2011年3月3日星期四

菠蘿雞 - 2011年北海道7天新春雪祭破冰行大運之旅 . . . 年初六.2

菠蘿雞 - 2011年北海道7天新春雪祭破冰行大運之旅 … 年初六.2

哈哈, 無論大家有無小朋友 …

祝你地  女兒節快樂!!!

*********************************

食飽飽就最好散吓步啦 …

唔駛講咁多, 再去相



第38回国際雪像コンクール 結果発表 - 4 位 作 品


「ライオンダンス 」 - 香港作品 


守護者 - 姉妹都市・大田広域市(韓国)作品





第38回国際雪像コンクール 結果発表 - 準 優 勝 作 品

「印象」- 芬蘭作品 







第38回国際雪像コンクール 結果発表 - 5 位 作 品

「 ビマセナ 」 - 印度尼西亞作品 


新羅 - 石窟庵 -大韓民国



第38回国際雪像コンクール 結果発表 - 3 位 作 品


「少女の笑顔 」中華人民共和国



第38回国際雪像コンクール 結果発表 - 優 勝 作 品


「世界はミツバチの巣、責任を持とう」-立陶宛


系唔系睇到有d想嘔 … 
頂多一陣, 我隻手都凍到痺 …


親王夫婦宮廷人形

最後影埋呢張恐龍襲鐵塔, 總算大功告成 … 
雪祭系唔系好靚 … ? 

我唔敢下定論.  不過, 一定睇到人地嘅心思同付出  

對面嘅CROSS HOTELS都搞咗個露天吧 …

三月三日女兒節前, 酒店大都已經佈置好嘅七階人形壇台,一般較為普遍的擺飾方法。

最上層:一對天皇及皇后稱為親王夫婦宮廷人形。

第二層有三名宮女,手執酒、酒杯、及酒壺。

第三層有演奏音樂的五人樂隊。

第四層有隨從,年輕和年老的大臣。  

第五層有三名僕人。


然後第六層有小型的梳妝台類的嫁妝用家具。同第七層有牛車、籠子和轎子等。


一般需要15個人形娃娃,七階的台子,加上其他飾品的話,價錢不菲。不過,也可選擇階數較少的台子。如:5階、3階或1階。和中國不同日本人視奇數為吉數。 

不要看著小小的一個人偶娃兒,一個價錢可不小,普通的也起碼要15萬Yen了,更貴的還價值100萬Yen以上 ! 但也因為人形娃娃可以代代相傳,嫁女兒的時候當嫁妝讓女兒帶走,也因為這樣,有些名門世家的人形娃娃保存完好,且累積到數十百個,每年擺飾出來都相當壯觀,甚至有數百年歷史的人形娃娃,被列為國家指定的特別文物,其價值難以估計呀!!

嘿, 影完, 講夠 … 又去浸一浸再番上房準備明天回香港 …



待續

9 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 啊! 因為女兒節所以有呢座擺設, 又學到野啦  以前在一些日本旅遊書都好似睇過, 見到實物時都覺得好似係有d原因, 不過唔記得係咩  你個櫻花癲搞成點呀!
    [小肥回覆03/03/2011 09:27:00]哈哈, 你需要搞番一座擺設啊  我嘅櫻花癲 . . . 未發住 . . . 真系預唔到時間同可能都系一個人飛機會大D . . .   6000個大洋 . . . 凍過水 . . .  

    回覆刪除
  2. 你真係好似影晒所有大大細細雪像
    想問吓北海道睇櫻花4月尾重有冇呢...係邊度睇..問你重快過睇書
    [小肥回覆03/03/2011 12:24:00]哈哈. . 系唔系睇到有d想嘔 . . . 應該有95% 以上都影了  在北海道睇櫻花4月尾未必冇, 5月初到函館 .  .可以睇吓 man wai 2010年的 北海道自駕遊10日(D4~2) 五稜郭篇A  勁正  
    2011 櫻前線  check 吓啦

    回覆刪除
  3. 你咁遲...check 咗啦...函館松前...唔係好啱..時間又唔啱
    [小肥回覆03/03/2011 13:26:00]哈哈, 想搵人陪你地去玩, 都唔好咁張揚啦. .  . .我返緊工架  搏炒咩 . . . 6000個大洋, 唔走得好遠呀  時間嘅嘢, 張就吓就有辦法啦. . . 北海道 . . . 復活節 . . . 花未開, 不過一樣可以嘆吓溫泉, 食吓嘢 . . . 一定撞唔到香港嘅小肥 (大肥)  落小樽呀 . . . .3日我都或者會去. . .

    回覆刪除
  4. 我覺得呢d娃娃好恐怖, 如果放系屋企, 夜晚去廁所死自己嚇死自己, 睇得日本恐怖漫話多
    [小肥回覆03/03/2011 16:34:00]哈哈. .  .原來你有睇過 "秋燈夜雨" . . .

    回覆刪除
  5. 好勁呀, 影到咁多多多雪像返黎比我地睇!
    呢座公仔我地都係酒店見到呀, 原來有d咁既意思既.. thx you! 學多樣野!
    [小肥回覆03/04/2011 00:06:00]哈哈, 你地都唔會影得少啦 . 不過, 我唔算最多, 睇吓 3J 家庭 呀, 佢仲厲害呀, 日夜都有呢

    回覆刪除
  6. 見到你D相, 我懷疑自己有無去過雪祭, 果D國際作品, 一D 印象都無
    娃娃...別送我, 驚驚
    [小肥回覆03/05/2011 00:49:00]哈哈, 國際作品就梗唔系你地嘅目標啦. 你一晚行晒兩場. . .  我剩系行大通咪可以影多幾張囉  不過, 真系好攰, 又凍 . . .惡哽呀

    回覆刪除
  7. 小肥 :            成篇都係雪祭 , 勁 ~ 我鍾意 . 
    Bye Bye !
    [小肥回覆03/05/2011 01:10:00]嘿, 有你呢句就ok啦  下年再post 多D雪 . . .

    回覆刪除
  8. 雖然我對雪祭無乜興趣,但係真要讚吓:
    恐龍襲鐵塔,Funny!
    攝影師,有心思!
    [小肥回覆03/05/2011 11:55:00]哈哈, 我就系嗰個 恐龍襲鐵塔 攝影師呀  多謝.  你系第一個 . . .中呀   其實, 本來影咗一張個鐘系9:11 架, 不過, 諗吓都系唔好搞咁大, 9:12算啦  

    回覆刪除
  9. 夜晚睇冰雕同早上好唔同, 有開燈影相好靚呀!
    [小肥回覆03/07/2011 16:03:00]哈哈, 我地d DC一族, 真系有燈會好好多 . . .  咦, 你好似同我一樣返緊工噃 . . .唔駛做呀  等緊你UPLOAD 啦  

    回覆刪除