2012年10月8日星期一

2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 3 . . . 弥陀ヶ原編


2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 3 . . . 弥陀ヶ原編


或者有blog友會問 . . .

點解, 點解 . . .

小肥咁快又返弥陀ヶ原 . . .?

. . .

睇咗咪知囉 . . . (癲 : 嘿, 其實鬼有人會問你咩 . . .)

上咗立山高原バス回望番立山上面 . . .


仍然雪白一片. . .

幾時可以上去踩兩腳 . . . 就好lu . . .(藉口呀)


琴日系上午到弥陀ヶ原, 今日輪到下午到弥陀ヶ原 . . .

又嚟一幅 A圖 . . .

好紅 . . .

今日少雲 . . .


真系好易OVER . . . 爆晒.

同場加影彎月 . . .


今次倒轉嚟 . . .

先行落馬路. . .


今日山上嘅雪溶咗 . . .


好一幅紅, 橙, 黃, 綠 . . .


或者, 就好似朋友咁講 . . .

紅葉不是未夠紅,只是因為陽光的照射,飽和度減少了!

有充足嘅陽光, 就要搵適合嘅時間 . . .

明顯地 . . .

小肥揀錯咗 . . . o(〒﹏〒)o 淚


小肥. . . 仲有排學. . . ╮( ̄▽ ̄")╭ 無奈


木道嘅敷設唔單只方便大家喺濕原上面走動. . .

餓鬼の田 ? 點解呢?

點解叫做餓鬼の田呢?


仲系好環保 . . .

唔用石屎, 唔會妨礙植物自然生長 . . .

就算系冬天有6個月時間木道被埋在雪下. . .

到咗夏天, 一樣咁好用. . .

仲唔駛又鑿又敷 . . .

木道用到殘, 拆落嚟都唔駛搬走. . .

真系好辦法 . . .


影到殘晒 . . .

所以, 兜一大圈就番酒店 CHECKIN . . .

咪睇少山上面呢兩間酒店 . . .

好得. . . (不過都系貴咗d)

今日比琴日間房大番好多. . .

癲 : 好嘢 . . . 我要自己訓一張 . . .

肥 : 啤!!!


有晒一切應該有嘅沿室設備 . . .


部電視都轉咗lcd . . .

可惜, 咁就無得見識吓傳聞中嘅 "巨無霸遙控" . . .


個窗唔系向富山市 . . .

好在個景都唔弱 . . .


癲 : 咦, 又有嘢玩?? . . 下面咁齊人嘅 . . .

肥 : 系呀, 酒店有導賞團, 帶你行吓散策, 睇吓靚景. . .


肥 : 咁你有無興趣呀 ??

癲 : 咪玩啦, 今朝5點Morning call 踩到依家 . . . 嗄 . . . 攰c人啦.

肥 : 咁仲等. . . 去浸大浴場啦. . .


兩個肥嘢, 浸到甩皮咁滯 . . .

諗住番房小睡片刻 . . .


不過呢片刻 . . .

玩大咗 . . .

一紮醒 . . .
太陽落咗山啦 . . .


居然訓到睇唔到日落. . .


癲 : 唔緊要啦, 今次睇唔到, 咪下次囉 . . .

肥 : 下次 . . . 下次唔帶你囉 . . .


好無癮 . . .

癲噹唯有舉紙投降 . . .

哈哈哈 . . .

真系胖虎蝦大雄FEEL . . .


二話不說 . . .

開動 . . .

餐酒後, 就系前菜. . .


三文魚燒, 螢光烏賊漬, 原粒栗子 . . .

剌身 . . .
鍋物. . . (過隔離枱補嘅) . . .


中間個揚物呢??
嘿, 唔好意思, 因為件河豚唐揚未上枱就比人夾咗落肚 . . .
甜品 . . . (唔系比人撳住, 張相一定影唔到. . . )

呢餐. . .可能系化悲痛為食力 . . .

癲 : 為食 !!! 好心你就認咗佢啦 . . .

人地都未拎相機, 你就一嘢pak 晒落口 . . .

肥 : 嘿, 咁真系好得呀. . .

