2014年4月19日星期六

14年春櫻 の快閃週末 最終章

14年春櫻 の快閃週末 最終章

Day 2 上野~築地場外市場~目黒川沿い~自由が丘~MontSt.Clair~新宿~高島屋~成田機場機場買手信

18:20起飛回香港

警告: 以下內容 絕不適合 Kitty 迷
唔想傷心, 請勿繼續閱讀 !!


目黒川沿い欣賞住櫻吹雪感覺好正

不過, 行程仍要繼續 . . .

由中目黑駅唔駛轉車就可以直接到自由が丘

一出駅就感受到自由hea . . .

自由が丘只要出駅後右行, 過平交道, 沿中路直上
盤過幾個影相位會見到 紅, 白相間嘅源平桃::mm2256 

一本の木に白と紅の二色、厳密に言えばピンクも含めた三色を咲かせる花桃(観賞用)の一品種です。白=源氏、紅(赤)=平家が入り乱れて戦った「源平合戦」に例えられこの名が付いたと言われています。咲き方は土壌にも影響されるようですが、同じ場所・同じ木でもその年の気候などの環境の変化によって白が咲いたり咲かなかったり、紅が咲いたり咲かなかったり、また紅白の割合が不均等と毎年違った咲き具合を楽しめるようです。

::mm2376 

繼續向上行到尾系閃閃書景點 ::mm1542 

古桑庵 ::mm1731 

差唔多無人嘅過氣景點 . . . ::mm2058 

過咗熊野神社路口左轉直行到尾 . . .
再右轉經過自由ヶ丘学園高等学校就會見到
(koosan 自駕可以用自由ヶ丘学園高等学校到路標, 因為雙線單程, 迫位要留意吓) 

靚仔相一張, 加靚餅滿目 . . . ::mm2217 

今次好搞事, MontSt.Clair已經人氣到 . . .
好似根室花まる

入咗店最好先去喫茶區先留底個名同人數,
再去餅櫃搵自己嘅心頭好, 
通知店員Keep 起 . . .

店員會等你坐底後, 點好茶(飲料), ::mm2174 
再連同先前選擇嘅餅送到你面前

小肥今日好忍口 . .  .
只系兩件草莓類  . .  .

加兩件果仁類 . . . 哈哈哈 ::mm2292 
 
要提一提大家, 喺小肥享受緊 MontSt.Clair 嘅美點時候,
同場16個位 . . . 全部都系操國語 [遊客]!!
中, 台, 港包場 . . . ::mm2371 

大滿足 ::mm2442 
沿路散步落番自由が丘

櫻吹雪伴隨下盪鞦韆 ::mm2217 


經過廚具店望吓 ::mm2376 
呢間 自由が丘 Mont-Blanc 亦值得一試
自由が丘駅小肥坐都心線去新宿
目標系上N'EX 出成田機場前血拼

一入到 高島屋 小肥中伏啦 . . .::mm2373 

 ::mm2256

大家唔駛問小肥入手幾多 . . .
小肥只系小小地多咗兩件 Hand carry
小肥行出高島屋亦有dd 似呢張相 ::mm1544 

剛剛好15:10N'EX 出成田
16:30 到著, 上到CX counter唔多人.

有位等緊頭等倉乘客嘅地勤姐姐 (妹妹吧)
竟然步向小肥問我系唔系辦手續(英語對話) . . .

嘩, 梗系啦. 去到頭等倉counter
呢位妹妹望咗小肥嘅機票好耐, 
滿面疑惑問 : 你昨天落機?

小肥笑笑口話 : 系吖, 嚟東京兩日, 睇櫻花 . . .::mm2065 

個妹妹眼碌碌, 小肥話 : 因為我系癲架, 嘿嘿!!

 妹妹即刻話: 唔算唔算, 歡迎嚟日本 . . .::mm1630 

. . . 

睇嚟小肥真系要搵機會檢討吓自己::mm2415 

. . . .

攞咗boarding pass 小肥又去搵食. . .


貪佢有大一個窗 ::mm2295 

果然, 又比小肥執到 . . .

一邊食soba, 一邊嘩 . . . 

雨後見彩虹  ::mm2254 


 難得小肥坐CX, 帶番個機長返屋企. . . ::mm2058 


終 !! ::mm1731 

30 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. :)) Mont St.Clair,我諗都係外賣好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿,隨緣啦!唔好期望太高,先至會有驚喜 ^·^

      刪除
  2. 機長已經返咗我屋企好耐喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我糸坐每家航空公司都買 ^、^

      刪除
  3. 乜依間Mont St Clair咁出名架,不過好怕嗰D操國語遊客
    基本上我較喜歡北海道甜品:))
    我發覺對東京越嚟越陌生,次次去都好頭痛搵食,好懶去睇旅遊書
    雖然我去過咁多次東京,但係嗰D咩自由が丘、南青山、代官山、中目黑...從來未去過,亦無衝動想去
    宜家好怕逗留响東京太耐,都唔知去邊好

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,食甜品嘅嘢,各人程度唔同。Mont St Clair嘅大師級手藝,喺日本好多人識; 自由之丘只係其中一個基地。我今次已經無再去另一家分支追加卷蛋外帶 >:)
      講開東京,其實我都系睇櫻花同花火先至會留一,兩日; 正常都系轉機時喺機場揾食 ^.^
      至於天書,我08年後已經無買過Lu 。。。反正一來唔想撞口撞面都系香港人,二來要揾景㸃上網睇你地D遊記,抄考吓仲實際啦,哈哈哈

