2014年8月6日星期三

稚內編 . . .

稚內編 . . .


網上有朋友問起稚內嘅行程.

可惜小肥真系好 C . . . 

唯有寫住D, 希望幫到手啦.

小肥一早爬起身, 7:48由札幌開出嘅JR特急スーパー宗谷1号  稚内, 到達JR稚內駅時間約 13:00 要坐足 5小時12 . . .


行程咁長, 自然早餐要喺車上解決 . . .

行出閘口就系喺同JR稚內駅相連嘅キタカラ大樓, 左手邊稚内観光協会公式サイト 要搵料大可以慢慢傾.  

而喺前少少嘅戲院下面就系宗谷バス嘅票務處, 小肥買咗 定期観光バス 嘅稚内B行程 (大人3,600); 下午2:30分由旁邊嘅 稚内Bus Terminal 出發  ~ 日本最北端と記念塔パノラマ~北海道遺産・北防波堤ドーム(可下車拍照)~百年記念塔稚内公園~北海道遺産・宗谷丘陵(可下車拍照)宗谷岬メガソーラー(車窓)~夕日が丘パーキング(車窓)~ノシャップ岬~大約1845返回稚内Bus Terminal

距離出發有成個鐘, 小肥就先去酒店放底行李. 順手喺便利店執D零食做午餐.

完成巴士遊再影幾張相, 小肥去咗稚内副港市場搵食.

無特別嘅要求, 見到和食レストラン 底曳船 嘅相幾吸引, 就佢啦 . . .



待續 . . .




6 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 一如所以料係一個好悶既地方, 不過講咗咁多年總算去過就算.

    回覆刪除
  2. 我睇過一篇遊記,是一位台灣男生,冬天一個人坐 JR 由札榥去稚內,在稚內 JR 站再坐巴士去宗谷岬,自拍了幾幅相,便坐同一架巴士回 稚內 JR 站,然後即日返札幌。簡直係蜻蜓點水式遊覽,我都想試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我既稚內遊記都係一日札幌稚內來回, 只不過我地係三個人, 都係冬天人坐 JR 由札榥去稚內, 在稚內 JR 站再坐巴士去宗谷岬,拍了幾幅相,便坐同一架巴士回稚內 JR 站, 不過我去多一個ノシャップ岬, 然後即日返札幌.

      刪除
    2. 唔計島我在稚內住咗兩晚,不過有車就可以去多D地方。

      刪除
    3. 稚內, 小肥系因為「日本最北」的稱號而去. 然後知道宗谷岬再北d, 所以決定坐巴士遊走一轉. 唔自駕真系唔方便. 跟住就系想睇日落. . . 可惜天氣唔配合. 睇過好多人經過稚內都會坐船出去搵食. 小肥一條光棍, 當然要搞番d配合光棍身份嘅嘢, 所以, 唔去利尻, 去礼文 . . . 哈哈哈.

      刪除
    4. 稚內,很適合我日本的最後一站 ...... 所以有排都未去住。 XD

      刪除