2015年8月27日星期四

Sinead O'connor-Nothing Compares 2 U

Sinead O'connorNothing Compares 2 U









It's been seven hours + fifteen days

since u took your love away

I go out every night + sleep all day

since u took your love away

since u been gone I can do whatever I want

I can see whomever I choose

I can eat my dinner in a fancy restaurant

but nothing

I said nothing can take away these blues,
'cos nothing compares
nothing compares 2 u

it's been so lonely without u here
like a bird without a song
nothing can stop these lonely tears from falling
tell me baby where did I go wrong
I could put my arms around every boy I see
but they'd only remind me of you
I went to the doctor guess what he told me
guess what he told me
he said girl u better have fun
no matter what u do
but he's a fool
'cos nothing compares
nothing compares 2 u

all the flowers that u planted mama
in the back yard
all died when u went away
I know that living with u baby was sometimes hard
but I'm willing to give it another try
'cos nothing compares
nothing compares 2 u 




已經過了15天又7個小時,

你將你的愛帶走。



我每天晚上都出去而白天睡覺,

自你將你的愛帶走。



當你走了我可以做一切想做的事,

我可以見任何我選中的人。



我可以在一間美好的餐廳吃晚餐。

但沒有發生任何事

但我沒有辦法說什麼話來驅散那些憂鬱

因為沒有什麼事可以

沒有什麼事可以與你相比



好像是非常寂寞當沒有你在這裡

像是一隻不會歌唱的鳥



沒有任何事能阻止那些寂寞的眼淚墬下

告訴我寶貝,我是哪裡做錯了?



我可以將我的手搭在每一個我見到的男孩肩上,

但那只是將你從我心中喚起。



我去看了醫生,猜猜他對我說了什麼,

猜猜他對我說了什麼?

他說,小姐妳應該要去找點樂子了,

不管妳要玩些什麼。

但他真是個傻子。



因為沒有任何事可以,

沒有任何事可以與你相比。



所有妳種下的花,媽媽,

在後面的院子裡。

全部都死了,當妳離去。



我知道跟你一起生活,寶貝,是有點困難的。

但我將會再試一次。



沒有任何事可以,

沒有任何事可以與你相比。



沒有任何事可以,

沒有任何事可以與你相比



沒有任何事可以,

沒有任何事可以與你相比。




沒有留言:

發佈留言

留言需待驗證後才會公開