2015年8月5日星期三

北海道7日鉄人耐力遊 . . . Day 1 .2

北海道7日鉄人耐力遊 . . . Day 1 .2



D1 香港>羽田>稚內>礼文,宿礼文

呢集先講吓點樣自己買船票 . . .

小肥計劃是先由稚內往礼文島, 
預算在礼文島住宿一晚.
第二朝遊巴士後轉到利尻島, 
遊巴士河, 也住宿一晚,
第3天回到稚內. 行吓各大景點
再待晚上坐夜巴回札幌 . . . ::mm2217 


先返到自助售票機前
大家見到, 操作版面有4 種語言
分別系英文, 韓文, 繁體和殘體中文
1.- 選擇路線 ~
小肥是先由稚內往礼文島香港, 後轉到利尻島鴛泊港,
再回到稚內 . . . 
2. 望清楚 程船嘅資料 , 再選擇人數
發現唔啱就按左箭咀 
啱就按右箭咀[次]
入咗人數就會出現金額 5,360円/人
發現唔啱就按左箭咀
啱就按右箭咀[次]
3. 選擇支付方式 ~ 現金
再按右箭咀[次]
4. 選擇後 左手個紅色格仔會 閃爍
5. 提你去邊個位比錢 
亮晒燈等你比錢啦 ::mm2291 
6. 收集船票, 同零錢 (如有) 就系咁簡單. 
7. 完成 !! ::mm2058 
一次過3張飛 !!

仲要無指定航班時間, 可以比你自己安排 ^0^
開船lu . . . . 
亂影時間 ::mm2256 
天氣算系一般般啦 . . .
每次都有三幾隻海鷗護航 ::mm2184 

話說小肥真系太忙

忙到唔記得訂定酒店食海膽

加上今日系星期六, 一房難求 ::mm1673 

就喺剛才玩完自助售票機後

行去碼頭內嘅觀光案內所搞搞陣 . . .

可惜, 案內所當值嘅妹妹完全英語不能
(網頁圖片)
小肥唯有用漢字加身體語言

請妹妹幫忙睇吓礼文島內仲有無宿泊地方 . . .

妹妹仔左搵一輛, 右搵一輛,
跟手又打幾個電話 . . .

又問吓我價錢, 夕食, 朝食 . . .  可?? 

搞咗一餐終於 訂到 . . . ::mm2371 

其實, 小肥當時對自己會住邊真系一頭霧水  ::mm2058 

不過, 既然自己玩隨遇而安 . . .

後果. . . 

就一定要硬食啦 . .  . ::mm2414 



桃岩荘ユースホステル

大家有興趣可以睇吓呢個介紹 ~



交通 ?

一D 都唔方便.

基本上可以話上咗賊船 . . . ::mm1578 


點解話上咗賊船 . . . 

因為, 

如果我早幾日到 

我就會睇到 . . . 




而我入住嗰日就只見到 下面呢位朋友 . . . ::mm1578 






待續 . . . 



18 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 回覆
    1. 知道你返咗啦. 快D 出油雞啦 ::mm2373

      刪除
  2. Wow ~ 圖文並茂 , 超讚 !
    上賊船 ? 間酒店真係咁差 ? 定抑或係天氣不似預期 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上賊船系講桃岩莊, 佢有所謂嘅 [送行儀式] . . .其實系[大掃除大会] 要大家一齊幫忙打掃場地 . . . ::mm1580
      哈哈哈. 我真系好耐都無做過咁認真嘅打掃. . .

      刪除
  3. 第2張相片下既說明應該係"香深港"? 第一日咁快就已經思鄉喇? 哈哈 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. "香深港" ~ 掉亂咗, 係香港<---->深圳至真, 月巴成日都記住要來來回回 =))

      刪除
    2. 唉, 你搵唔到我影嘅相 . . . 就估到我對個景有幾失望 . . . ::mm2414

      刪除
    3. 哈哈, 唔駛放到隻字咁大啊 >:)
      雖然無風景相, 但係俾我阿媽見到相中既晴天娃娃, 佢實會發晒癲, 我每次去日本佢都要我買晴天娃娃 !!!

      刪除
  4. 介紹買飛step by step,好detail.

    回覆刪除
  5. 哎吔,睇唔到鹹蛋黃,慘....咁有無食餐好補數?

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm1673 就系住HOSTEL 無嘢好食. . . .

      刪除
  6. 用[大掃除大会]呢個咁冠冕堂皇o既名堂o黎迫人幫佢打掃,唔怪得之你話上o左賊船啦 ! 咁如果唔打掃呢 ? 會唔會唔俾飽飯你食的 ? ::_2432

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦。白飯一定任装 。。。
      成年人最多hea 做。
      我想唔多我呢種烏蠅,入住hostel 嘅年輕人一定玩得。
      佢地晚上嘅歌舞會,主持同大家好認真玩,好投入。相信無人會只玩唔做 。。。 :-P

      刪除
  7. 點會犯依啲低級錯誤, 定係你根本都無信心去晒兩個島?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, J少, 再低級都仲有, 真系連自己 都笑.
      但, 真系好忙. 簡直想C . . . E+都未搞得掂 . . . .唉 ::mm1673

      刪除
    2. 能者多勞, 加油, 日本等緊你.

      刪除