一個字 . . . 鮮

呢餐. . . 可以話唔多夠喉 . . .

二人份就差唔多 . . .

哈哈哈 . . .

食飽飽又落木道玩吓DC仔手持夜拍. . .

又影吓星 . . .

嗄 . . . 好滿足 . . .

11 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 你頭一張相影嗰棵紅葉,喺全弥陀ヶ原最早見紅嘅一棵,我去嗰陣佢已經轉緊 ... 你係咪住211呀?我應該住你樓上呀
    [小肥回覆11/16/2011 09:03:21]哈哈, 算你啦. 咁早又霸到頭位. 我唔系211, 我系415. 頂樓第3間. 團友住413 . . .哈哈. 最可惜系訓過頭, 我嗰日無雲, 個日落真系正到無朋友 . . . 剩系喺"大日" 望到已經影唔番. . . .T_T

    回覆刪除
  2. 話時話,係 DC 仔先影到星星,因為有星空制式 ( 當然大機都得,只係我唔識用o者 ! ) ...... XP
    [小肥回覆11/17/2011 14:26:02]嘿 . . .小肥一直都系用單反嘅 . . .不過, 近年年紀大, 又鍾意hea D 先至唔再用啫 . . .哈哈哈. ..我用Canon 嘅New F1 ... 哈哈. 可能 重大過你地兩個.. .
    [lan lan回覆11/17/2011 12:48:31]小肥你可以試吓單反喎
    [ck 鼠回覆11/16/2011 22:17:58]?? … 算吧啦,其實我唔明的 … 哈哈 !
    [小肥回覆11/16/2011 15:03:58]哈哈. 單反機系用SHUTTER 繩呀 . B mode 都得. . . 撳到手軟囉. ^o^

    回覆刪除
  3. 今日d 相幾靚喎
    [lan lan回覆11/16/2011 15:36:51]重有⋯你影到我地影唔到嘅星星(拍手掌)
    [lan lan回覆11/16/2011 15:19:14]咁...真係難d...通常我話幾靚..佢話..顏色幾好但有d亂,不過...你唔好傷心,老公話你日出、湖果幾張幾好...努力,而最重-我老公都唔係專家
    重有..我覺得你部dc唔錯..加上你應該真係研究過...再加上你嘅天份(haha) ..我一d都冇架,你影食物靚過我好多好多
    [小肥回覆11/16/2011 15:04:52]嘿 - 快d 搵你老公過嚟讚多兩句啦. . . ^o^

    回覆刪除
  4. 唔怪得知催blog啦, 原來出左post.... 呢日好好天喎, 個天好藍, 換個嚟九州就好喇!! 因為瞓覺miss左個靚靚日落, 我都真係第一次聽, 哈哈哈!!
    [ck 鼠回覆11/16/2011 22:31:15]唔 … 我都試過去沙巴訓足一個下午,直到夜晚先懵下懵下落街食晚餐 … 哈哈 !
    [小肥回覆11/16/2011 17:48:30]嘩. . . 你有無睇真架. . . 我由返香港嗰刻到依家, 出咗3個POST 啦. . . 不過, 如果你睇唔到就. . . 2 BAD =_= """ 嘿, 瞓覺miss左個靚靚日落 . . .仲先至系我一貫嘅風格呀. ^O^ . . . 即系賤賤格格嗰隻囉. . .

    回覆刪除
  5. 咁快結束営業? 落雪呀? 見到成個山頭都係樹同草, 如果換左係好多color的花花世界會點呢?
    [小肥回覆11/17/2011 09:21:42]嘿, 弥陀ヶ原ホテル 每年喺開始落雪就會停業架, 因為, 佢外面系濕原, 只有沿住"木道" 先可以四維行吓, 睇吓. 一開始落雪, 木道唔多唔少都會比雪隱藏咗, 咁D遊客就好容易發生意外. 所以, 佢地咪早少少休息囉. ^O^ 今年11月30日會封山. 依家山上面系-7.7度, 仲有積雪. . ..嘿. 所以, 睇完紅葉, 就要準備收爐LU . . .

