2012年7月4日星期三

夏の北海道湖鴩花遊 . . . Day 3帯広動物園

夏の北海道湖鴩花遊 . . . Day 3帯広動物園 


好好訓咗一晚, 準備重新出發. . .


3點鐘醒咗 . . . 陽光啊 . . .



晨早影多張. . .



應該唔會再住嘅酒店 . . . 




大家睇到. . .



唔系講笑. . . 



小肥帶住隻癲嘢真系晨咁早就出發. . .





又經過地標. . .




4C 你地知道點解嗎? 






札幌駅 . . . 



不時都有唔同嘅擺設做推廣 . . .



今期系. . . 青森. . . 







又準備上車啦. . . 



唔系呢隻. . .



不過, 拍兩張先. . .



北海道JR 做緊大量推廣工作, 好多車身都上咗廣告 . . . 




車到啦. . .



車尾都唔放過 . . .






癲 : 早餐食MUG呀 . . . 餓C人咩 . . . 






嘻嘻 . . . 



果汁, 牛奶, 麵包, 蛋飽. . .



食住先啦. . . 





9 點半先到 帯広 . . .



系呀, 如果大家有留意小肥POST 過嘅行程表, 你會發現由札幌到帯広嘅JR . . . 慢咗大慨20分鐘 . . .



放心. 唔系中途出咗事. . .



系因為上一次北海道JR出過事故之後, 札幌至釧路線嘅行車時間全面延長咗 . . .



咁好彩嘅事, 令小肥上唔到原本PLAN嘅巴士, 要多等30分鐘 . . .



所以, 如果, 你地準備使用呢一條JR根室本線, 要小心預時間啦. . . .






 嘅然要等就一定要用盡D . . .



行返入帯広駅嘅遊客中心. . . 



POST 個濃縮版[幸福駅] . . .



癲: 真嘅唔帶人地去, 濃縮版都拍影多兩張啦. . .



 




癲: 好多朋友呀 . . .






癲: 扮吓熊先 . . . 三文魚. . .我嚟啦. . . 





出返去 . . . 



派吓信先. . .




又夠鐘上巴士 . . .






嚴格喺講, 應該系緑ヶ丘公園包括帯広動物園 . . .



落巴士嘅位置直接向前行就系帯広動物園 . . .



入場就當然要買飛. . . 



癲噹就要420YEN . . .




睇吓地圖 . . . 都唔少嘢睇 . . .




唔介紹啦. .  .大家看相識動物啦. .  .








嘩 .  .  .咁近.  .嚇C人咩 . . .



 














哈哈 .  .  . 羊仔, 羊爸, 定系羊媽媽 ?? 


小肥最LIKE 嘅 . . . 





飛天蜘蛛 ??







咁好彩. . .

有兩隊幼稚園生參觀動物園 . . .  

見到佢地咁可愛, 小肥忍唔住偷拍 . . .




認住呢隻. . .






第2 隊. . . 





唔好意思, 佢見到我. . .  








每次見到呢個朋友就諗起 . . . 荔記 




咦 . . . 落著物 ?? 

哈哈, 大家唔駛估估吓 .  . .

只不過系松果啫 . . .




以下動物請勿以 [煲東瓜] 說明 . . .  






熱鬥小馬牧場王?? 















大家注意 . . . 




劉華變臉 . . .



流水. . .



小橋. . .




待續. . . 





7 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 4C唔系牌子名咩, "死屍"唔多好意頭, 我其實好怕去動物園
    [小肥回覆07/13/2012 14:18:25]嘿 . . .4C 唔系咁讀嘅

    回覆刪除
  2. 洗唔洗咁早出發呀? 4C以前HK Sogo 都有counter, 不過好快就closed down 了...
    [小肥回覆07/13/2012 14:12:10]哈哈哈. . 我學人話. . [早去早享受, 遲去兩頭遊. . .]

    回覆刪除
  3. 4C難不到女人............Carat , Color , Cut & Clarity!!!! 最緊要夠carat!!!!
    [不老不死回覆07/13/2012 14:26:32]Triple Excellent.....發吓夢先.............
    [小肥回覆07/13/2012 14:10:03]咳咳. . 呢位施主. . .我嘅要求系 D, IF, Excellent 同Excellent . . . 至於卡數. . .嘿 . . .

    回覆刪除
  4. 乜帶廣有動物園..去過都唔知..哈哈!咁早起身..我懶..年紀大..唔想咁辛苦!
    [小肥回覆07/13/2012 18:53:22]哈哈, 日本這麼大. . . .我都無去過古丹啦. . .冬天度緊. . .

    回覆刪除
  5. 6:00AM出發唔係好早啫, 有時我要四點幾五點出發啊!!
    老虎對上個隻咩野嚟架, 好核突, 幸福車站見過人地影, 好想去, 點解你唔去埋呢 (不過其實我都唔知係邊度, 哈哈) ?
    [小肥回覆07/13/2012 19:18:22]早睡早起身體好 . . . 你就梗系啱啦.

    回覆刪除
  6. 好喜歡果隻白色既變臉貓頭鷹呀
    [小肥回覆07/13/2012 18:50:30]哈哈, 有人話唔容易等到佢轉頭, 所以, 我都等咗一排. . . 好開心佢咁合作

    回覆刪除
  7. 我上次去帶廣都你歇腳抖一晚我性質, 只去了六花亭本店和北之屋台, 食個豚肉飯而已... 本來想晨早七點出發去幸福車站~ 但老公唔想咁早, 所以擱置了~ 不打緊, 給我藉口再去道央道東, 去十勝溫泉!!
    [小肥回覆08/09/2012 18:01:55]

    回覆刪除