2012年10月12日星期五

2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 4 . . . 宇奈月夕食編


2011 小學雞 癲噹 亂遊立山 Day 4 . . . 宇奈月夕食編


下雨天總掛念從前 . . .


一來一回 3320Yen . . .


可惜嗎 ??

有點 . . .    


好無奈咁完成咗黒部峡谷鉄道嘅火車河. . .

返今晚投宿嘅旅館宇奈月温泉 フィール宇奈月 . . .

和室6畳, 有厠所, 洗面盤 . . .

同一個小窗台望黒部峡谷鉄道. . .
第一眼 . . .
望多眼 . . .

系唔系覺得有點 . . .

嘿, 我對宇奈月温泉 フィール宇奈月 嘅第一印象 . . .

唔 . . .

真系麻麻 . . .

不過 . . .

睇真吓 . . .


一行出宇奈月温泉駅, 向黒部峡谷鉄道駅嘅方向 . . .

真系一分鐘就到 . . .


仲只系6000yen 包早餐, 送貸切家族風呂 . . .

系唔系又見到小肥嘅算爆本色 . . .



單睇呢個大浴場靚景就已經 . . . 賺 !!!

旅館門口又有免費足湯 . . .

旁邊呢間Café BONFINO唔系食飯嘅地方 . . .

所以 . . . 食杯雪糕算啦


望住d雨一直系咁落 . . .

系咁落 . . .


就令我想起出發前嘅恒生指數 . . .


無晒心機 . . .



又無得行溫泉街 . . .

又無得去甩腳毛 . . .

呀 . . . =_______________=



走出房, 執件浴衣, 毛巾 . . . 上大浴場


嘿, 系呀 . . .

呢間旅館另一個搞嘢位系 . . .

浴衣, 毛巾show晒喺每一層電梯大堂  . . .

隨便睇, 隨便揀啦 . . .


可惜 . . . 大浴場今日得一個灰字 . . . 殘念 !!!


hea到夠去搵食 . . .

河鹿 (かじか)


唔好以為我影架 . . .
我地出發去搵食嘅時候真系條街黑黝黝 . . .

條街黑黝黝 . . .

條街黑到 . . . 我都怕 !!



好在之前一早check 過晒旅館附近有mug好嘢 . . .

河鹿以釜飯出名 . . .

完全系家庭式的氣氛 . . .

因為大雨, 無其他客 . . .

老闆娘喺度開栗子 . . .

包場就隨便叫 . . .


關東煮 ??

我只系一般 . . .

飲啖茶 . . .

時令燒魚定食. . .


鰻魚飯定食 . . .


雜刺身 . . .

結果 . . .

系 . . .

.

.

.


魚骨. . .


蝦殼 . . .


同 . . .

光兜 . . .


哈哈. . .

咁明顯 . . .

唔駛我多講啦. ≧◇≦ 











5 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 教授,你唔擋我係朋友咋掛....呵!!
    [小肥回覆11/25/2011 08:52:32]哈哈. . 早晨 . . 恭喜你. . 第一啦!!!

    回覆刪除
  2. 第二...YEAH~~~
    [小肥回覆11/25/2011 09:45:37]哈哈. . 早晨 . . 恭喜你. . 第2 !!! . . .哈哈哈. . 我諗遲吓可能搞番個 日迷Blog 打咭大賽. . . 睇吓, 大家除咗寫遊記. . .仲有幾多時間可以四維留言. .. 哈哈哈. ^o^ . . 我要攞第二 . . . *_< '"

    回覆刪除
  3. 原來哩間旅館門口我都有經過,認得cafe旁嘅足湯,其實哩間都算係咁喇,我見過一個台灣blog友住黑部市,個大浴場係冇body soap嘅,成棚人共用一嚿大石鹸,都咪話唔爆呀!不過個location你又可能會滿意嘅... 黑麻麻,下次咪帶埋支電筒去探吓險囉 ^ ^
    [ck 鼠回覆11/25/2011 22:47:48]呢條溫泉街黎講,我都只係認得呢間 cafe,因為認到佢個足湯 ^^ 其他就冇行過了
    [小肥回覆11/25/2011 11:36:13]哈哈 . . .成棚人共用一嚿大石鹸 . . 真系爆!!! 我今次真系帶埋支電筒, 擔住傘去食飯架. . .超狼狽不堪 . . .T_T . 黑部市 . . 我應該唔會停囉, 我會去滑川, 睇吓有無嘢食行行至真 . . .

    回覆刪除
  4. 我唔食魚都覺得條魚同鰻魚好好味.
    [小肥回覆11/25/2011 19:28:15]嘿 . . 唔食魚嘅 . . 我就更加唔可以講. . . 哈哈 ^o^

    回覆刪除
  5. 嘩, 我最鍾意既鰻魚同八爪魚刺身啊, 正啊!

    回覆刪除