2015年3月15日星期日

15年北海道冬東東8天遊 ~ Day 4

第四天 知床半島, 知床ファンタジウトロ温泉 知床グランドホテル 北こぶし

第四話
到咗網走, 唔捨得走. . . 



一早又爬起身望窗
雖然天陰陰
微微落住雪
好寧靜 . . .
好舒服 . . . 
早餐嘅無影啦, 有需要睇嘅, 返睇過去幾年啦!! 
3月4日唔多人嘅網走
今日坐佢玩來回
流氷ノロッコ号
加定炭玩車内にダルマストーブが!
一路都系天陰
開始無耐就見到 . . . 
多DD
再多DD
11:22 知床斜里到着
JR知床斜里駅
知床斜里巴士
11:45就坐返轉頭 . . .
倒轉行又有D 唔同FEEL . . .
JR原生花園駅 匆匆一瞥
搞咗一年先解開之前嘅誤會 . . .
原來每日 4 班  流氷ノロッコ号 
只有1號系唔停 北浜駅   (停1分鐘)
其他流氷ノロッコ号都會停  北浜駅  9到14分鐘
可以慢慢影吓相
聞名已久嘅咭片牆

下一年目標 . . . 北浜駅 喫茶店 停車場

12:55 網走駅   到著
886 又要等一年. . . 
今年好好彩, 兩日都無 流氷サイト 節省唔少
不過, JR 都無 . . .
咁今晚點樣去知床グランドホテル 北こぶし呢  ?!
唔駛同小肥擔心, 先HEA 住去網走道の駅乗り場
睇吓嘢
欠航中 . . .
化失望為食量 . . .
OK 架, 有機會試試啦.
差唔多 15:25 就出巴士站

坐酒店迎送入知床 . . . 
車上一片茫茫
今次小肥無再訂風呂附客室 XP

亦無訂特別夕食 . . . 
只系加餸 . . . 毛蟹一隻!! ^0^
再來支氣酒 . . .
當然, 飲咗酒無得浸溫泉, 今晚要早呌啦. . . 

第四天 ~ 完

15 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 一過o黎就係第四天,要追返前面o的相片了 … 做咩越來越少字的 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如你幫小肥作下故仔啦, 睇相我都唔知邊度打邊度, 哈哈!! >:)

      刪除
    2. 點解依個行程每一年都 repeat 一次?

      刪除
    3. 呢啲名副其實“返鄉下”。

      我小時阿媽每年過年都“的”我返東莞。

      刪除
  2. 乜你地無留意? 我睇晒全部 8天了~

    回覆刪除
  3. 慘﹐全部都欠航﹐咁咪要返酒店呆坐…

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 咁又未至於要返酒店呆坐咁慘. 無船可坐鉄路, 再唔系坐巴士都可以在網走玩一日. 最怕好似早兩年知床遇上大風雪, 封晒路, 酒店門口都出唔到. . .::mm1544

      刪除
    2. 我係忠實讀者, 嗰次應該只係一年前?

      刪除
    3. 哈哈, 你啱. 系14年2月被困知床!! 原來 14年2月至 15年3月飛咗4次北海道, 兩次東京 . . .我仲以為系兩年. . .::mm2065

      刪除
    4. 北海道 = 日本 = 小肥

      刪除
    5. 我plan左16年2月去北海道﹐如果日日都大風雪﹐真係不知點算好...

      刪除
    6. 如果想減低大風雪嘅影響, 我會建議由下路上, 即系札幌~釧路~羅臼~釧路~知床~網走~札幌. 萬一有大風雪 釧路上唔到知床, 仍然可以去睇丹頂, 知床出唔到網走就只可留知床厞流冰漫步 ^0^

      刪除