2015年7月25日星期六

北海道7日鉄人耐力遊 . . . Day 1

北海道7日鉄人耐力遊 . . . Day 1 

D1 香港>羽田>稚內>礼文,宿礼文

見都好耐無帶啊仔去玩
今次為食之旅, 決定同佢一齊散吓心 . . .
為咗用盡D
又系凌晨去, 凌晨返 . . .

張機票一D 都唔平

原因 ??

遅 BOOK 囉 . . .

手上嘅項目一拖再拖
6月30日趕咗入表先落手買機票
7月11日飛. . . 

仲可以點 . . . . ::mm2169 


剛好4個月
機場 人多到呢. . . 

ANA 無咩特別, 最好系準時 !!

剛起飛 . . .
都坐到滿滿 . .  .

例牌合格飛機餐
啊仔話好懷念 . . . 

找亮點時間 . . .


有無清楚 D ?? ::mm2065 

::mm2256 

ANA班飛機無遲到
只系, 前面班法航早咗少少

結果 . . . 排到咁樣樣 ::mm2218 

呢樽咁好嘅 . . .

大家試過出個包膠呀 唔該 m(_ _)m



待續 . . .













18 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 其實臨降落前幾耐先會睇到富士山,我成日都驚太早開shield 撐親人,太遲又驚miss咗。

    呢排等過關真係好痛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊輝哥,唔駛擔心架。一般情況,富士山喺飛機嘅左手邊出現。即系西北面,你坐A位,只會見到山,見唔到太陽,架飛機過咗九州就可以放心等吓! :-P

      刪除
    2. 搭 CX 通常藍天時機長都會叫大家睇架喎.


      刪除
    3. 我撘cheap機,機長好心情都會提下,可惜我是corridor常客。

      刪除
    4. 嘻嘻, 呂好問我機長有侍出通知. . .我一直訓到自然醒, 唔知中間有咩事發生過 . . .::mm2065

      刪除
  2. 好耐冇見過顛噹喇 ~ 有冇同你爭野食 ? :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 癲噹唔會同我爭啦. . . . 佢無得投訴!!
      唔系咪下次無得飛. . . . ::mm2184

      刪除
  3. 機場 人多到呢. . .
    張相見唔到喎, 莫非 ...... ::mm1566

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿嘿, 因為人弘得緊要, 部相機只可向天花板影. . . . ::mm2256

      刪除
    2. 下次唔好影啦, 人地都寫明禁止.

      刪除
    3. 某次沖繩排大隊入境,我見過人用單反舉機擺pose影了十幾張。。。。藍色passport的。。。

      刪除
    4. EU 好多 passport 都係藍色. >_<

      刪除
    5. 哦,咁肯定係EU,香港人唔會咁的。

      刪除
    6. 咪係, 講廣東話架, 肯定唔會係香港人啦.

      我以前見過試 walkie, 講電話....etc.

      刪除
  4. 最尾張相個樽是什麼東東?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話系[Hydrogen Water 水素水] . . .好多好處, 不過, 呢隻PACKING 未見過.

      刪除
  5. 真係有呢個耐力賽架 ? 仲以為吹水添 , 勁到冇朋友呀 . ^^

    回覆刪除