2012年10月6日星期六

2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 3 . . . 黒部ダム編


2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 3 . . . 黒部ダム編


哈哈, 同大家食早餐之前, 醒吓神 . . .

Double Rainbow . . .


癲 : 我囉咗位啦 . . . v( ̄︶ ̄)y


肥 : 喂, 沙律bar, 唔系bar 枱呀, 行過嚟啦 . . .

癲 : 睇吓有mug啱食先 . . . (~ ̄▽ ̄~)

飽 . . .
熱盤 . . .
玉米片. . .
溫泉蛋 . . . 納豆 . . .
湯, 粥同飯 . . .
沙律 . . . 加料 . . .

肥 : mug 都無你份 . . . 食魚啦. . .@_@
同場靚景 . . .
肥 : POSTs 皇 . . . -,-


癲 : 啊外面好好好天氣 . . .

肥 : 知喇, 幫你影多兩張囉 . . .

(^_-)db(-_^)


叉足電, 可以出發 . . .

當然系先check out.  行李寄落 Midagahara Hotel唔駛$$$

又系去大觀峰, 再坐立山ロープウェイ 吊車落黑部平,

黒部ケーブルカー纜車落黑部大霸  . . .

癲 : 駛唔駛咁多轉 . . . ◎−◎?
肥 : 張飛包晒啦, 坐唔坐呀 ?? 大哥 . . .

癲 : 唔駛$ ? 坐 !!  $_$

肥 : 食懵你呀 . . . 琴日比咗啦 !!!


唔同5點嗰陣, 9 點就已經排長龍 . . .  

主要都系琴晚系山上面過夜嘅旅客 . . .

幾部車都坐滿 . . .  =_="

 

到咗大觀峰 . . .

天氣好靚 . . . ^_^

黑部湖又唔同感覺 . . .
經過大觀峰展望台 . . .

拍 . . .

咩山呢 . . . 咁

白 . . .
鹿島槍ヶ岳 - 山頂は南峰(標高2,889m)と北峰(標高2,842m)からなる双耳峰である。上部は、森林限界ハイマツ帯で、ハクサンフウロミヤマトリカブトトウヤクリンドウなどの多くの高山植物が自生し、ライチョウホシガラスなどが生息している。周辺は豪雪地帯であり、東側にはいくつかのスキー場がある。
古い異名では、越中奥山廻り御用がこの山を後立山(ごりゅうざん)と呼んでいたのがあり、江戸時代後期の国境見回りの記録絵図には祖母谷を経由する登路を記している。 (維基百科日文版, 中文版未有)
紅葉仲未夠紅
 


清楚唔緊要, 有片睇 . . .

雖然全程都系日文旁白, 不過 . . .

眼前美景 . . .

轉, 轉, 轉. . .

真系正 !!!


車速一d都唔快, 只系大約14.6公里 . . .

不過, 落山只系需要 7分鐘 . . .

黑部平駅外面有一個庭園, 景觀都唔錯 . . .

嘿, 我地趕時間 . . .

轉頭先寫.

黒部ケーブルカー 纜車落黑部湖大霸. . .

嘻嘻, 又系5分鐘搞定. . .



黑部湖到著. . .

跟住人潮 . . .

穿越時光隧道 . . .


然後 . . .

眼前一亮 . . .


藍天 . . . 綠樹 . . . 無雲 . . .

晒黑咗都唔知 . . .  


就系喺呢條"時光隧道" 出嚟 . . .

右面系一大片湖 . . .


左面呢 ??

哦 . . .

放水呀 . . .


近d . . .


癲 : 咁猛 . . .梗系忍咗好耐定啦 . . .

肥 : 你估系你咩 . . . 呢個放足一日都得呀.

癲 : 一日!! . . .


一邊行, 一邊影. . .

癲 : 系兩邊影呀 . . .又唔 影人地 . . .

肥 : 系, 系, 系, 幫你影. . . .

