2013年12月27日星期五

JR滑雪場日歸套票 (日文版)

JR滑雪場日歸套票 (日文版)



JR北海道每年都會推出包括咗JR, 巴士, 登山兜/纜車及滑雪用具租賃的日歸套票 比大家盡情享受北海道美好嘅冬季 . . .
大家只要去到北海道各大JR駅嘅「旅行中心窓口」就可以選購. 最長可以預約1個月, 最短系即日使用.
主要系由札幌出發, 目的地分別有 ~

手稲駅轉巴士嘅テイネハイランド 費用3900Yen/ 6200Yen包滑雪用具
倶知安駅轉巴士嘅  http://www.grand-hirafu.jp/ 費用6500Yen包滑雪用具
トマム轉巴士嘅トマムスキー場 費用9600Yen包滑雪用具
函館出發, 目的地有
大沼駅轉巴士嘅函館七飯スノーパーク 費用3300Yen不包滑雪用具

如果大家有興趣睇吓滑雪場附近嘅住宿計劃, 可以參考呢個 ~



8 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 小肥,題外話,我尋日入YB唔得,出咗D我唔明嘅notice,今日再試直頭話"無法顯示此網頁",YB係咪已經close咗呢? 都未到26/12

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm2169 系呀. 烏鴉琴日已經入唔到BLOG. 今日都唔的- 最壞情況系- CERTIFIED. ::_2061

      刪除
    2. 嘩...真係一額汗::_359 好在我啱啱星期日終於copy哂所有YB去google docs啫...唔係嘅話都唔知點埋尾::_351

      刪除
    3. 應該某幾間ISP問題,YB本身OK(起馬我用"薯乜通"一路都入到)。

      你個不明notice係“redirect loop",有DNS錯咗。

      刪除
    4. コーさん,我用電腦上網入去,無論屋企同公司都唔得喎...
      DNS係乜,咁點先可以解決個問題呢?

      刪除
    5. 你試試用手機睇唔睇到先?

      刪除
    6. 手機今日睇到喇..
      不過算數,反正我都copy哂,希望唔駛再要用

      刪除
    7. 手機睇到,即係唔關YB事。
      (其實我一直都睇到。)

      刪除