2010年4月4日星期日

2010 櫻花の旅 - 小DC大作戰, Day 2

2010 櫻花の旅 - 小DC大作戰, Day 2




2010年4月3日

第二天一大清早 . . . .啊, 好好天呀 







大家都立即簡單地吃了早餐 (雖然已經包了在package, 可以任食 ), 爭取陽光, 出發 . . . . 

才7點半, 先去邊 ?  仲駛諗, 當然是昨晚玩得不捨得走的 "目黑川の桜並木" . . . .






去片 (全部相片均是DC直出, 未做後期), 實在是不停的影, 影, 又影 . . . . 



 
 
 



這兩張, 中間的是一隻 "烏鴉" 



 
 
 
 



由於只是8點鐘, 遊人疏落, 我們可以輕輕鬆鬆的拍, 拍, 拍 . . . .

負責準備櫻花祭的義工也早已經到場開始工作, 而祭典卻是下午4時才開始呢 

日本人對於地方活動的投入程度, 真是令人拜服 






守護目黑川的地藏尊






又影足了兩小時, 轉場去第二站 . . . . 

呵, 原來假日乘JR的人並不太多 . . . .






嘿, 不要相信這個假像 






請看一下第二站 "上野恩賜公園" 的 人山人海  . . . . 嘩 






好不嚇人的盛況啊 

在香港的星期日(今天是星期六啊, 傻瓜), 這個10時多一點的早上, 大家可是還未 "轉身" 呢 



 
 
 
 



可能, 因為是實在太多遊人, 絡繹不絕, 

所以, 一路拍照都會不時又聽到廣東話的投訴 . . . . 

"咁多人, 黐線嫁, 人地點影啊. . . . "   

真的是現場收錄的廣東話投訴 . . . ., 好在, 不是我的團友 . . . .






"上野恩賜公園" 不單是櫻花漂亮, 也是日本人聚集舉行 "花見會" 的首選 . . . .

大家會早在前一個晚上, 遊人散去後, 便開始用藍色膠布分割整個公園可以使用的範圍 . . . .






有些, 更會帶備睡袋, 通宵當值守護自己的土地 

沒有親眼看到我也不敢相信 




既然是這麼多人, 我們也轉移至第三站 "淺草寺"  

嘿, 你們也奇怪為何要到這麼多遊客必到的影點吧 

當然, 醉翁之意不在寺呢 






目標出現 . . . .






我們在網上已經知道在 "淺草寺" 的櫻花只是一般, 但是, 寺前面的 "仲見世通" 卻是遊客入貨的必到之處, 而且在櫻花盛放期間更會有專為櫻花祭安排的小攤 . . . .

我們這團餓兵不待解散, 便消失在各小攤中 . . . .






等大家都滿足了, 我們才返回戰場, 第四站 "隅田公園"






從  "淺草寺" 步行來隅田公園, 才不到5分鐘.  不過, 這個是正常的時間, 但如果你像我一樣在7月的 "隅田川花火大會" 當日要到這裡, 不花上30分鐘, 你才不會有看到 "川" 的機會呢 






標準拍照位 

對比剛才  "淺草寺" 的熱鬧 , 隅田川這裡是倍覺寧靜 (其實遊人真是多得不得了), 大家都只是抬頭的在花下漫步, 三幾個聚在一起談談笑, 拍拍照 . . . . 

好悠然 . . . .

加上川旁不時有海鷗在穿梭, 看看花, 聽聽流水 . . . .

嘿, 我才不是詩人, 卻又在扮寫 . . . .










當然, 今天是星期六, 賞花的日本人小不免也悉心打扮一番 






也來一些close up 給大家




拍的不好, 不要見笑 

嘆了好一會陽光 和清風, 繼續下午的重頭戲 "国営昭和記念公園"

由於有一段路程, 我們又來了. . . .






在日本總是不時都有一些 "限定食品", 專門為特別的日子而準備, 讓大家能更加投入當時的氣氛 . . . 

我也入鄉隨俗 . . . .


來了一個櫻花飯團加可樂  不過, 吃不出櫻花來呢 . . . .

唔, 是需要多來幾次, 再試真D 






之前已經參考過MC妹的 blog 和官方網頁, 知道這公園很大, 很多花, 也很漂亮 . . . .

但是, 真的有多大, 幾多花, 多漂亮, 總無法有個底 . . . .




先來的是鮮艷的

 
 
 



再來



 



然後是






還不夠多 . . . . 

嘿 , 給你官方網的更新 : http://www.showakanricenter.jp/hana_blog/index.html

停一停, 吃個軟雪糕  有白桃和櫻花口味 Good !!!

 



好天氣, 好自在 . . . .就是一個 " 嘆 "字






到主角出場 . . . .






 怎麼了, 只2, 3張  . . . . ?

嘿, 是只有2張沒有被團友佔據了畫面 

團友看到這兩岸, 鮮明亮麗的對比, 爭相的要用作背景, 不停的在拍, 又要我幫忙揸機, 結果, 沒有被佔據的只有這些 . . . . 

玩了足有3個多小時, 我們也沒有完成3分之1,  而且, 花好漂亮, 天氣很好, 遊人很自在, 空間感很強烈, 是真的很大的地方;  而且, 不單可以和小狗一起來, 也可以在這裡燒烤, 野餐 . . . . 我知道, 如果我再到東京, 一定會回來 

從早上7時到現在已經9個多小時, 我們 又準備移動至下一個景點, 爭取太陽下山前的Magic  . . . .

經過博多拉麵, 還是忍不住吃了一個 




看這照片便知道有多好味, 口感有多 . . . .