前面一張 . . .



後面一張 . . .


左面一張 . . .


d水放咗出嚟 . . . 就成為呢條河. . .

好似話會流到去宇奈月 . . .


後d . . .


遠d . . .


前面呢個就系展望台 . . .

肥 : 一陣你就知味道 . . .


癲 : 滿山見頃嗰時一定更加  . . . 正


肥 : 喂, 到啦黑部ダム手信店呀 . . .

癲 : 入滿佢吖 . . . 唔該 (擧起個背包)

肥 : 喂, 琴日咪入咗盒[星の雫] 比你囉. . . 咁快又嚟??

癲 : 咁 . . . 朝早你唔比入追雷鳥, 仲塞咗人地入背包 . . .

咁 . . . 人地咪食咗D [星の雫] 嚟頂癮囉 . . . =3=

肥 : 嗄, 算啦 . . . 欠你架 . . .

食個黑部ダム限定品 . . . やまいちごソフト300YEN! . . .

入數呀 . . . 返到香港 你就知死 . . .

癲 : 多謝 ! 咦點解唔系雲呢拿 ??? ( ̄﹁ ̄)

肥 : 人地話系山上嘅香草嚟做, 唔一定系雲呢拿呀 . . .

癲 : 好似有草莓味 . . .

肥 : 又好似有D . . .

兩條友其實都唔知自己食緊mug . . . 哈哈哈


癲 : 咦, 有上有落噃 . . .

肥 : 梗系先甜後苦啦 . . .哈哈

一路行落樓梯 . . .


一路影大霸 . . .

一路影放水 . . .


有發現 . . .

又唔清楚 ???


仲拍埋片. . .


嘿, double rainbow . . .

原來, d顏色真系相反排列架 . . . WOW, WOOOOO


就系為咗呢個景, 玩咗半粒鐘有多. . .

當然, 睇到彩虹系bonus, double rainbow 就更加系恩賜 . . .

好開心 !!!  多謝晒呀!!! ≧◇≦


喺咁依都補番張"記念碑" . . .

又系咁依抬頭望吓上面 . . .


好高 . . . ( ̄︶ ̄)↗

肥 : 簡單嚟講, 湖面系標高1448m . . . 要上嗰度 . . .


系1508m囉, 爬咗60m樓梯, 一級大約20cm . . .
即系大約280級囉 . . .

癲 : 你想攞我條貓命咩 . . . = =b

肥 : 行啦 . . .

兩條彩虹照住你 . . . 駛mug 驚呀. . .


上到一半, 呌吓, 影吓 . . .


黒部ダム展望台到著 . . .

肥 : 坐系個觀景器上面啦, 幫你影 . . .



再影 . . .

又影 . . .

中間嘅系大觀峰立山ロープウェイ 吊車落黑部平嘅出口  . . .

仲有就快見頃嘅紅葉 . . .



待續 . . .


14 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 留左位, 哈哈哈!! 你今次旅程好正喎, 雙彩虹都睇埋...
    [小肥回覆10/22/2011 22:09:42]嘿, 比個頭位你啦. . . ^O^ 呢兩日真系. . . 一次過賺晒. . . 連跟住兩日都賺埋. . . 真系估佢唔到 . . . 不過, 好滿足 . . .^_________________^

    回覆刪除
  2. 我插入短片後出現下面的字句↓

    插入影片 (請等待至影片預覽載入後才按「插入」)

    預覽影片時出現錯誤請再試一次.支援的影片平台

    你可透過下列平台加入連結插入影片
    YoutubeYahoo! VideoVimeoGoogle影片Flickr影片MySpace影片無名小站影音插入取消
    [1733回覆10/23/2011 10:09:11]原來唔係copy個embed果部份,怪唔知得我攪極都唔得啦?

    我而家攪掂左喇!唔該晒你呀。又係要輸入認證碼先至得呀!

