2011年3月4日星期五

菠蘿雞 - 2011年北海道7天新春雪祭破冰行大運之旅 . . . 年初七

菠蘿雞 - 2011年北海道7天新春雪祭破冰行大運之旅 … 年初七 - 返嚟啦

好啦, 第七日都系天晴  …問你服未


晨早d團友未轉身, 自己落計時台拍兩張…






哈哈, 唔駛問啦… 



無相post啦 



同團友搞掂咗早餐就好hea咁收拾行李 … 



再去買飛出千歲 …



到咗千歲唔系check in …



系最後衝刺   見mug都買 … 



然後打開晒d行李系咁質, 系咁壓 …  



嘿, 唔計手提d手信(因為質唔落) … 共重 187.5kg …



ok啦, 冬天計 … 大家都唔系好搏命啫 



跟住先輕輕鬆鬆上機 … 



又可以眠一眠 …



今次系成田又試新嘢 … 迴轉壽司 



整體都ok新鮮 …



特別鍾意嗰件 … 原條海鰻  



******************************************



今次系機場, 除咗有fans





仲有呢d新poster … 



如果, 你都唔想見到北極熊要用水泡搵食 … 





如果, 你都唔想見到青蛙要擔住傘避雨 … 





請幫吓手, 支持環保呀 …

可以用一切你能夠做嘅 …





而小肥能夠做嘅  … 



唔坐咁多飛機, 改坐新幹線系東京上北海道呀 …





起飛lu, 香港見 … 







嘿嘿 … 草草收場 

5 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 你幾多人呀..上次我同老公2個都 70kg ...ana 好好冇收charge,真係草草收場
    [小肥回覆03/04/2011 12:50:00]哈哈. . . 都話啦  我地系hea 爆團, 大部份手信都系喺千歲先入手(除咗小團友嘅玩具), 同你地一路行一路買真系差好多班    唔會搏啦, 大家都會努力控制在20kg下 . . . 始終呢團連小團友都唔系第一次去北海道, 而d姨媽姑姐嘅入貨單一早比的band晒, 我都只系買咗幾份. . . 有無你份呢 ??  

    回覆刪除
  2. 嘩!你好快手呀,已經寫哂成個遊記喇!跟你去旅行都幾好喎!所有嘢安排哂!仲幫手湊埋仔添!你D團友一定好鍾意黐住你一齊去旅行啦!
    [小肥回覆03/04/2011 13:09:00]哈哈, 你地誤會晒啦  系我好鍾意黐住d團友一齊去旅行就真  如果我自己一個人去, 又會好似舊年睇煙花咁 . . . 來去匆匆 ,一味行同影 . . .   唔會有咁多嘢寫呢.  而且, 我最怕食嘢嗰陣影底d食物樣 (甜品除外)  . . . 唔系d團友會影, 我又無嘢post架啦  所以, 我好鍾意睇人多出發嘅遊記, 特別多"番外編" 同搞鬼嘢  

    回覆刪除
  3. 你駛唔駛轉得咁快呀! 出櫻花?! 咁求其收場準備接下場更"正"架
    [小肥回覆03/05/2011 00:42:00]哈哈, 我就系想好似你咁 . . . 又飛一轉呀  其實都唔算好求其 . . . 只系, 呢日真系無mug影過相, 所以, 簡單d囉 . . .

    回覆刪除
  4. 完稿之日, 就係換"畫"之時, 花心的小肥.
    [小肥回覆03/05/2011 00:35:00]嘿, 唔好笑我啦. . . .我系花痴 . . . 雪花系北海道見得好少, 都系晴天多 . . .   咁咪, 自己post 番D補數囉 . . .

    回覆刪除
  5. 小肥 :              你就大功告成 , 我就仲有排玩 , 今日先寫到第四日中段 , Yeah !!  
    Bye Bye !
    [小肥回覆03/05/2011 01:09:00]哈哈, 你嘅風格要保持呀  唔系第年就算我有車牌都唔識行晒個北海道架  靠晒你啦 . . .  

    回覆刪除