2014年5月15日星期四

明月幾時有 @ HK,願天下太平 #blog



via Instagram http://ift.tt/1ltUld6

10 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 回覆
    1. 有心, 只是紅色警示 . . . ::mm2414 啊, 你是台灣人吧. 應該不知道 這個 https://hk.news.yahoo.com/%E6%97%85%E8%AD%B0%E6%9C%83%EF%BC%9A%E5%8F%96%E6%B6%88%E5%8D%B3%E6%97%A5%E8%B5%B7%E8%87%B3%E6%9C%AC%E6%9C%8826%E6%97%A5%E8%B6%8A%E5%8D%97%E6%97%85%E8%A1%8C%E5%9C%98-022753240.html

      刪除
    2. 我們都是住在同一個城市.

      刪除
  2. 我們的地方都唔見得太平......

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯, 也許你是對的. ::mm1581 但, 人命就是人命吧 . . . .

      刪除
  3. HI HI
    的起心干做嘢
    終於都搬咗過嚟同大家做鄰居嘞

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎,歡迎!以後可以寫多D,飛密D ^。^

      刪除
  4. 的確睇得人心噏。我啱啱第二次去完,前個禮拜先返嚟,仲周圍同朋友同事講好玩,嘢好食,當地人好純樸善良。希望好快回復和平。

    回覆刪除