    係AH2MATp,激死人呀!
    [小肥回覆10/23/2011 09:13:14]好啦. . . 當你貼咗條link入格仔, 等咗好耐, 佢跳 "預覽影片時出現錯誤" 咁你就要番轉頭check 一下. . .1. 你用咗邊個影片平台, 我用youtube, 無問題. 2. 再check 你copy條link 會唔會錯咗. 比如我用youtube 唔系copy 播緊片嗰個網頁, 唔系embe 成個copy, 可以系video info 入面搵到個URL 地址, COPY 呢個就一定唔會有問題 . . .
    [小肥回覆10/23/2011 08:58:22]嘻, 所有字都唔駛理, 1. 先搞好條片上網, 2. copy 好條link, 3. yahoo blog 打開後click 插入影片嗰icon, 上面堆字嘅中間有個框框, 你將2 嗰條link, 貼上格入面. . .等. . . 等佢自己跳出影片嘅畫面, click "確定" 咁就完成. ^o^

    回覆刪除
  3. 我上次又係响大壩度見到彩虹,D天氣真係正!
    [小肥回覆10/23/2011 23:39:46]哈哈. .你走過咁多轉, 呢D竟梗系普通料啦. . . ^O^. 天氣正, 幫到手, 天氣唔正. . .我會早D唞 . . . 哈哈 *.<

    回覆刪除
  4. 點解又要我輸入認證碼架?
    [1733回覆10/23/2011 10:14:15]鴉烏咁攪野?
    [小肥回覆10/23/2011 08:53:15]嘿, 烏鴉又同你玩遊戲 . . .哈哈, 我無改setting呀 . . .

    回覆刪除
  5. 死啦, 280級樓梯, 真係驚撐唔到上去, 其實用寶蓮寺上大佛計, 即是幾多倍, 等我心裡有個底.
    [小肥回覆10/23/2011 19:42:16]?? 寶蓮寺上大佛計268 級. . . 同280 差好少啫. 不過, 上大佛系一條直線, 面對大佛, 感覺系越行越近, 舒服D. 上大霸展望台, 系轉嚟轉去, 感覺無咁近. . . .哈哈. =.=

    回覆刪除
  6. double rainbow 好正呀!其實秋天黎,D景真係都幾靚!揾日要介紹小新給癲噹識!
    [小肥回覆10/23/2011 23:45:06]哈哈, 好呀. 有機會帶隻衰嘢見吓世面都好. *.* 立山 . . . 我都系會秋天再嚟, 可能近年都有滑雪, 對大雪場無咁大興趣, 但紅葉就幾乎日日唔同樣. . .好鬼刺激 . . .好興奮 !!! ^O^

    回覆刪除
  7. 你唔講我都冇留意到,原來 double rainbow o的顏色係雙面排列架 ? 好得意呀 ! 我對大霸冇咩感覺,因為果日陰天,我凍到傻呀 !
    [小肥回覆10/23/2011 23:50:07]哈哈, 唔系我自己發現嘅 . . . 仲記唔記得 "歲月神偷"呀. 入面提過, 我都無諗過自己咁有幸見識到. ^O^ 系啦, 你上室堂嗰日好好天, 第二日就天陰lu . . =.= 不過, 唔緊要啦. . .最想見嘅, 你都見到, 仲系最靚嗰面. . . 正!!!,

    回覆刪除
  8. 我對大壩都係冇咩感覺,因為嗰日超大雨,濕度又高!搞到我條氣唔順,喺外面條樓梯行咗十零级已經心跳加速兼勁喘,唯有唞陣再改行室内嗰條啦!... 激死呀!
    [和豚媽媽回覆10/24/2011 10:49:12]幅星軌有型?唔斷就係,宜家kk囉! (> < ;) m_
    [小肥回覆10/24/2011 09:07:55]啊. 原來你都有蝦仔毛病. 咁落雨就真系唔好4維走. 仲要唔好冷親喉嚨. . . .室內嗰條入去車駅, 我無過去lu. . .. 我睇過真系唔多blog 有寫大霸, 有d直頭行過就算. . .嘿. 正常嘅, 呢個系我嘅尾駅, 人地只系途經. . . 哈哈, 不過. 咁好彩有雙彩虹歡迎我. 我就一定寫多兩段啦. . . . 哈哈哈. 你個幅星軌有型. . .我就兩晚都見到好多星星. . .不過. . . 影唔到. . .;p