    回覆刪除
  6. 雖然好多人為紅葉出遊, 但我覺得櫻花靚d. 山上都有刺生, 呢餐算系咁啦
    [ck 鼠回覆11/17/2011 14:14:45]我都係喜歡紅葉多o的,因為紅葉多o的唔同既顏色,層次豐富o的 ^^
    [小肥回覆11/17/2011 12:16:42]嘿 . . .我又唔系咁講. . . 我春, 夏, 秋, 冬嘅日本. 剛剛好叫做踩過晒. 冬天滑雪我諗仍然系我嘅第一, 首選. 春櫻同秋葉都好難比, 因為時間實在太唔穩定. 我paln 咗3年先睇到一次櫻花, 的確系靚 ^o^; 紅葉就純靠運氣, 早幾日同遲幾日個景可以完全唔同, 上立山都系因為知道佢紅葉期相對長dd . . .而且, 我今次系睇到披雪嘅紅葉, 真系好有夢幻feel . . . 好正. (可能同韓國比系大驚少怪) 夏祭最熱鬧就唔駛多講. . . 以後嘅quota 真頭痛. . . =_= 山上都有刺生 . .系呀. 我由富山市食到上立山, 餐餐嘅刺生都好得. 初時真系有d唔明. . . 原來, 富山系食日本海產 . . .咁先至會咁鮮甜. . . 又流口水. . . 哈哈哈 ^o^

    回覆刪除
  7. 實在紅得太靚,吸引死人~~~
    [寶媽同寶爸回覆11/17/2011 15:06:19]收到~~~
    [小肥回覆11/17/2011 14:29:22]哈哈. . . 多謝. 我記得你地要出年上立山. 可惜, 大雪牆我唔得.(其實系4-6月無得放假) 紅葉啦, 10月中, 後出發, 立山真系無得頂. . . 勁正. ^O^

    回覆刪除
  8. o係巴士度弥陀ヶ原就見唔到, 淨係見到"幾米".
    [小肥回覆11/17/2011 18:06:22]嘿 . . 上山睇"幾米" , 落山富山啦. . . 無傷肝. . . 哈哈哈 ^O^

    回覆刪除
  9. 呢個時候D紅葉真係好靚喎 , 去立山黑部睇紅葉最好係邊個時候呢 ? 見到山頂酒店伙食都唔差 , 我見你食果D午餐真係以為冇啖好食添 , 你知啦冇好嘢食嘅地方真係好難吸引我呢類遊客嘛 !
    [小肥回覆11/18/2011 00:04:21]哈哈, 見你咁有興趣 . . . 咁講啦. ψ(._. )> 立山由頂(室堂)到腳(黑部湖, 稱名滝) 可以紅足一個月, 即系10月頭到尾. . .v( ̄︶ ̄)y 當然, 日本人就會喺10月15左右到埗 . . .我今次就用國慶假期, 遲少少會更正. . . 但系, 小心山上同山下天氣分別好大, 下面落雨, 上面可以陽光普照. . .我今次又撞到落雪. . . ╮( ̄▽ ̄")╭. 山上兩間酒店嘅伙食超得, 不過, 就貴D, 用ANA package會好計d, 甚至好似我咁羽田飛富山, 賺d時間. 下午嗰餐因為車轉車, 行程唔系個個啱, 所以, 我地選擇掃街. . . 你咁識食, 唔駛我多講啦. 比個偶像嘅link你睇吓. 就系佢嘅經驗, 搞到我上咗山. . .哈哈哈
    http://blog.yahoo.com/biaid-godlovesjs/articles/36457 Dy-Dy 嘅經驗啱大家多D. ^O^

    回覆刪除
  10. 小肥. . . 仲有排學. . .,哈哈,繼續努力!繼績旅行咪可以繼績練習。
    [小肥回覆11/17/2011 23:45:34]嘿 . . .比人發現咗添 (*> ω <*) 唔好踢爆住. . .≧ω≦

    回覆刪除
  11. 唔係喎 ~ D相好靚呀 ! 唔駛無奈 .

    回覆刪除