2010年4月3日星期六

2010 櫻花の旅 - 小DC大作戰, Day 1

2010 櫻花の旅 - 小DC大作戰, Day 1


2010年4月2日

早上還不到7時便已經到機場checkin. 






當然, 一來是要避開復活節的人潮, 同時, 自己也實在是心情興奮得不能好睡 . . . . 

ANA 的counter 還未出現人龍, 不用5分鐘便拿到boarding pass, 過關去. . . . 

點知 . . . .

過了海關才發現, 人潮原來早已經由機場大堂湧咗去候機區 . . . . 

仲以為自己好醒, 諗住入到候機區大把時間, 可以嘆番個 "大X活" 早餐, 點知, 一步出海關, 便撞上長長的人龍 . . . . 只有死死地跟在龍尾 . . . .排 . . . . 排 . . . . 排

都唔知係唔係睇錯錶 坐下開始吃早餐已經是8點 而人龍仍依然係咁

無法啦, 說到底假期出發就是這樣, 行每一步都需要多預留一點時間 






順利準時起飛 . . . . 櫻花妹妹, 我來了 






36000呎的高空, 雲 . . . .好厚啊 

飛機餐 . . . . 個人來說, 飛成田的沒甚麼好說 - 

左看看, 右看看 . . . .

哈哈, 早了10分鐘到達, 過關卻超多人 . . . . .

由龍尾到成功過關, 足足用了 1小時, 不單有香港人. 台灣人, 國內同胞, 更有大量外國人 . . . . 

原來 復活節真是 "普天同慶" 

行李早已在運輸帶旁排好隊等認領 . . . .

到了 JR counter (綠色)又來一擊 

所有的 N'EX (成田特快) 都因為大風停駛 . . . .

只有轉到後面的Skyliner counter (黃色)買飛直出上野只需65分鐘, GOOD 

好在, 原本已有心理準備要到上野看一下花開的情況, 好像是滿開呢 






仲有時間,  先嘆罐 "白桃汁" 






如果, 7月份再來, 又有新嘢可以試 . . . .






成田到日暮里, 36分鐘呢 . . . .嘿  (唔, 可能是和現在的Skyliner 用同一組路軌)

存行李入Locker 便急不及待跑上 "上野恩賜公園" 的櫻花步道 . . . .






小DC 的夜拍功能 . . . .






而且, 遊客真的很多 . . . .

不慚為"賞櫻名所" , 一路行的人潮不斷 . . . .

當然, 還不時聽到大大聲的"廣東話" 






沒辦法拍到好照片, 只有先去 新宿太子 checkin . . . .

不過, 咁就跌咗600Yen locker費

順道當然是要到小田急的食物場掃宵夜 

哈哈, 房間又唔錯, 自己一個人用一間semi double . . . .正

晚餐, 居然沒有團友想吃, 都說要去追回 上野的失誤 

好, 目黑川の桜並木 . . . . 我來了

先爆一張 






目黑川的人流不比 上野公園少, 但是, 卻沒有太多廣東話和國語. 

而且, 氣氛很好

在賞花的以年青人佔大多數, 也沒有開party 的情況, 反而是在路旁分報著各式各樣的小攤販, 也有大大小小的cafe , 感覺倒有點像行年宵的精緻版 . . . .

大家很悠閒的在邊行邊看, 一時拍照, 一時買零食 . . . .

我想一下, 吃了 . . . . 燒丸子, 燒墨魚丸, 燴番薯, 熱狗, 雞蛋仔, 關東煮, 人形燒,  . . . .

哈哈, 晚餐就這樣被遺棄了 

當然, 仍然記得要拍照 . . . . 






都是滿開呢 . .  . .

目黑川真的是超乎我們的預期, 而且, 沿川可以拍照的位置又多又好, 只怕自己部DC唔爭氣 

大家都玩得很開心至10時才離開

回到酒店, 又是我補充糖分時間 






不算太多吧 

11 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 小dc都影得d櫻花好令下wor
    [小肥回覆04/08/2010 12:41:00]唉, 原來小DC 真的是不太易拍得好才真啊.  現在看到的要美多了

    回覆刪除
  2. 好多花呀...我都想去呀!
    [小肥回覆04/08/2010 12:40:00]去啊- 京都那邊的還可以趕得及看啊

    回覆刪除
  3. 我都覺得月目黑川靚d
    [小肥回覆04/08/2010 12:39:00]嘿, 等一下看到日間拍的更好看呢

    回覆刪除
  4. 嘩! 真係好靚好靚呀!  好彩啲大風冇吹走晒啲櫻花咋! 但連 N'EX 都要停駛就真係估唔到啊!
    繼續等你啲靚相啊! 不過你慢慢嚟唔使急啊!
    [小肥回覆04/08/2010 18:40:00]努力中  不過好忙碌 . . . .
    好在照片還算清楚

    回覆刪除
  5. 目黑川真的好靚, 好想去睇睇!
    [小肥回覆04/08/2010 18:46:00]去啊,, 至4月10日前仍然有夜櫻可以看. 而且, 東京其他地方仍是 "湖開" 呢

    回覆刪除
  6. 黑目川未去過,下次都去先  D花都爆到七彩好靚好多呀  你都算黑仔,同我當日有得"輝", 你就大風,我就有人自殺!  好彩你有經驗轉得快
    [小肥回覆04/09/2010 09:01:00]嘩, 有人自殺! . .  . 咁都得  不過, 我的JR誤點事件 還是陸續有來呢

    回覆刪除
  7. 架新火車都好型仔媧  一於試搭(睇吓攞唔攞到假先 )
    [小肥回覆04/09/2010 09:14:00]我諗 . . . .  如果 真系又有假, 你都唔會單單只去東京吧

    回覆刪除
  8. 咁你每晚要  先得啦  一个順利的旅程,得來易
    [小肥回覆04/09/2010 09:14:00]嘿, 大家咁話

    回覆刪除
  9. Y 今次帶小dc出動? 我都覺得好靚喎, 我今年都想去睇櫻花架, 但安排唔切3月去, 但5月會去睇芝櫻.
    今年櫻花早左開好多, 好彩仲有得睇,夜櫻都好靚, DC 都唔係唔好, 但影夜景係差好多,  我都俾你地搞到買單鏡反光機用囉, 哈!!
    [小肥回覆04/14/2010 13:28:00]係呀, DC 在夜晚的限制很大, 不過, 今次揸DC仔反而多咗時間輕鬆D, 睇真D週團的景色 . . . .  所以, 覺得看櫻花的感覺和氣氛在東京也很好. 不知道在北海道, 會唔會一樣, 等你的 BLOG 了  

    回覆刪除
  10. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年5月30日 下午1:18

    黑目川未去過 , 好怕多人一齊迫賞花...
    小 dc 拍出來相片不俗啊
    [小肥回覆05/31/2010 09:16:00]黑目川 的感覺, 其實比上野好多了.  上野是感受日本人的豪邁, 黑目川真是單純的漫步賞花, 人是多的, 但一點也沒有到了旺角的感覺

    回覆刪除
  11.  o的櫻花唔係滿開,係「爆開」 !  黑目川洗唔洗靚成咁 ? 多到傾瀉出黎咁 !!
    [小肥回覆05/31/2010 09:13:00]是啊-這個是比預期中更美的櫻花, 所以, 立即改了行程, 多來一個日拍

    回覆刪除