    回覆刪除
  9. 哈哈, 早餐前的..Double Rainbow . . .真係好醒神呀!
    [小肥回覆10/25/2011 23:29:56]哈哈, 咁你有無開胃d先?? 不過 . . .肥咗唔好賴我. . . .(^o^哇)~~(^0^)哈~~(^○^)哈~~

    回覆刪除
  10. 好想快d 上立山, 清一清醒o下, 而家好煩, 估唔到得幾丁友, 一個月唔多transaction 既office可以咁煩, (純粹呻o下).
    [路過蜻蜓回覆10/26/2011 12:31:30]好好珍惜去天堂既時間喇, 因為地獄等緊你返嚟, 哈哈哈!!!!
    [小肥回覆10/25/2011 23:32:23]嘿 . . . 工作嘅嘢. . . 外遊就一定要放低. >.^ . 凡人麻. . . 唔煩就神仙啦. . . .而且, 唔落過地獄, 點會珍惜天堂 <*^.^*> 我都想上去呀 . . . .((。(^_^)。)) 

    回覆刪除
  11. 我去旅行中都見到彩虹,不過冇你影得咁清楚咁靚!喂..火星專家..我而家冇心機整個blog!
    [小肥回覆10/25/2011 17:22:06]哈哈. . .無心機唔緊要. >.^ 休息吓, 等隻烏鴉 進步吓 . . . 再嚟都仲得. . . 哈哈. 講真呀, 我都系寫都火都嚟. 最慘我D同事, 有時食咗都唔知MUG 事. . . . 加油. 我要打勻全火星. . . .哈哈. btw. 我玩緊上片 加配音同字幕 . . .簡直系自尋煩惱 . . .哈哈

    回覆刪除
  12. 見到Double rainbow 你真係好幸運喎 !你左手一杯右手一杯, 一個人食兩杯軟雪糕你想"獨食難肥"....全程係咪跟住人行就得 ( ONE WAY ?? )
    [小肥回覆10/25/2011 23:37:48]喂, 問到咁認真, 系咪出年上先. . . *\(^_^)/*. 左手一杯右手一杯嗰個系團友, 我系隨團攝影師(亂影嗰隻. .. ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ) ) . 如果, 正常富山入, 大町出, 或者, 倒轉大町入, 富山出 . .就系one way. 人行你行就ok. 不過, 我就富山入, 大霸回頭, 富山出, 所以有d唔同. ( ̄(工) ̄) 哈哈哈

    回覆刪除
  13. 果然係醒晨早餐 , 正 ~ 今日幾好天氣喎 , 陽光普照 , 爽呀 !
    [小肥回覆10/25/2011 23:40:07]嘻嘻 . . . 山上面兩日都咁正. 落山就差d .. .預告. . .好快嚟料. . . 大家比心機. . . 等吓添啦. . . .哈哈哈 (~ ̄▽ ̄~) 

    回覆刪除
  14. 紅葉不是未夠紅,只是因陽光的照射,飽和度減少了!這是我今次參加完攝影團,導師所講的道理了!
    [小肥回覆10/25/2011 23:01:10]哈哈, 你講啱一半啦. 其實, 早上睇落過雪後嘅 紅葉感覺好d, 第二日下午再睇, 就有你講嘅情況, 陽光太猛 . . . 不過, 比你影嗰d, 我就差好遠lu . . . 所以, plan 下次啦. . . 一定會再去. ^o^

    回覆刪除