2013年11月7日星期四

我唔悶, 你會睇到悶の 2014雪の北海道 ~ 行程編

我唔悶你會睇到悶の 2014雪の北海道 ~ 行程編

大家都知道小肥系癲人, 12月嘅山形未出發, 已經排定142月行程. .  .
13年嘅 ~ 基本系 . . . 一模一樣 !!!
連住宿都encore  . .  .



Day 1 ~ 
香港 ~ 東京 成田 ~ 札幌 千歲 ~ 札幌夜宵
(宿) 札幌アスペンホテル


Day 3 ~ 
札幌 ~ 鄂霍次克之風 ~ 網走 ~
plan 1 破冰船 ~ 有冰破冰
(宿) 北天の丘 あばしり湖鶴雅リゾート~ 夕食/レストランまたは宴会場にて「カニ会席」北海道の代表的な味覚、タラバ蟹、ズワイ蟹、毛蟹を生かし、匠の腕で仕上げた和食会席。3種類それぞれの蟹をご堪能ください。

Day 4 ~ 
網走 ~ 破冰船 ~ Lunch@JR 網走駅, ~ 流氷ノロッコ号3 ~ JR斜里駅 ~ 無料送迎バス ~ Dinner@ウトロ温泉 知床グランドホテル 北こぶし ~ 浸浸浸
(宿) ウトロ温泉 知床グランドホテル 北こぶし
~新鮮な魚介を選んで調理!旬鮮創作料理プラン【絶品グルメトラベル】

(宿) 第一ホテル 豊洲亭・豆陽亭 ~ ご夕食 十勝19市町村から旬の美味食材を集めた『十勝ビュッフェ』。柔らかな十勝産牛、味わい深いモール豚、新鮮魚介、地場野菜、新鮮な牛乳から作られるチーズやスイーツなど、随所に十勝を感じていただける料理をご用意いたします。
シェフが目の前で調理するできたてをお渡しするオープンキッチン、スイーツコーナーも充実。
(宿) 定山渓温泉 ぬくもりの宿 ふる川~ ご夕食美味しいものがたっぷりの北海道を味わい尽くすプランです。世界のVIPからも絶賛された、深いコクとまろやかな味わい、
北海道が誇る「白老牛」の石焼と旬の「毛蟹」をご堪能下さい。

Day 7 ~ 
定山渓温泉
 ~ 札幌 ~ 逛街, 血拼 ~ 藻岩山 Dinner@the Jewels

Day 8 ~
 
札幌 ~ 千歲 ~ Smile Road, 市電通り食堂街, Doraemon Sky Park ~ 東京 成田 ~ 香港

26 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 你好呀!點解你篇文章嘅字體咁特別嘅,可以敎我㸃整嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 字體,應該系 [新细明體],我先用 WORDS起草; 唔同顏色嘅字系因為加咗 [超連結] 。打好放入Blogspot,再改字體 [大〕,同[粗體] 。。就系咁 ,你都試吓啦 ^。^

      刪除
  2. Hi 小肥
    你好! 我都係book左2014北海道雪際,你几多号出?我2日6日是坐cx.北海道已去過三次.但看雪際係第一次.有–個問題想請教你, 想問去雪際會場用baby pushchair 可行嗎? 會否很難推bb車(雪地上)? 會場是不是有很多很多人? 會否做成很不方便, 你在上次雪際中有沒有人用bb車?希望你能告訴我或給我一些意見.今次去雪際都有D担心.要帶二個小朋友三歲和二歲,我會全程自駕,担心大風雪,封路等問題. 但都好想去一次雪際.希望一切順利.所有洒店,車已book 好.現在只諗要帶什麼給小朋友預寒! bb車我都諗來諗去都未決定帶不帶去!如果不帶去,要抱...2yrs old 行會場..都几重.希望你能給我一些意見. thankyou !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 新朋友. 唔駛客氣. 小肥今次系去過情人節, 所以, 遲你好多出發. 你去過北海道三次, 真好. 歡迎你再去. ^0^
      看雪祭最人氣系札幌雪祭同小樽燈祭兩個. 而札幌又再分3個場地. 最多人會系大通會場. 主要睇大型雪像, 國際參賽雪像, 同札幌市民小型雪像. 場地要行晒好辛苦, 亦唔建議用BB車. 如果系另外兩個 : 狸小路會場 ~ 同行街Shopping 一樣方便. 第三個系[つどーむ会場] 我覺得最適合小朋友. 父母可以陪玩雪同滑冰梯. 仲有保暖場館, 覺得凍時入去休息. btw, 系札幌市內, 用地下街同地鉄出入大通會場最方便, 可以用bb車 [http://www.snowfes.com/place/index.html]
      要帶二個小朋友三歲和二歲, 全程自駕容易照顧好多. 但系, 北海道冬季日落系4點. 如果, 你未試過雪地駕駛, 一定要減低行車距離同速度, 同早d到酒店, 晚上一定, 一定唔好揸車 !!!
      担心大風雪封路等問題 – 天氣呢D無辦法. 最近兩年我都遇過, 只好plan行程時儘量預鬆d.
      小朋友預寒 ~ 車內無問題, 行雪祭時要注意面仔比風吹. 我買衣物的主要用牌子嘢, 亦有介紹朋友去花園街, 你可以問吓下面嘅朋友 Niseko2000 ~ 佢有多年帶兩個皇子遊北海道經驗 !
      另外, 想小朋友坐飛機唔喊, 記得飛機升降時氣壓變化大, 比粒糖小朋友食, 等佢地自己吞口水, 分散注意力,就可以解決問題.