      刪除
  4. 個機長毛毛係咪送架 ? ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,CX又㸃會有免費嘢呀。朋友 ^.^

      刪除
  5. 好多KT呀!!! 好多樣都想要呀!::_1620
    我從來無留意過有機長可以買番屋企::ww6006

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽落咗警告: 以下內容 絕不適合 Kitty 迷 . . . 幫你唔到啦!! ::mm1544
      嘿, CX 機長好多年前都有. 我對上一隻系去台灣時收集. ::mm2376

      刪除
  6. 回覆
    1. 大大, 想了解一下. Mont St Clair 在台灣的旅遊書中, 是否仍然是熱門推介?? 我這次遇到好多年青台灣人呢.

      刪除
    2. 在台灣pixnet,blog友狂推。

      刪除
    3. 嗯, 睇嚟, 我都應該多d 喺台灣出post . . .哈哈哈
      廣告時間 ~ http://littlefatjapan.blogspot.hk/2010/04/2010-dc-day-4.html
      物一次食已經系2008年嘅事. 今次, 用餐位置改大咗, 一樣唔夠坐. . .哈哈哈 ::mm1544

      刪除
  7. 呢個機長bear bear熊長賣長用,我都有買過。

    仲諗住你响過氣景點之後,可以舒舒服服歎下茶。無打擾你雅興嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊, 無. 一D 都無. ::mm2065 雖然話唔想喺日本聽到國語/普通話. 不過, 喜歡食甜品嘅人都應該比較 [斯文], (嘿, 又承機讚自己, 爆") ::mm2184 _
      所以, 其實都相當寧靜. 各有各對住D甜品 [稟神]. 只系, 小肥一人KO 4件, 而其他座上客就每人一件, 再用小碟分開嚟試味. . . 搞到小肥變咗超級大食. . . ::mm1544

      刪除
    2. 四件...!! 真係唔夠你嚟!!

      刪除
    3. 咳,咳,咳 ::mm2065 應該叫名不虛傳呀 . . . 哈哈哈

      刪除
  8. 睇完創戰者高達,我下次一定會來呢個站。小肥哥,下次將相機鏡頭,貼住個窗,就唔會有反光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝 XD 下次一定會認真D

      刪除
  9. 哈哈,多謝 XD 下次一定會認真D

    回覆刪除
  10. 築地拆咩!
    原來小肥好有米架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://news.sina.com.cn/w/gc/2014-03-06/1017290.shtml
      日本乃至全球最大的鱼市场 — 筑地市场地处东京都中央区银座附近的成熟黄金地段,空间拓展已经跟不上鱼市发展的需求。经东京都提案决议,定于2016年春左右移址于东京湾台场附近的江东区丰州一带。
      但是日本经济新闻最新报道称,由于建材价格高涨及建设工事计算误差,例如入港口狭窄等原因,原定于2016年春的筑地市场搬迁计划目前可以肯定是来不及的了,预计新市场的启用将延迟最长1年左右。

      刪除
  11. 源平桃第一次見咋, 紅白二間好特別, 好似唔多地方見到有?!
    自由之丘本來今次都好想去, 但實在冇時間, 哈哈, 鬼叫東京度度都咁吸引XDDD
    但冇諗過果個翻版威尼斯已經冇人去...咁去影相咪正囉, 唔會有人入鏡=))

    飛機經過彩虹張相捕捉得好好呀!!!小肥今個TRIP雖然得兩日但應該都收穫好豐富啦;;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 源平桃多唔多地方見到 . . . 我都唔太肯定. 不過記憶中並唔系太少有. :P
      自由ヶ丘系小肥嘅喜愛之一, 停留東京都會抽時間走一轉. 反而東京其他地方, 特別系銀座, 涉谷仲少去. . . =))
      飛機經過彩虹張相 唔介意影我唔靚就好啦. 有進步空間 ::mm2065

      刪除
  12. 好多人對東京已經瞭如指掌,但自由が丘我只係去過一次,兩三個鐘咁大把,仲要迷路,所以完全感受唔到你呢種悠閑o既氣氛呀 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿, 你對東京都好熟悉啦. ::mm2065 不過, 大家一定都有自己 喜好, 小肥愛甜, 有好甜點嘅地方就有機會撞到我啦. ::mm2373
      你唔趕咪可以 hea 多D 囉. . 下轉啦 . . . 不過, 你到咗東京叫你唔趕住去搵敗家. . . 我諗都真系無咩可能. 哈哈哈::mm2184

      刪除
  13. 嘻嘻, Kitty 把雨傘我2-3年前巳經買咗, 依加仲有得賣::_381
    甜品好吸引. 自由之丘好似有年突登去食甜品...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 系呀. 我以為呢一版嘅KT 已經系絕版. 點知有得掃. . . ::mm2254
      甜唁嘅嘢, 你明嘅 . . . ::mm2217

      刪除
  14. 迷失一輪後, 終於搵返呢個14年春櫻遊記喇!! ::_2261

    回覆刪除