2012年7月17日星期二

夏の北海道湖鴩花遊 . . . Day 7 札幌 ~ 大通公園


夏の北海道湖鴩花遊 . . . Day 7 札幌 ~ 大通公園 



  大家除咗知道 大通公園 喺每年舉行 札幌雪祭, 丁香花節, YOSAKOIソーラン祭札幌白色燈樹, 札幌慕尼黑聖誕市集 等嘅活動會場地之外 . . .

有無認真咁行過 . . . 睇過呢 . . .



大通公園 是位於日本北海道札幌市中心,並將札幌市橫向間開的重點公園。由中央區大通西一丁目至大通西十二丁目計算,大通公園的總長度為1.5公里。大通公園是基於札幌市整體城市規劃而興建的商業街,後來發展成一個地標型的大型公園,具備充足的廣場空間。根據大通公園在198066所發出的告示,大通公園整體面積約為78,901平方米。








大通公園位於札幌市中部,其佈局模仿棋盤。附近地區均以大通公園為中心點,按方向及街道序作出稱呼,例如「北十七條東五丁目」、「南九條西十五丁目」等。區分東西的標準是創成川,而公園的南北就是真正所謂「大通」。兩邊的行車道分別稱為「北大通」及「南大通」,車輛都循此二道往東方及西方兩個方向行駛。大通公園作為中央分離帶而言是相當巨大的,總闊度為65米。大通公園用地大致可以分為商業地域、風景區及都市景觀形成地區。



作為防火線最初被建於1871年。之后成為札幌市區建設的軸心,以公園的最東邊的電視塔為中心將札幌市的街區分成東西南北。 從西1丁目到12丁目東西延伸約1.5公里的大通公園,有花壇和噴泉,和已故世界著名雕刻家野口勇先生的作品-黑影石的漩渦形滑梯,另外還有戲水場,雕像和紀念碑等的各種設施。 公園内種植著約470092種樹木。還能欣賞到丁香花,玫瑰花,杜鵑花等。櫻花樹集中在大通西6丁目約50株。


**********************************************************

癲噹既然嚟到北海道, 一定要喺札幌留倩影 . . . 

所以一早就起身 . . .

癲噹 : 我要做 Model . . .





又入花叢 . . .



地標 札幌市時計台 . . .

大通公園  嘅一系列 . . .



哈哈 . . . 四丁目 ~ 七丁目 . . . 
仲唔行c 你隻肥嘢 . . .













嚟個特寫 . . .




























睇到肚餓嘅, 可以停低 . . . 食吓嘢










行到近大通西12丁目 . . .





哈哈哈 . . . 玫瑰花 @ Sunken 花園(西12丁目)















呢座系札幌市資料館  . . . 大通西13丁目  . . .  行到傻 . . .





呢個 北海道庁旧本庁舎(赤れんが庁舎) . . . 唔駛多介紹 









銀杏樹 . . . 10月嚟就會好靚






又系時候返歸 . . .




有飲有食 . . .

大家記得下年啦  .  .  . 







待續 . . .

4 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 講起認真咁行大通公園, 係"無"既
    [小肥回覆08/27/2012 16:07:40] . . 你次次都咁忙. . .哈哈哈

    回覆刪除
  2. 忽然勤力,呢篇出得咁快既 ? 趕住去邊呀 ?
    [小肥回覆08/29/2012 09:32:30] 聽日完成, 跟住閉關plan行程 . . . 哈哈哈

    回覆刪除
  3. 下次, 快D快D!
    [小肥回覆08/29/2012 12:09:50] . .

    回覆刪除
  4. 點解回程篇唔見咗 ?, plan 行程? 幾時又返鄉下? 北海道定立山?
    [小肥回覆08/29/2012 17:59:04]

    回覆刪除