2015年1月20日星期二

你睇我唔到 . . .

你睇我唔到 . . . 

20150120 更新 . . . 

<流氷観光砕氷船おーろら 初便運航情報①>
流氷観光シーズン 滑り出し好調! 初便から歓喜のお客様

流氷観光砕氷船おーろら




網走市観光協会

RECAP 2014年初舊POST . . .



小肥近年到北海道嘅重點, 已經唔在滑雪. 

雖然, 北海道嘅 [粉雪] 仍然系咁幼滑, 咁雪白, 咁輕柔同出名 . . .

可能系小肥負榜太重, 加上年事漸長 . . .
滑雪咁大運動量嘅活動, 都系留番比大家.

小肥呢幾年主要都系去網走搵 [流氷]

流氷
從沿著中國和俄羅斯的國境流淌的遠東最大的大河阿莫爾河,注入到鄂霍次克海的淡水成冰,順流南下迅猛地增長起來。 在1月的下旬前後,在鄂霍次克沿岸呈現那潔白神秘的身姿。 用肉眼看見在水平線上的流冰時,叫「流冰第一天」,來迎接破冰船「極光號」「極光2號」的上場 。查询乘船码头请点击此处

隨著流冰時期的來到,各種各樣的野生的動物們也會出來拋頭露面的。
在與流冰同時到來,首當其衝的是流冰天使海牛(Clione),海豹等的海獸類和鳥類等,能看見它們在流冰上佇立的身姿。
有時候,陸地上的動物北狐和蝦夷鹿也會有出沒。


在沒留有流冰的時候,則變為至能取岬為止的海上遊覽

流氷最可恨嘅系你掌握唔到.
明明今日睇到成海都系, 聽日, 可能一塊都流走晒.

所以, 近年小肥都會一再去試吓運氣 !!

從札幌出發去網走坐 網走流氷観光砕氷船 有好多方法. 
小肥會坐JR嘅 流氷特急オホーツクの風 列車. 一程過由札幌至網走. 
車廂有特大窗戶比你欣賞沿途美麗雪景. 又有期間限定嘅印章活動, 同乘車證明書作為紀念禮物!!
坐得耐又可以去第3卡休息室空間伸吓腳
當然, 最重要嘅系萬一唔好彩遇到大雪延誤咗行車時間  


跟住要坐嘅 流氷ノロッコ号 3號車都會等埋你, 比你慢慢地去睇吓被流冰覆蓋的鄂霍次克海的動態的景色, 同遙望連綿的知床群山。當然, 你又可以體驗吓車廂內自己烤的魷魚乾 . . .


不過今日小肥要介紹嘅系另一種方法高速バスとセットで流氷観光!包札幌至網走巴士往復+ 網走流氷観光砕氷船船票+網走巴士站至乘船場送埋你返札幌都系14250yen
每日有9班車比你選坐巴士到咗網走可以第2日先玩 網走流氷観光砕氷船 你一日玩晒又得分五日玩都得.
真系貼身服務  
高速バスとセットで流氷観光!

而最最重要嘅系, 呢部巴士有札幌23:40發, 網走22:40發. . .
一來一回賺埋兩晚住宿費   
問你點忍得到 . . .  


4 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 小肥咁月巴, 點會睇你唔到呢, 快啲出遊記啦!! >:)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 有相無字都唔緊要,
      等我羨慕下.....

      刪除
  3. 我想去睇流冰好耐, 但實在太怕凍, 所以到而家都係得個諗字。

    回覆刪除