嗨, 差點變了飲食 blog 

九段下駅出來, 便是 "靖國神社" . . . . .




嘩, D人多到呢. . . . . 今次真的要用"水洩不通" . . . .還有 "誇張"




只好轉攻 "千鳥ヶ淵公園






才拍了幾張, 天色已經有點不對頭 . . . .




再過幾分鐘 . . . .下雨啊 . . . . 速閃




經過11小時的作戰, 最後竟然面對大雨, 大隊立時潰不成軍 . . . .散曬 

只好垂頭喪氣打道回新宿, 晚餐即使到了北澤吃壽司也沒有氣力拍照 . . . 



待續 . . . .

13 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 好多花睇到我眼花花!
    你就好啦!睇到咁靚嘅櫻花,仲影到咁多靚相,羨慕死人喇!我上次揀花期去因天氣冷到走嗰日都未開呀!
    [小肥回覆04/13/2010 09:19:00]唔緊要  . . .  .D花在這裡不會"謝" 歡迎隨時回來賞花
    是啊, 時間真是沒辦法, 也是可遇不可求. . . . 我一直為沒有好好拍下 " 千鳥ヶ淵" 的美景而覺得可惜  要再去呢

    回覆刪除
  2. 嘩... 使唔使咁靚呀? 好靚呀, 好多相呀! 連油菜花都有? 多謝UPLOAD咁多相比大家分享呀! 度度都人山人海,好熱鬧喎! !你都好勁, 行足一日!一定好累!
    [小肥回覆04/13/2010 09:15:00]嘿, 多謝抬舉 . . . .  相真的沒有現場感受的震撼. . . .
    我們第二天行了11個鐘, 如果不是下雨, 還有機會再玩夜D, 不過, 真的是一次很好的經驗

    回覆刪除
  3. 見到d花咁靚都好想去, 但諗到咁多人又唔想去....矛盾, 舊年五一去了原宿, 在jr月台等了45分鐘才出到閘, 一出閘成街都是人, 好恐怖, 所以日本假期千奇唔去日本, 會死的
    [小肥回覆04/13/2010 09:11:00]哈哈, 你一定是忘記了, 當我們放五一的時候, 在日本也是他們的主要連假. 從 4月29日的"昭和日" 到 5月3日至5日分別有 "憲法紀念日", "綠色日" 和 "兒童節" 當然一街都是日本人呢  下次有機會, 一定要避開這個日本人的黃金假期 啊

    回覆刪除
  4. 只睇相都覺得櫻花咁靚, 係現場一定"目瞪口呆"
    P.S. 我去高雄/阿里山玩, 周圍大部份都係講廣東話, 連台灣朋友都說這麼多香港人?
    [小肥回覆04/14/2010 13:23:00]嘿, 香港人真係假期的殺手, 到那裡都會遇上
    所以, 我真係唔相信D人話香港經濟好差 . . . . 單看到日本的機票又加價就知啦
    D 櫻花真係靚到有衝動想摘兩支返香港, 不過, 好彩仲忍得住

    回覆刪除
  5. 好靚呀! 千鳥ヶ淵 好正呀! 原來東京有甘多賞櫻好地方! 題外話: 想請教點解可以upload over 20 張相係同一扁blog?
    [小肥回覆04/14/2010 15:40:00]嘿  -20張是每次更新BLOG 的限制, 所以, 你先把要POST 的相UPLOAD 到相簿, 再分幾次更新 網誌. 
    即是先從相簿加20張相到網誌, 按一次發表, 然後更新網誌時再從相簿加另外20張相到同一個網誌, 再按一次發表, 如此類推, 你想加幾多相都可以.

    回覆刪除
  6. 原來係甘, 甘我唔晒成日分幾次啦! 明晒, thank you!!

    回覆刪除
  7. 真係人山人海,花又多、人又多  D相都影得好靚,相比我上年4月過去,都無咁多花影  唔得  都要plan多次先
    [小肥回覆04/16/2010 14:19:00]嘩, 又PLAN . . . .   D 花7月開啦, 你上年4月過去睇櫻花, 7月又睇咗薰 衣草, 10年2月又破冰之旅, 點夠你玩啊 . . . .
    話時話, 寫 BLOG 呀

    回覆刪除
  8. 仲好講  上次yahoo咪有問題嘅,明明寫好兩篇以為save咗,点知無咗  搞到我down哂 依家係word寫咗先post出嚟
    [小肥回覆04/16/2010 16:41:00]嘿, 你應該高興啊, 好多人都和你一樣. . . .  .save咗点知又無咗, 打得番都激氣 . . . .所以, 嘿, 我又POST 曬. . . .    安心等下一次  . . . . .去邊好呢 . . . . .

    回覆刪除
  9. 昭和記念公園之櫻真係好靚呀 , 仲有好多其他花花tim
    你真係好勁 一日走咁多場睇櫻花妹妹

    回覆刪除
  10. 嘩 ! 嘩 ! 昭和記念公園 o的花種又多又靚呀 !   有我最愛既鬱金香,又有洋水仙同油菜花添 !! 我要去呀 !  我唔會摘兩支返黎,我會「賴死唔走」
    [小肥回覆05/31/2010 09:11:00]嘿 -那麼你更加要看一下下面 " M C妹 "的昭和紀念公園紅葉編, 我就是因為看8過而著迷

    回覆刪除
  11. 櫻花飯團! 真係好cute!!

    回覆刪除
  12. WOW ! 看到興建中的 SkyTree。呢篇最特別係冇小肥回覆 XDD

    回覆刪除