      刪除
    2. 小肥!
      非常多謝你的資料.我會去Niseko2000blog 睇睇,期待你的山形遊記! :)) ...你去雪祭前會否完成山形! 不過其實都几趕...但也不緊要,幾時出我一定會睇....hope u have a nice trip !

      刪除
  3. 唔會悶, 但點解又唔試吓不同酒店呀 ::__381
    我都好想睇流冰, 第日真係要揾次CNY去先得 ::mm1496

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 好嘢番兜, 好過中地雷. ::kk3034 流冰真系唔睇過, 好恨. 睇過, 仲恨. . . 正 ::rr8054 我系去過情人節呀. CNY 要比同事放假去韓國, 同布吉. . .我負責派利是 ::mm1582

      刪除
    2. 地雷! 你講我呀? 流冰真系無野睇架! CNY又話唔去::ee5134

      刪除
    3. 我過咗正月初十先飛, 傳BB都已經要返學啦. . . .當然唔算CNY. ::oo2082

      刪除
  4. 靚景就梗係要再去啦, 點會悶呢!! 至怕好似我咁黑仔, 就算番兜都係睇唔到阿蘇火山口.... :((

    回覆刪除
    回覆
    1. ::ee5026 黑氣石. . . 你睇我唔 到, 你睇我唔 到. . . ::rr8022

      刪除
    2. 一場blog友, 有黑氣梗係要同當啦!! 哈哈 >:)

      刪除
  5. 我都唔覺悶,亦唔覺你顛喎!自己覺得好玩嘅,就算重複再重複又有咩所謂,最緊要玩開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,鬼整呀,好似系我喺你度留言咁! 版權所有,翻版必究。 。。。

      刪除
    2. 而加唔癲, 以前癲D::kk3048

      刪除
    3. ::mm2065 多謝你嘅讚美. ::kk3023

      刪除
    4. 哈哈哈…睇返我嘅留言,又真係幾似你嘅口吻喎!死啦!會唔會遲D好似咁顛架?

      刪除
    5. ::vv4033 似我咁顛你就發達啦, 日日都飛. . .::oo2051 凡怕你會似我咁 月巴 . . . 你就知味道 ::kk3023

      刪除
  6. 「定山渓第一寶亭留 翠山亭 」< 呢間我好滿意!::ee5056

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未住過架!:D 不過,睇評分同對第一呢個品牌有信心!返嚟再同大家分享 ^。^

      刪除
  7. 有計畫係好事黎喎 , 預祝小肥12月嘅山形 / 2月之北海道都一樣玩得開心 , 旅途愉快 !!

    回覆刪除
  8. 點解定山渓住翠山亭,唔住水の謌,好似自助餐啱你D團友喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,唔住水の謌系因為太多強國人。近年,你地都見酒店clubmed 化,只要比得起就任飲任食,我寧願靜D,hea D,唔想比人掃興! ^。^ 定山渓住翠山亭,我地Book 風呂附,食居酒屋,主要想朋友盡情開懷做旅程總結。^_^

      刪除
    2. 咁你唔驚北天の丘俾強國人侵佔,話哂同一集團喎,不過舊年夏天我仲未見,反而見好多外籍人士
      又風呂附,真係升咗Lev喎,今次D團友咁豪::mm2255

      刪除
    3. 嘻嘻, 放心啦. 北天の丘我都系13年2月先住過. ::kk3023 而且今次主要系夕食/レストランまたは宴会場にて「カニ会席」
      北海道の代表的な味覚、タラバ蟹、ズワイ蟹、毛蟹を生かし、匠の腕で仕上げた和食会席。3種類それぞれの蟹をご堪能ください。。。 唔會遇到強國人 ::kk3222

      刪除