2015年7月21日星期二

北海道7日鉄人耐力遊 . . . 簡報

北海道7日鉄人耐力遊 . . . 簡報

我返咗啦. . .

更新實質行程

D1 香港>羽田>稚內>礼文,宿礼文
D2 礼文>稚內>巴士>札幌>小樽
D3 小樽>神威岬>日司>小樽>札幌>夜巴>知床
D4 知床>五湖>知床>羅臼>釧路,宿釧路
D5 釧路>濕源>摩周湖>硫磺山>屈斜路湖>阿寒湖>釧路>夜巴>札幌
D6 札幌>旭川>美馬牛>四季彩之丘>富田農場>富良野>札幌
D 7 札幌>千歲>羽田>香港


先報吓相 







































































待續 . . . 

20 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 又出咁多海膽,引死人嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊輝哥, 唔客氣, 粗粗地食住先. ^0^

      刪除
  2. 哈哈, 原來我都飛左去北海道 >:)
    天氣好好喎, 花田好靚好吸引!! 咁多美食, 睇怕你已經變左小月月月巴了!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去到五湖見到好多你D FAN.
      好天真系無嘢講, 可惜 礼文同利尻都系要走多轉. . . /TT\

      刪除
    2. 走多轉無所謂啦, 反正你每年都走幾轉北海道架啦!! >:)

      刪除
  3. 點解咁多紫但咁少屎架, 得羅臼係屎?而且好似溶溶地

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 都系得你明白. . . 我下年又要走多轉. . ./TT\

      刪除
    2. 積丹屎同利尻屎真係可遇不可求, 食過之後其他地方的屎都唔會滿意, 加油.
      反正兩個島你係咪都要再去架啦.

      刪除
  4. 密瓜雪糕都快溶,仲掛住影相。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以, 都系唔 好帶啊仔去玩. . .
      佢坐唔定, 成日要我擺完又擺. . . ::mm2184

      刪除
  5. 好㠪呀!!!我仲要忍忍忍忍⋯⋯忍到9月尾先可以飛過去呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 忍忍忍忍⋯⋯忍唔到, 我10月又飛. . .哈哈哈 ::mm2373

      刪除
  6. 好好嘅天,好靚嘅景,好吸引嘅美食,你想引使我咩! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好天, 真系感恩 !!
      呢D 正常貨式, 唔會咁易引C 人嘅. 你快D 出PO 就真 !! 哈哈哈 ::mm1544

      刪除
  7. 好好嘅天,好靚嘅景,好吸引嘅美食,你想引使我咩! :)

    回覆刪除
  8. 呢批相好靚呀 ! 係天氣好 ? 景色靚 ? 還是你換o左相機、攝影技術好o左 ? :D

    回覆刪除