2010年3月7日星期日

2010 櫻花の旅行程

2010 櫻花の旅行程



雖然系舊post, 不過, 睇翻今年嘅花期 . . . .

2011年桜開花・満開予想

Walker
plus - 東京都のさくら名所

東京都お花見ガイド 2011


系真系可以4月2日坐國泰零晨機走一轉 . . .


下面嘅link 都系更新過架, 如果 . . . 你今年會去, 可以參考吓, 比較吓 . . . 

最好 . . . 當然系影多d靚櫻花翻嚟, 幫我止吓痕 . . . 
 

2010年3月29日 . . .

PLAN 1

42
09:45 ANA早機去成田
16:00 Skyliner 上野
17:00 千鳥ヶ淵公園 9302000(乗船受付は1930まで)
19:00  新宿太子放下行裝、晚餐
20:30 目黑川の桜並木18002200

43
9:30 新宿御苑 9:3016:0016:30閉園)、
11:30 井の頭恩賜公園、午餐
14:00 国営昭和記念公園 9:3018:00
17:30 小金井公園56屆小金井櫻花節(今年無咗推廣)隅田公園夜櫻、晚餐

44
7:3010:40 母親牧場
15:3018:30 台場玩Palette Town大觀覽車(摩天輪)、逛Leisure LandVenus fort OutletMega WebDecksAqua City、望住彩虹橋晚餐

45
9:30    新宿御苑9:3016:00
11:30  自由が丘ロール屋Mont St. Clair 甜品午餐
14:30千鳥ヶ淵公園 9302000
17:00 羽田機場買手信
20:30 起飛回香港


7 則留言:

留言需待驗證後才會公開

  1. 小肥
    今日日本轉冷, 成個日本雪降, 滿開應該會遲咗呀
    新宿御苑點解去兩次呀,唔去上野恩賜公園, 你去個日應該會滿開, 有一片片花瓣飄, 好靚KA
    http://sakura.yahoo.co.jp/spot/list/13.html
     
    [小肥回覆03/30/2010 13:20:00]多謝  這個網址我也一直有看.   但是今年的櫻花情報沒有了官方統一發報, 有點混亂, 所以,  . . . .
    而且 , 上野恩賜公園在各網址都是花開得最早, 所以, 我便選Skyliner 先到上野, 看到 ok 便影, 唔ok 便閃  
    我也會到 六義園比錢影夜櫻 , 真的需要多點運氣

    回覆刪除
  2. 好想去呀!  你去的景點我都未去過.
    [小肥回覆03/30/2010 15:00:00]嘿, 你去的我也有很多沒去過呢. . . 

    回覆刪除
  3. 新宿御苑, 井の頭恩賜公園  - 兩個公園都想去, 日劇內面睇唔少, 我已經plan好下次去日本一定去行下
    [小肥回覆03/30/2010 16:56:00]好啊- 我都要跟你搵好嘢食

    回覆刪除
  4. 好衰嫁!個个都有得去  算啦算啦  影多D櫻花返嚟
    <旅途愉快!>
    [小肥回覆04/08/2010 12:48:00]回來啦  D櫻花好靚   不過, 唔算影得好.  比其他blog 差太遠了, 我會努力 , 再影多幾次  我就想

    回覆刪除
  5. 我今次都有去井 の頭恩賜公園未開花已感覺到佢開滿花個種興奮!!!
    但你會唔會豪到噤!!!唔夠幾個月又出走.............................真係真真正正的有錢人!!
     
    [小肥回覆03/08/2011 21:40:00]嘿, 唔好問啦. . . .  無得飛已經好淒涼嘅啦 . . . 你地都知我癲架 . . . 話唔埋到月尾又失驚無神上國泰買張2日飛 . . .再影完花先番都唔定架 . . .

    回覆刪除
  6.  又係舊post...其實你想點呀?  
     
    不如去啦!
    [小肥回覆03/11/2011 08:43:00]去啦! 去啦! 去啦!  . . .

    回覆刪除
  7. 睇咗日語大放送~釧路...爐端燒..第一次都係去煉瓦..自己燒幾得意..一夜干好食...我哋連魚皮都燒嚟食..好脆...好似食薯片咁..日本人一定好奇怪..點解皮唔見咗..   RIE 坐個位同我坐嘅一樣 ..唔睇唔知非誠勿擾係度食爐端燒..之前明明係阿寒
    不過萬年青爐端燒重好食 ...只係唔可以自己燒魚皮 日落真係幾靚..老公都影得都唔錯 ..機場幾靚...下次可以考慮吓
    [小肥回覆03/11/2011 12:51:00]哈哈, 都系想你地咁諗啫  我睇咗RIE下一集講 釧路プリンスホテル  登上頂樓食自助餐  諗吓都覺得正到呢. . .

    回覆刪除