埋D 落雨日記. . .然後就準備過聖誕 . . .哈哈. 仲有11日. ^O^

    回覆刪除
  5. 立山黑部我都想去多次,上次由扇沢去到室堂,去咗半個立山咋....下次去一定要去埋弥陀ヶ原同美女平依邊。
    [3J 家庭回覆11/19/2011 18:35:15]我承認好多時plan行程比較貪心,想去多d地方,甚至到此一遊都唔介意,無計喇,自己年紀開始大,總是覺得時間唔係好夠,又唔知幾時會行唔到,所以一有機會去玩就會儘量去多d地方,睇多d嘢。其實用咩旅遊方式唔緊要,最緊要自己玩得開心滿足最緊要囉!或者再過多幾年年紀再大d, 體力冇咁好時,先選擇hea住玩。
    [小肥回覆11/19/2011 11:52:05]哈哈. . .你呢. . . 真系好得意. ^.^ 我睇你去咗好多次日本, 寫咗好多遊記. . . .不過, 都真系好急, 一次去多幾個地方. 系會開心D . . .不過. 我諗 . . .我都系認老好D. 我想會慢D, hea d, 頭岳岳多D . . . 雪, 星星, 雲海, 花, 葉, 日出, 日落 . . . 去完第一次北海道, 我一個月內去第二次, 07至而家, 去咗9次 ;P Tomamu 人地覺得舊, 玩一日, 我就去咗3次住過5晚, 睇雲海, 滑雪. . .如果講富良野就簡直 . . . 所以, 即使今年唔去滑雪, 一樣會儘快返一次北海道. . . . 立山, 我plan 足兩年幾先上到一次, 但真系一個好應該一去再去嘅地方. 山上面變化好快, 好大. . .但一樣吸引 . . .. 同不可求. 比我感覺到需要感恩. 需要每一次都用心細味. . . . 哈哈. 你或者唔同意. 但是 . . .我好鍾意以後都用呢種方法 . . . 慢慢, 慢慢細味日本. ^o^

    回覆刪除
  6. 好七彩喎, 紅橙黃綠都有, 欠左青藍紫, 被黑仔2號打番一身(咁衰玩blacklist), 變埋青藍紫, 咁先夠七彩繽紛!!
    [小肥回覆11/21/2011 09:09:43]哈哈. . 七彩 . . .好吖 . . .易認, 易明. . .2號 D日子過得好快. . .唔好浪費啊. ^O^

    回覆刪除
  7. 滿山嘅紅葉 ..... 講真呀我沒正式見過呢.....好想看看......
    [小肥回覆11/21/2011 09:07:44]哈哈. . .你去韓國一定有機會啦. . .等你POST 相. ^O^

    回覆刪除
  8. 一邊聽住音樂一邊睇呢篇離別篇,好有離愁別緒的感覺,但一句「癲 : 唔該 . . . 放番我落嚟吖」笑死我 ! 哈哈……
    [小肥回覆11/25/2011 19:47:00]嘻嘻 . . .首歌系老咗d, 但好舒服. 癲噹要罸啦, 成日亂up 搶晒鏡. . . 哈哈 ^o^ . .

    回覆刪除
  9. 原來你已寫好你的立山之旅,我遲遲才看到,原因是我收不到你Blog的更新提示。

    回覆刪除